Welke zenders zenden 125/250/MotoGp uit???

In het Duits: Arte, Das Erste, ZDF, 3sat, ZDF.doku, Eins Extra, EinsMuxx, EinsFestival, WDR, N3, Bayerisches FS, ORF, Phoenix, B1 Berlin, OR, MDR, SR, SWR, Hessen Fernsehen, ZDF Theaterkanal, ZDF.infobox, BR-alpha, Kinderkanal, Deutsche Welle TV, n-tv, RTL, RTL2, Super RTL, Sat1, TM3, VOX, Kabel1, ProSieben, Deutsches Sport Fernsehen, HOT, Bloomberg Deutschland, TW 1, Eurosport, Euronews, tele 24, Bloomberg, MTV Dld., QVC, Via 1.

Euh...... en het duitse DMAX??
 
Ik heb voor 50 euro een tweedehands digitale satellietontvanger gekocht, met schotel en LNB. Vanochtend heb ik de schotel geplaatst (op mijn schuurtje) en het geheel afgesteld. Eerst had ik de verkeerde satelliet (Astra 3 denk ik) maar na wat proberen heb ik de Astra 1 gevonden.
Ik heb nu i.i.g D:SF loepzuiver.

Ik moet alleen nog een kabeltje trekken vanaf de schuur naar de woonkamer. Voorlopig heb ik de TV maar naar de schuur verplaatst. :)

Ik wacht in spanning op de thuiskomst van mijn vrouw.

EDIT: Vrouw gearriveerd, TV is terug naar de woonkamer. ;(
 
Laatst bewerkt:
Hoe ka je dan DSF zuiver krijgen??
Hebben hier een kaart erin van anal+, en alle zenders doen het goed behalve een paar duitse waaronder DSF -O-
 
Laatst bewerkt:
Hoe ka je dan DSF zuiver krijgen??
Hebben hier een kaart erin van anal+, en alle zenders doen het goed behalve een paar duitse waaronder DSF -O-

Ik heb geen kaart, ik heb dus alleen fta kanalen.

Ik heb eigenlijk niks bijzonders gedaan. Schotel uitgericht op de sattaliet op maximale signaalsterkte, ontvanger automatisch de kanalen laten zoeken, en dat is het.
D:SF en ook alle andere kanalen zijn loepzuiver.
 
Voor de mensen die in Vlaanderen wonen en niet weten waar ze naar de GP kunnen kijken

BBC 2 en als ze het daar niet uitzenden is het BBC 3 (digitale televisie)

En CLUB RTL, daar hebben ze ook de uitzendrechten tot 2010

Nu nog hopen op spanning, want die ontbrak wel in Qatar
 
Hoe ka je dan DSF zuiver krijgen??
Hebben hier een kaart erin van anal+, en alle zenders doen het goed behalve een paar duitse waaronder DSF -O-
DSF zou het gewoon moeten doen. Doen de Duitse RTL en Duitse Eurosport het wel bij jou? Deze zijn namelijk ook Free to air en zitten op dezelfde satelliet. Als die het wel doen zou ik een complete nieuwe installatie van de kanalen proberen. Dan moet je helaas wel alles weer op een rijtje zetten. In mijn digitale ontvanger kan ik het canaldigitaal pasje er gewoon uittrekken en dan doen de FTA zender het nog gewoon.
 
Heeft niemand dan een mail gehad?

Ik kreeg het volgende antwoord.................

Mail

Dus hopelijk is aankomend weekend zorgeloos kijken :)

Ik heb trouwens niet meegedaan aan die test, vergeten |(
Maar ze onderkennen het probleem dus hopelijk is het opgelost het weekend :)

Wel iets beter nu, maar nog steeds alles behalve goed. Regelmatig dikke framedrops...

Ben dr echt klaar mee. Na de race maar een mailtje sturen dat ze mn abo af mogen sluiten nádat ik mn geld terug heb.............
 
*O* *O* *O* Prima uitzending op DSF via de Astra satelliet. *O* *O* *O*

En als de MotoGP ook nog tegelijkertijd door RTL7 wordt uitgezonden kan je lekker switchen om de reclames te ontlopen }) want daar wordt ik altijd zo :r van!
 
en de BBC deed niet ALLEEN verslag zonder reclame,maar ook nog met 2 man met verstand van zaken en zelf piloten geweest :W
 
heb sinds vanochtend een schotel,en vanaf 13.00 uur live naar de vrije trainigen gekeken tot 16.00 uur!! morgenochten naar de warmup kijken en in de middag naar de kwalificatie en dat alles met goed beeld en weinig RECLAME!!! en dat voor alles by elkaar 150,00 euri
 
Ik zwierf vandaag door de Karwei en daar hebben ze schotelsets in de aanbieding voor net geen 70 euro. Helemaal compleet, installeren en kijken maar.
 
Deze dus:

full


Maar is het ook wat of is het bagger? Iemand ervaring met dit setje? Is natuurlijk ook geen geld.
 
zat ook aan die aanbieding te denken maar heb toch maar een setje in de speciaalzaak gehaald.kan ook met een ub stick via de reciever alles opnemen,maar moet dat in de toekomst nog proberen!
 
Ik heb gisteren een schotel gekocht, maar DSF krijg ik gewoon niet te voorschijn. Wel tientallen "natuurfilms" en duitse zenders, maar ook DMAX en BVN (beste van Nederland). 19.2E. Zit ik nu op een verkeerde Astra of wat doe ik verkeerd? Beeld en dergelijke is gewoon perfect. Alleen geen DSF :N '(

Wie helpt mij even uit de brand?
 
ik had je graag geholpen maar heb er zelf zowel geen verstand van en geduld voor,daarom heb ik het ook laten doen. je hebt nod 2 uur ze beginnen met de uitzending om 13.00 uur '(
 
wat ik kan zien is dat dsf inderdaad op 19.2 e zit ASTRA 1KR ALS OP ASTRA 1H(19.2E) EN OP ASTRA 3A (23.5E) by my zit hy op astra 1 in de EPG GIDS op 355, BVN zit dan by my op 368 dus hy moet er by staan zou ik denken. SUCCES!
 
Waarom zendt DSF de 125cc niet uit? Gisteren wel 3 uur trainingsrondjes en nu geen wedstrijd?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan