Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic Deel 22

Topic titel verkiezing.

  • Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic

    Stemmen: 10 37,0%
  • Welkom In Het Levendige Leiden, Alphen e.o. Topic

    Stemmen: 1 3,7%
  • Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o. Topic

    Stemmen: 14 51,9%
  • Anders, namelijk ...

    Stemmen: 2 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Den The Man, sterkte met schade afhandeling van je motor, gelukkig heb je zelf niks ;(

@Marika, sterkte met de afhandeling met de dealer, hopen dat ze nog wat kunnen/willen regelen qua coulance ;(
 
Zo dat was een kort maar krachtig ritje ze maken het wel spannend zo ieder keer dat ik mee ben geweest gebeurt er wel weer wat maar jah anders zit je zaterdagavond maar thuis
Succes Marika hoopt dat het meevalt
Maar het belangrijkste is het bleef gezellie ff zo
voor zo truste allemaal
THE MAD GOAT
 
Is Marika's motor er mee gestopt -O-

Doet helemaal niets meer -O-
Tijdens het terugrijden (toen ie nog reed) een mooie kerstboom (chduintje haar woorden :+ ) Licht aan/ uit, geen snelheid meer te zien, koelvloeistof spugen....
En op de rotonde op bij Valkenburg stopte ie er helemaal mee ;(

Gelukkig dat Arjan wilde helpen *O*
Super bedankt!!!!!!

Morgen de accu er maar uithalen en kijken wat daar uit komt.
En dinsdag bellen.
Hopen dat ie snel weer rijdt.

@Den: Balen! succes met de afhandeling
 
Doet helemaal niets meer -O-
Tijdens het terugrijden (toen ie nog reed) een mooie kerstboom (chduintje haar woorden :+ ) Licht aan/ uit, geen snelheid meer te zien, koelvloeistof spugen....
En op de rotonde op bij Valkenburg stopte ie er helemaal mee ;(

Gelukkig dat Arjan wilde helpen *O*
Super bedankt!!!!!!

Morgen de accu er maar uithalen en kijken wat daar uit komt.
En dinsdag bellen.
Hopen dat ie snel weer rijdt.

@Den: Balen! succes met de afhandeling
Als het de accu, dynamo of spanningsregelaar is valt het nog wel mee.
Maar je motor begint dus ook weer koelvloeistof te spugen?

Ik zou hem maar bij je dealer brengen en misschien valt er iets te regelen zoals motorspy al aan gaf.

Succes met de afhandeling.
 
Laatst bewerkt:
Als het de accu, dynamo of spanningsregelaar is valt het nog wel mee.
Maar je motor begint dus ook weer koelvloeistof te spugen?

Ik zou hem maar bij je dealer brengen en misschien valt er iets te regelen zoals motorspy al aan gaf.

Succes met de afhandeling.

Koelvloeistof kwam er inderdaad weer uit, in Scheveningen.
Na een stukje rijden hield het weer op, reservoir aan de zijkant is weer leeg.
Dus mag weer bijvullen. Moet inderdaad ook gecheckt worden.
 
@Den succes met het herstel, zelf geen schade ?
@Marika hopelijk bij jou geen grote (financiele) schade. Hou me ff op de hoogte oke ?
 
Balen!
Dynamo overleden zeker?

Het is wel en pechdag in het bollenstreek topic, zeg -O-

JA!

Ik was naar CPZ, ff chillen.
Sta ik met m'n motor te wachten op m'n neef die ook komt, dus ik denk bel hem even.
Hang m'n helm aan m'n spiegel. Hoor je tijdens het bellen...TOK!
Daar ging m'n helm dus... B|
Maarja, niks te zien...officieel moet je hem nu vervangen toch? Hmm.. :N

MM nog gespot ergens in Lisse op die weg tussen N206 en 't Stationetje ofzoiets :]

Nu maar slapen...even uurtjes maken })
 
Laatst bewerkt:
JA!

Ik was naar CPZ, ff chillen.
Sta ik met m'n motor te wachten op m'n neef die ook komt, dus ik denk bel hem even.
Hang m'n helm aan m'n spiegel. Hoor je tijdens het bellen...TOK!
Daar ging m'n helm dus... B|
Maarja, niks te zien...officieel moet je hem nu vervangen toch? Hmm.. :N

MM nog gespot ergens in Lisse op die weg tussen N206 en 't Stationetje ofzoiets :]

Nu maar slapen...even uurtjes maken })
Je helm hoef je niet te vervangen, de schaal kan dat makelijk hebben.

Als de helm is gevallen met jouw hoofd er nog in dan moet ie wel vervange worden. Niet vanwege de buitenschaal maar vanwege de binnenschaal. Die is van een soort piepschuim gemaakt en kan maar 1 keer een schok absorberen.

Heb jouw niet gespot btw -O-
 
Laatst bewerkt:
Spiegel, remhande, stuurgewicht, blokdeksel, steppie, onderkuip, Kontje en doppie in achterbrug voor m'n paddockstand.
Da's ongeveer precies hetzelfde als ik had, toen ik om liet vallen op Valentijnsdag. Kostte mij (de verzekering) wel bijna het dubbele, maar dan bij de dealer.
Kl0te none-the-less, succes ermee.

