Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Welke smartphone en welke app voor op de motor ?

Idee was niet om stom te bellen, maar meer om gewaarschuwd te worden als er bermkassa's staan !
In de auto rijd ik behoorlijk braaf, en heb je alle tijd om de controles te zien, op de motor let ik liever op andere dingen die in het verkeer belangrijker zijn, maar ik heb eeb behoorlijke hekel aan die stommem prenten !
Is dat een afdoende antwoord voor je bericht ?
 


Wat heb jij toch een mooi leven.
 

Zie je wel, het antwoord voldoet niet aan je verwachting, dus reageer je boos.
 
Ben niet boos hoor, en je brult maar lekker even door, liever hier dan in het verkeer !
En ja, ik heb best wel een mooi leven , dus boos worden, ach , dat heeft zo weing zin
 

 
Ik gebruik "Waze" voor navigatie. En Waze waarschuwt voor iedere flitser, deze worden door collega-weggebruikers online ingevuld. Waze heeft echter wel een internetverbinding nodig, als je geen 3G van de baas hebt is dat een kostbare geschiedenis.


@Broos,
Er zijn meerdere soorten verkeershufters maar ik ben het helemaal met jou eens dat de mobiele klepzeikers en feestboekers wel tot de top behoren. Bijna net zo irritant als de "Nur Links" en de "Jij mag niet te snel" figuren.
 
Zie je wel, het antwoord voldoet niet aan je verwachting, dus reageer je boos.


haha volledig off-topic zuur gaan zitten reageren en beledigt zijn als mensen daar op reageren Kudo's +1

on-topic: ik gebruik flitsmeister op mijn Nokia 1520. Perfecte app.
 
Laatst bewerkt:
Conclusie : Flistmeister met Windows 8 werkt goed, en ook met Android.
Werkt flitsnav nu ook met Windows 8 ? En kun je die naast elkaar laten draaien zodat je van beide de meldingen krijgt ? I dat nodig of handig ?