• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Welke verzekeringsmaatschappij??

Titoturbo

Die hard MF'er
Lid geworden
7 mrt 2003
Waarderingsscore
0
Komende zaterdag kan ik dan eindelijk mijn nieuwe KLV1000 ophalen.
Dit is voor het eerst dat ik een motor geheel nieuw aanschaf :]

Nu ben ik aan het twijfelen over welke verzekeringsmaatschappij verhoudigsgewijs het goedkoopst/beste dekking geeft voor een all-risk verzekering.

Willen jullie je ervaringen met mij delen??
Ik zit nu bij de ANWB in een zeswielenplan met mijn auto...maar dit is zelfs duurder dan bijvoorbeeld een op zichzelf staande verzekering bij de KNMV....

Tja, bij verzekeringen moet je jezelf niet alleen afvragen "welke is de goedkoopste" maar ook "welke verzekering naait me niet in mijn kont als ik aangereden ben"... :X

(persoonlijk betaal ik liever iets meer en dat de mensen tot in de late uurtjes voor mij 'vechten' dan een toko die zegt "ik heb hier nog case #98749384 liggen, dus als jullie hier akkoord gaan met 'iedereen betaalt eigen schade', dan zal ik voor #98749384 jullie matsen".

(niet dat ANWB of KNMV goed of slecht zijn, ik heb ze beide)

Lid worden van KNMV en daar het zes-wielenplan pakken. 50% van de winst kan je aan een goed doel schenken (ik geef je mijn banknummer wel ;) )

Tja, bij verzekeringen moet je jezelf niet alleen afvragen "welke is de goedkoopste" maar ook "welke verzekering naait me niet in mijn kont als ik aangereden ben"... :X

(persoonlijk betaal ik liever iets meer en dat de mensen tot in de late uurtjes voor mij 'vechten' dan een toko die zegt "ik heb hier nog case #98749384 liggen, dus als jullie hier akkoord gaan met 'iedereen betaalt eigen schade', dan zal ik voor #98749384 jullie matsen".

(niet dat ANWB of KNMV goed of slecht zijn, ik heb ze beide)

Yep ben ik helemaal met je eens O-)
Toch eens ff de voorwaarden naast elkaar leggen...

Op http://www.mrfinch.nl/ kon je altijd wel vergelijken maar op 1 of andere manier doet de motor afdeling het niet meer :?

Ik ben in ieder geval bij Unive verzekert, voor mij in ieder geval het goedkoopste, maar heb tot nu toe nog geen gebruik gemaakt van de "service" zullen we maar zeggen..

Terug
Bovenaan Onderaan