• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Welke type accu voor NX 250

Speedfreak20

MF'er
Lid geworden
12 mei 2003
Waarderingsscore
0
Mijn accu is het afgelopen weekend overleden...
Nu wil ik graag een nieuwe bestellen bij motozoom.nl maar mijn motor(model)staat er niet tussen. Er zijn wel heel veel andere 250 ccers waar je uit kan kiezen. zijn er andere motoren die dezelfde accu hebben?

en welke zijn dit ?

alvast zeer bedankt...

Speedy.

[Dode link verwijderd] voor de NX250 MD21
Batterien f. Fahrzeuge
10036206       DELO BATTERIE WARTUNGSF. CTX7L-BS/YTX7L-BS 12V/6AH       55,95      S. 740 10036823       SAITO BATTERIE WARTUNGSF. CTX7L-BS/YTX7L-BS 12V/6AH       29,95 S. 740
10036731       VARTA BATTERIE WARTUNGSF. YTX7L-BS/CTX7L-BS 50614       65,95 S. 740

En die zijn weer gewoon op motozoom te vinden, en je model staat er wel tussen alleen de accu niet in de motobase, maar wel weer los te bestellen
En let dan ns op t prijsverschil...

thanks.

ik ga meteen ff kijken...

weet je missch hoeveel het ong. scheelt kwa levertijd als ik de accu bij louis.de bestel?

alvast bedankt....

Ik heb een algemene stelling daarvoor:
motozoom zuigt, louis.de roels (tav levertijden, betalingen, service, etc)
maar je kunt dus met deze typenummers in je hand ook langs de brezan ed gaan en vragen/bestellen

grrr... ik dacht dan bestel ik meteen ook motorolie voor mijn motor maar als ik zoek naar olie voor mijn motor dan komt hij weer niet in het lijstje voor... op google kom ik ook niet ver als ik zoek.

10w ? ? ? ? ?
en heb ik 2 stroke of 4 stroke nodig ?

help me... :}

10w40 halfsyntheet
En uiteraard 4 stroke :)
Oh en ik heb best goede ervaringen met motozoom...

thanks.... heb al besteld trouwens 20 w 40 als het goed is kan dat er ook in toch, of niet...?

thanks voor jullie reacties...

Weet eigenlijk net eens waar die 10 of 20 voor staat dus dat kan ik je niet vertellen :?
Ben er eigenlijk ook wel benieud naar :Y

Kijk nou gewoon even in de motobase van louis dan...
Daar staat duidelijk
Öl ohne Filter:       1,3 L. SAE 10W40       
Öl mit Filter:       1,32 LITER

getal voor de W staat voor koude toestand en na de W voor warme toestand
http://faq.luiemotorfiets.net/?command=faq&itemid=67#184 incl de 2 links onderaan

En ik zou toch ns een WPHB scoren [message=4719932]Post van Bbbrum in topic 'Het Honda NX 250 topic'[/message]

Gelukkig mag je bij motozoom alles ruilen, doen ze niet moeilijk over.
Gewoon effe mailen en de goeie bestellen dus, olie schijnt namelijk nogal belangrijk te zijn voor dit soort blokjes...
Vraag maar aan martijn :X

Terug
Bovenaan Onderaan