EDIT: bedenk me net -nu ik weer sober ben- dat bij mij ook de complete achterbrug is vervangen, dat scheelt natuurlijk het meest..

Ligt het aan mij, of wordt er op sommige dagen (door koekblikken) daadwerkelijk slechter gereden dan op andere dagen? Vandaag was een slechte dag iig :-(
 
Laatst bewerkt:
Je helm hoef je niet te vervangen, de schaal kan dat makelijk hebben.

Als de helm is gevallen met jouw hoofd er nog in dan moet ie wel vervange worden. Niet vanwege de buitenschaal maar vanwege de binnenschaal. Die is van een soort piepschuim gemaakt en kan maar 1 keer een schok absorberen.

Heb jouw niet gespot btw -O-

Goeiemorrege :Z

Geef mij heel snel dat adres waar je je hoofd kan vervangen! Kan wel een reserve gebruiken ;)
 
Ook goeiemorgen!

@Den The Man: succes met het herstellen van je motor. De veroorzaker nog (verbaal) te lijf gegaan? Kan me voorstellen dat je dan "minder blij" bent en dat graag even duidelijk maakt B|

@Marika: vervelende problemen, hopelijk is het allemaal eenvoudig te verhelpen.

Gisteren zelf een leerzaam VRO1-dagje op Lelystad gehad. Weinig compleet nieuwe dingen maar een paar nuttige opfrismomentjes/eye-openers en lekker bochtjes rijden eind vd middag :9~ Volgend voorjaar maar eens VRO2/3 boeken!


[me] HDX was de echt de enige met een MF-sticker gisteren... :? [/me]
 
Zo...mogguh :Z Ook weer in het land der levenden.

Wat een ellende allemaal weer gister -O-

Ik duik maar weer even de sportschool in, tis toch baggerweer. Later vanmiddag mooier dus dan nog maar eens ff rijden, is alweer veuls te lang geleden.
 
Goedemorgen gisteren in Omgeving Arnhem paar heerlijke duikjes en stukjes veluwe gepakt, heerlijk rijden, vanochtend werdt ik alweer wakker van de regen wat een narigheid.. en wat een rot weer, vanavond nog helemaal naar Leiden vanuit Arnhem hopen dat het lekkerder weer is dan.
 
Ook goeiemorgen!

@Den The Man: succes met het herstellen van je motor. De veroorzaker nog (verbaal) te lijf gegaan? Kan me voorstellen dat je dan "minder blij" bent en dat graag even duidelijk maakt B|~[/me]

Geen reden toe, de man deed niet moeilijk, ik had niks dus gewoon ff op de politie gewacht en schadefomulier ingevuld.


Had ik gisteren nou toch maar naar strand gegaan....

Pakketjes met 3kg pure coke, 1kg heeft een straatwaarde van 40.000 euro :9
Vast wel iemand die het voor veel minder wil hebben })
 
Wow, 't was echt geen goede dag om te rijden... ben ik blij dat ik geen tijd had :+

@ Den: succes met de afhandeling! Hopelijk gaat het allemaal een beetje snel!
@ Marika: baluh meis, hopelijk is niet al te veel gezeik en kan je weer snel rijden!
@ Arjan: nice dat je dr kwam ophalen :}

Mogguh trouwens :W
 
Geen reden toe, de man deed niet moeilijk, ik had niks dus gewoon ff op de politie gewacht en schadefomulier ingevuld.Pakketjes met 3kg pure coke, 1kg heeft een straatwaarde van 40.000 euro :9
Vast wel iemand die het voor veel minder wil hebben })
Heel goed *O*

Het heeft helemaal geen zin om te gaan schelden, gewoon het schadeformulier invullen en alles komt goed.

[me='Motor Monkey']heeft ervaring met ongelukjes O-) [/me]


Mocht je de coke niet kwijt raken kun je altijd nog je neus er mee poederen })
 
[me="Testikels"]meldt zich ook weer :W [/me]

Een ieder die het nodig heeft suc6 met de afhandeling, reparatie enz. enz...

Il pleut -O-
 
[me="Jolan"]is der ook weer :W [/me]

@ Den, zwaar klote...hopelijk verloopt de afhandeling een beetje vlot. Bij een rotonde /stoplicht gebeurt?

@ Marika, succes met de vinden van het probleem. Je zou inderdaad zeggen elektrisch, maar als die ook al koelvloeistof eruit gooit zijn er toch meerdere dingen aan de hand...
 
Bedankt voor alle reacties!

Accu hangt nu aan de lader.
Maar even afwachten wat de dealer gaat zeggen.
Ik houd jullie op de hoogte.
 
Zo...mogguh :Z Ook weer in het land der levenden.

Wat een ellende allemaal weer gister -O-

Ik duik maar weer even de sportschool in, tis toch baggerweer. Later vanmiddag mooier dus dan nog maar eens ff rijden, is alweer veuls te lang geleden.


Ja, moet je maar niet elke keer aan de rose zitten op terrasjes ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan