Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic Deel 22

Topic titel verkiezing.

  • Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic

    Stemmen: 10 37,0%
  • Welkom In Het Levendige Leiden, Alphen e.o. Topic

    Stemmen: 1 3,7%
  • Het Duin & Bollenstreek, Leiden, Alphen e.o. Topic

    Stemmen: 14 51,9%
  • Anders, namelijk ...

    Stemmen: 2 7,4%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hotel
Wyndham Hotel Group Hotels | Site Temporarily Unavailable

Matrex en ik hebben de route in de gps staan.

Route vrijdag:
Leiderdorp,N11,Utrecht,A12,Arnhem,A3,rasthof hunxe,Oberhausen,A2,Kamen,A1,Unna,A44,raststatte biggenkopf sud,afrit 65,Hofgeismar,pontje over de Weser,Gottingen,Osterrode,Clausthal,Goslar.

375 km Snelweg

Tankstops om de 180 km

top! ben benieuwd, hoop dat de 180km per tankstop genoeg is voor mijn motor. hoor namelijk dat hij een erguh kleine tank heeft met een nog slechter bereik.

maar ga het morgen wel even uittesten....
 
Kutt.. meen je niet kijk die mooie auto's dan hoop dat de schade beperkt blijft maar vrees het ergste, genoeg lekkere brandbare stoffen waar ze op kunnen teren zou je denken met al die auto's.. hoop dat het allemaal goed wordt geregeld met de verzekering etc..

**ben echt zon ramptoerist volgens mij heb meteen zin te gaan kijken maar zal wel bijna over zijn nu**

Nou alles is nog afgezet hoor...
Ik kom net uit Sassenheim...ik kon mooi Rijnsburg niet in via de normale weg.
Rijnsburgerweg is vanaf de eerste bocht vanaf de snelweg versperd, en vanaf Katwijk is het bij de Splitsing afgezet.

Toen ik iets voor half 10 R'burg uitreed was het net gesignaleerd dus...het was nog niet echt vol qua bluswagens.
Ik reed op de Floralaan, en zag eigelijk alleen maar ook uit de kant van de Avia komen.
Wel een hoop ramptoeristen meteen op de voet..half Rijnsburg kwam uit alle straten aanzetten. Beetje triest altijd. Geef liever die hulpdiensten de ruimte :X

Maar wat Testikels zegt over dat dubbel gevoel, heb ik niet echt bij de Hai.
Buiten die exoten verkoopt hij ook "normale" merken, Mini's enzo...die gaan daar spreekwoordelijk als broodjes over de toonbank.
Hij is niet alleen maar dealer, maar ook handelaar volgens mij.

Volgens mij had ik trouwens wel eens gehoord dat boven (een deel van) zijn privécollectie staat? Schijnen ook geen kinderachtige auto's te zijn?
Beetje stom als je dat dan laat vergaan...


Maargoed, weet ik allemaal niet zkr.
Ik weet wel dat ik 't zonde vind van die mooie Ferrari's die beneden stonden in de showroom -O-
 
Is het er heel erg aan toe allemaal of valt het nog redelijk mee? Anders knal ik zo ff langs neem ik wel zon ferrari mee is tog niks meer waard als die is uitgebrand, maak ik er mijn levens project van om hem op te knappen
 
Maar wat Testikels zegt over dat dubbel gevoel, heb ik niet echt bij de Hai.
Buiten die exoten verkoopt hij ook "normale" merken, Mini's enzo...die gaan daar spreekwoordelijk als broodjes over de toonbank.
Hij is niet alleen maar dealer, maar ook handelaar volgens mij.

Dat dacht ik van de Liam en Dijksman ook....
 
Ik ben ook weer terug uit Amsterdam :Z
Gelukkig morgen vrij *D

Tja die brand bij de HAI... er gaan tegenwoordig steeds vaker bedrijven in rook op :X
Die rode Viper die er staat staat er volgens mij alweer wat jaartjes, nog ff en dan is dat ding niks meer waard en heb ik een klein vermogen en dan ie ie mijn :9
 
"Good" day! :s

Wish i was going to see the U2 concert also. Was in gelredome aren arnhem on saturday and saw EAGLES, really nice.

Today my driverslicense and bankcard+ cellphone was stolen at work. Some idiot came in and asked for a person working for the neighborcompany. The girl sitting in our lobby just let him strole in alone without someone meeting up.
So he could go upstairs and pick out what he wanted.
The owner of our company met him in the stairs and thought he was abit fishy so he asked him what he was doing there. He said he was looking for a person who he also named.
He was looking for work and left his name and cellphone number to that person.
My boss got such a weird feel from him that he wrote down the platenumber from the brommer he came on. A black peugeot.
Can only hope that he was stupid enough to leave his real phonenumber and name at the other company.
No money gone from my account and the card was blocked directly. More fuzz with my driverslicense though :s .
That sucks ! :(
I hope the get that person !
 
