Welke uitlaat??

Heb woensdag een Akrapovic opgehaald voor mijn R1 2002 titanium ovaal :9~
Super mooi afgewerkt nu nog wachten dat Justitie mijn motor weer heeft gevonden en terug geeft :(

gR1d
 
Heb woensdag een Akrapovic opgehaald voor mijn R1 2002 titanium ovaal :9~
Super mooi afgewerkt nu nog wachten dat Justitie mijn motor weer heeft gevonden en terug geeft :(

gR1d
Maak je een piccie?
Wil hem wel eens zien en eventueel horen als je niet te ver weg woont.

Succes met je terug te krijgen motor eerst!
 
Woon vlakbij Noordwijk aan Zee dus..............

gR1d
Das weit weg zoals 'wij' dat hier in Brabant zeggen...
Geef maar een gil als je alles voor elkaar hebt.
Kijk dan wel of ik een keertje uitwijk die kant op.
In ieder geval bedankt :}
 
Ben vandaag naar de NL mannen gegaan om eens te kijken naar een Yoshimura ...wel duur die dingen ....600Euros...zelfs de verkoper vond het zelfs ongewoon duur.
Hij raadde lij een Laser (hoe kan het ook anders want het is NL :) )aan en die zou iets rond de 299 Euro kosten ex BTW.
Wat vinden jullie van een Laser uitlaat onder een CBR 600? Mooi of niet (het geluid dan he)
 
Heb een CBR600 met een Rombo uitlaat. Het merk komt me ergens wel bekend voor. Hij zat er op toen ik hem kocht, en d'r zit wel een leuk geluidje in. (Vraag maar aan Sander (900 RR :P ))

misc.php


www.esmservices.nl/store/extra/CBR600.mp3
 
Laatst bewerkt:
Ik wil dadelijk op mijn Rf600R ook een sport uitlaat
heb nu de volgende merken in gedachten
Remus
Scorpion (iemand ervaringen mee)
Laser
Viper race cans (dat cans gedeelte lijkt op coca cola cans als ie maar niet zo'n geluid maakt want dan kan ik beter die coca cola blikjes nemen :P )

het liefst zie ik een titanium ( die standaard op een R1 zit dat blauwe titanium :9~ die is GAAF lekker lomp enzow.
maar het wordt denk ik toch een carbon ofzoiets RVS vind ik zo standaard wil wel dat ie er ook een ander uiterlijk door krijgt !!!

ps een rf600R van 93 heeft slip on de meeste fabrikanten hebben voor een rf alleen de bolt on :( :(
 
Ben vandaag naar de NL mannen gegaan om eens te kijken naar een Yoshimura ...wel duur die dingen ....600Euros...zelfs de verkoper vond het zelfs ongewoon duur.
Hij raadde lij een Laser (hoe kan het ook anders want het is NL :) )aan en die zou iets rond de 299 Euro kosten ex BTW.
Wat vinden jullie van een Laser uitlaat onder een CBR 600? Mooi of niet (het geluid dan he)
Ik vind de laser-dempers minder mooi afgewerkt, als je ze vergelijkt met Bos-ovals. Bos vind ik het grote voordeel hebben, dat er geen bandje, voor de bevestiging aan de voetsteun, om de canister heen zit. Op die manier lijkt het of de pijp speciaal voor die fiets is...
 
Das weit weg zoals 'wij' dat hier in Brabant zeggen...
Geef maar een gil als je alles voor elkaar hebt.
Kijk dan wel of ik een keertje uitwijk die kant op.
In ieder geval bedankt :}

Je mag ook bij mij komen luisteren hoor (Limburg)


misc.php



De tip:
[hele mooie pijp]Akrapovic mooi afgewerkt, mooi geluidje maar niet overdreven[/hele mooie pijp]

Bijlage: Akrapovic.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben vandaag naar de NL mannen gegaan om eens te kijken naar een Yoshimura ...wel duur die dingen ....600Euros...zelfs de verkoper vond het zelfs ongewoon duur.
Hij raadde lij een Laser (hoe kan het ook anders want het is NL :) )aan en die zou iets rond de 299 Euro kosten ex BTW.
Wat vinden jullie van een Laser uitlaat onder een CBR 600? Mooi of niet (het geluid dan he)

Ik vind dat m'n oval carbon Laser wel lekker klinkt...
 
Een maat van me heeft een Cbr900 en HAD een mooie ronde 4 in 1 bos uitlaat van carbon en die klonk lekker zwaar maar ook beschijden ...

totdat hij met 120 een afrit nam en een flinke schuiver maakte ...

Nu heeft hij er een Viper van voor naar achteren onder zitten en deze is een heel stuk bruuter vergeleken met die bos ... denk dat er geen db limiter in zit .. nog zwaarder geluid en BRUUT hard ... bij HARD wegrijden heb je gewoon het id dat je hart een keer overslaat als je er naast staat ... })
 
Zijn er sites waar je verschillende uitlaten kan horen op goede kwaliteit mp3 ofzow en is er nog veel verschil hoe een uitlaat klinkt op een andere motor ... ?
 
Je mag ook bij mij komen luisteren hoor (Limburg)


(Afbeelding)


De tip:
[hele mooie pijp]Akrapovic mooi afgewerkt, mooi geluidje maar niet overdreven[/hele mooie pijp]

Ik ben er al wel achter dat het merk en type motor waar de pijp opkomt ook erg veel uitmaakt qua geluid.

Bij Yamaha maakt een akra minder geluid als bij een soes of kawa.

maar idd een akra is erg mooi afgewerkt.......ben er erg tevreden mee
 
Nog één:

Iemand nog een compleet systeem op zolder liggen voor een VFR400? En géén standaardpijp...
 
Heb een Ovale Yoshimura RS3 Carbon......

Is kwaliteit, klinkt zwaar laag in de toeren en jankt bij veel toeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan