Welkom Bij deze stel ik me voor !

das mooi......u zit dan helemaal goed hier..'tis immers een motorforum.

ahaaaa...een snelle yamahaha reesmachien,das geen katten urine.
een model uit 2002 tegen een aanzienlijke korting,of een 2004 buikschuifert met alle nieuwe bling bling erop tegen de hoofdprijs uiteraard.






kerel......dit blijft gewoon een gevoelskwestie met een stukje common sence.
zegt je gevoel dat je 2004 wilt rijden en daarbij dieper in de buidel moet tasten,of je gaat voor de financieel aantrekkelijkere 2002 r6 die je dan waarschijnlijk vol kan hangen met alle accesoires uit de yamaha shop t/m de complete MDI gids.

wat ik zou doen......(of dat belangrijk is?)......ik koos zelf de 2004 uitvoering.


ik verkocht hem wel weer want ik ben een blootrijder :+
 
en dan ben je hierbij ook gelijk geconfronteerd met het mieren-neuken
wat betreft de gramatica (schrijf je dat zo? ;) ) en spelling.


Ach dank u allen voor deze warme welkom, en dat van die pelling uh spelling had ik al door, blijft leuk :+
 
zozo.... dat klinkt wel heftig. rij asjeblieft niet jezelf dood. een brommer (of auto) is iets geheel anders dan een motorfiets. Hoewel hij vaak als speelgoed wordt gebruikt, blijft het een vervoersmiddel waarmee je je (tussen idioten) op de weg vervoerd. Het gas gaat sneller en makkelijker open en de eerste keren schieten de liters adrealine door je lichaam heen. Let dan goed op de mensen die jou niet zien, anders lig je op je smoel. Afhankelijk van de snelheid kan je jezelf doden met overhaaste acties. Een grote dosis hoogmoed is vaak handig, maar kan op een motorfiets gevaarlijk zijn.

Welkom op het Forum,
Rij verstandig.
 
Nee, dit is het motor-forum


Het motor-forum en een motorforum wise-ass, beuk heeft gelijk :+ Maarja @ TS: Ik zou voor de oudere versie gaan aangezien de nieuwe versie een wel heel grote en lelijk hap uit de kuip heeft...
 
Terug
Bovenaan Onderaan