Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic Deel 22

Topic titel verkiezing.

  • Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic

    Stemmen: 10 37,0%
  • Welkom In Het Levendige Leiden, Alphen e.o. Topic

    Stemmen: 1 3,7%
  • Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o. Topic

    Stemmen: 14 51,9%
  • Anders, namelijk ...

    Stemmen: 2 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, daar zou ik dan wel een beetje verdrietig van worden, want ze hadden het niet te druk om een flinke rekening te presenteren.. '(
Daar is het nooit te druk voor. Ik kreeg ook een flinke rekening en voor dat geld hebben ze mijn kroonplaatmoer ondersteboven gemonteerd en de kettingspanners een kwart slag gedraaid B|

Prutsers zijn het -O-
 
Liggen (benen op de duo) is best relaxed rijden op de snelweg :+
Als ik het zo hoor kan ik na zaterdag zo bij het (motor)circus... En er is tijd genoeg om op de terugweg even te relaxen op de snelweg ;)

@circuitgangers: zijn die sessies op CPZ vrij toegankelijk voor publiek? Zou er binnenkort wel een keer een kijkje willen nemen.
 
Als ik het zo hoor kan ik na zaterdag zo bij het (motor)circus... En er is tijd genoeg om op de terugweg even te relaxen op de snelweg ;)

@circuitgangers: zijn die sessies op CPZ vrij toegankelijk voor publiek? Zou er binnenkort wel een keer een kijkje willen nemen.
Yep :Y
Je kunt zo het paddock oprijden met je motor
 
Als ik het zo hoor kan ik na zaterdag zo bij het (motor)circus... En er is tijd genoeg om op de terugweg even te relaxen op de snelweg ;)

@circuitgangers: zijn die sessies op CPZ vrij toegankelijk voor publiek? Zou er binnenkort wel een keer een kijkje willen nemen.

Ej HDX, ik ken je nog niet, maar bij deze wel (een beetje) :)
Om antwoord te geven op je vraag. Ja, alles toegankelijk...
Ik ben ook al enkele malen langsgeweest op CP Zandvoort.
Je kunt gewoon het park op en lekker overal rondkijken.
 
Ej HDX, ik ken je nog niet, maar bij deze wel (een beetje) :)
Om antwoord te geven op je vraag. Ja, alles toegankelijk...
Ik ben ook al enkele malen langsgeweest op CP Zandvoort.
Je kunt gewoon het park op en lekker overal rondkijken.
-PJ-, aangenaam (het ritje van vorige week woensdag was erg relaxed en -wat mij betreft- voor herhaling vatbaar dus ga je vast nog wel IRL tegenkomen).

Vrij toegankelijk dus. Mooi! Toch maar eens een kijkje nemen op CPZ dan :Y Zie nog plek genoeg bij Motorsportlifestyle. Is dat een aanrader?
 
-PJ-, aangenaam (het ritje van vorige week woensdag was erg relaxed en -wat mij betreft- voor herhaling vatbaar dus ga je vast nog wel IRL tegenkomen).

Vrij toegankelijk dus. Mooi! Toch maar eens een kijkje nemen op CPZ dan :Y Zie nog plek genoeg bij Motorsportlifestyle. Is dat een aanrader?
Ja, hoor :Y

MSL heeft de dagen over het algemeen goed georganiseerd
 
Flitser middenberm N206 ter hoogte van 't Heen, net na dat enorme remspoor van mijn koekblik.
 
Ik denk dat ik 'm te pakken heb :(
Reed zo'n 140 op de teller toen ik 'm in m'n ooghoek zag. Vol in de remmen natuurlijk, maar het zal erom hangen...
 
Ik was de flitser vanmiddag ook tegen gekomen in mijn race Fiat reed 125km op de teller vol aan remmen.
Maar was te laat denk.Met een laser ik merk het wel of er een bon komt.Denk het niet {hoop ik}kan me geen bekeuringen meer veroorloven.
 
Doen jullie voortaan die flitser eens netjes melden bij Flitsservice dan hebben andere minder last van al dat geflits :Y

Ik kijk daar altijd achteraf pas, als ik twijfel aan het feit of ik een flitser in m'n ooghoek zag..
Volgens mij moet ik eerst kijken en dan gaan rijden :+
 
Ik was net thuis van werk en moest gelijk weer door, vandaar dat ik snel ff een berichtje hier heb gedumped -- vond het namelijk een zeldzame en nare plek.

Wat is het bereik eigenlijk van die dingen, zit me altijd af te vragen hoe ver ik moet rijden voordat ik weer op het gas kan.
 
Bereik van een laser is erg ver voordat jij ze ziet hebben ze je al te pakken.Ik geloof zelfs dat het bereik meer dan een km is.Ze zijn de laatste tijd weer lekker bezig hou me daarom redelijk aan de limiet is weer lekker weer voor ze om op pad te gaan met zo kl##te laser.Als ik ze spot zet het er gelijk op scheelt weer voor iedereen.
 
Gebruik zelf Flitsnav van Flitsservice. Is een gratis programma dat de GPS locaties van de mobiele flitsers in mijn PDA/Tomtom zet als Points of Intrest. Moet zeggen dat heeft me al menig keer gered, zeker op de provinciale wegen.
 
Laser zit tot max 400 of 900 meter, het meeste tref je diegene die max 400 mag. Is op zich nog redelijk te doen mits ze niet achter een boom staan oid :X
 
Ook over de N206 gereden maar ik hou me daar gelukkig altijd aan de snelheid, zie daar iets te vaak flitsers dan me lief is haha.. gaan jullie morgenavond nog een rondje rijden als het weer een beetje meezit?
 
Laser zit tot max 400 of 900 meter, het meeste tref je diegene die max 400 mag. Is op zich nog redelijk te doen mits ze niet achter een boom staan oid :X
Die dingen zijn tot een kilometer of vijf (!) nauwkeurig, maar ze mogen idd maar meten tot 900 meter afstand. In Frankrijk is dat afaik wel onbeperkt en daar laseren ze je dus geregeld op kilometers afstand..
 
Reed gisteren (maandag) in koekblik in Oegstgeest.
Stonden ze ook te laseren, maar ik werd geseind :)
Op de terugweg ook even paar auto's gewaarschuwd.
 
Ook over de N206 gereden maar ik hou me daar gelukkig altijd aan de snelheid, zie daar iets te vaak flitsers dan me lief is haha.. gaan jullie morgenavond nog een rondje rijden als het weer een beetje meezit?

Ziet er nu nog niet zo goed uit, maar als het vanavond beter is, ga ik mee :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan