welke remblokken?

blade99

Die hard MF'er
15 nov 2004
478
0
Geldermalsen
Hoi, wat voor remblokken kun je het beste kopen
1 gesinterde
2 organische

welke is het minst schadelijk voor de remschijf
en kennen jullie het merk AP-Lockheed remblokken.
is dat wat?
 
Laatst bewerkt:
Hoi, wat voor remblokken kun je het beste kopen
1 gesinterde
2 organische

welke is het minst schadelijk voor de remschijf
en kennen jullie het merk AP-Lockheed remblokken.
is dat wat?

Organische zijn zachter, en dat voelt anders aan bij het remmen dan gesinterde.
Gesinterde zijn harder, waardoor je schijf iets sneller zal slijten.

Dat merk ken ik niet.
Ik laat ze bij Louis vandaan komen.
 
welke remblokken?? :?
het ligt natuurlijk wel een beetje aan je rijstijl :+ , maar ben persoonlijk erg tevreden met carbon lorraine SBK3 :9 dit is een sinter remblok, dat naarmate je er meer mee remt (lees hogere temperatuur) alleen maar beter wordt. en das wel zo makkelijk als je op het circuit rijdt of een stevig ritje door de eiffel maakt. :9~
 
organische zijn beter voor je remschijven... maar wat heb je liever... dat je schijf een paar micrometer meer slijt, of dat je 'altijd' goed en gedoseerd kunt remmen zonder fading en in de regen enz.
 
zijn geloof ik van ap racing, heb de ap sport in de cbr 400rr gestopt en waren daar erg gelukkig mee tot op de dag van vandaag, zat eerst origineel nissin in maar dit remt veel beter vinden wij! Verder ben ik zelf erg te spreken over de blokken van carbone lorraine goede blokken voor redelijke prijs! Maar het is net wat jij het prettigste vind rijden, is ook erg persoonlijk!
 
welke remblokken?? :?
het ligt natuurlijk wel een beetje aan je rijstijl :+ , maar ben persoonlijk erg tevreden met carbon lorraine SBK3 :9 dit is een sinter remblok, dat naarmate je er meer mee remt (lees hogere temperatuur) alleen maar beter wordt. en das wel zo makkelijk als je op het circuit rijdt of een stevig ritje door de eiffel maakt. :9~
hoe is jou ervaring met remmen tijdens regen,ik krijg het idee met deze blokken eerst droog remmen voor ze echt gaan remmen, heb je niet met orginele
 
Terug
Bovenaan Onderaan