Morning, en gefeli Matrex!

@Duintje...hoe wassut?? Hoorde enthousiaste verhalen erover.

Geweldig!!! Het enigste minpuntje was dat je kon merken dat ze net begonnen zijn met de tour. Af en toe was het een beetje tammetjes, en de laatste cd is gewoon schijt!
Waren rond een uur of 1 thuis. Zit nu nog een beetje na te gammelen terwijl ik de foto's/filmpjes op de computer aan't zetten ben -O-
 
Zowww gisteren m'n eerste échte rit gemaakt op de Suzuki Bandit *D
Niet normaal.. Ik reed eerst naar Noordwijk en vlak voordat ik de boulevard opreed begon de motor heel slecht te rijden :question: Bijna geen reactie in de gashendel, leek wel of 80% van het vermogen ineens weg was.. Toen ineens viel hij uit en ik dacht WTF :$ Kwamen er ineens twee lampjes in het display; OIL en TEMP.. ik dacht "Neeejj dag, wat voor kneuzenmotor heb ik nou weer gekocht" -O-

Nou, een beetje zoeken en klooien (ik had net de avond ervoor de motorolie vervangen, dus ik zocht eigenlijk of er iets vergeten was terug te zetten) had ik ook maar eens het benzinekraantje op reserve gezet en opnieuw geprobeerd. Hij wilde eerst helemaal niet meer starten maar na een aantal seconde sloeg hij aan en hop! Dat was dus het probleem.. de tank was bijna leeg O-)

Maar goed, toen gelijk een tank V-Power erin gemikt, naar Katwijk gereden, terug door Leiden, door Sassenheim en Lisse.. toen dacht ik, ik rij nog even naar MotoPort Hillegom. Ook gedaan, maar die was dicht |( dus reed ik door naar Vogelenzang en toen stond er later ineens Zandvoort op de borden }) Ik daarnaartoe gereden, door Aerdenhout ( :o mooi plaatsje) en toen stond er "Circuit route".. dus die gevolgd, toen het parkeerterein op met allemaal grindsteentje en toen reed ik onder een tunnel door (en nu komt het.!!!)
Toen zag ik ineens de tribune en toen.. neej!! jawel! toen reed ik ineens in de bocht óp het circuit! IK REED OP HET CIRCUIT _O- *O* Ben een stukje doorgereden en toen maar terug, want ik dacht ik zal wel borden hebben gemist dat je hier niet inmag ofzo. Heb het aan een man in zo'n pithokje gevraagd en die zei dat je er niet op mocht, maar dat ze alles aan het afbreken waren van de DTM races.. Maar ik heb er gewoon gereden :9~ Whahaha..

Toch een leuke dag 1 van het motorrijden.. ben benieuwd wat dag 2 opleverd :9
 
Mensen bedankt voor de felicitaties :) Ik gaat er een mooie dag van maken waarin ik veel plezier ga maken!!


Ik was gister al naar de stad gelokt met een smoes, naar een bar waar karaoke was. Werd ik omgeroepen om middernacht en het podium op... een liedje zingen haha en toen kreeg ik een doos flugel :P Iedereen mij feliciteren de hele avond... :)

Dus maar lekker paar biertjes gedaan en leuke tijd gehad :P waarom.... gewoon omdat het kan *D
 
Zowww gisteren m'n eerste échte rit gemaakt op de Suzuki Bandit *D
Niet normaal.. Ik reed eerst naar Noordwijk en vlak voordat ik de boulevard opreed begon de motor heel slecht te rijden :question: Bijna geen reactie in de gashendel, leek wel of 80% van het vermogen ineens weg was.. Toen ineens viel hij uit en ik dacht WTF :$ Kwamen er ineens twee lampjes in het display; OIL en TEMP.. ik dacht "Neeejj dag, wat voor kneuzenmotor heb ik nou weer gekocht" -O-





Heel verhaal...


Spannend allemaal, he ;)

Mij overkwam me precies het zelfde op mn eerste ritje met mn bandit '96. Lekker aan het tuffen en ineens...pruttel pruttel... wtf....Benzine op. Gelukkig hulp van een medemotorrijder die mij wist te vertellen dat dat kraantje ergens voor dient _O- .

Mocht je vragen hebben over je Bandit, dan weten ze op dit topic je vaak wel te helpen. Unruled in "Het nog grotere Bandit topic part XIII"
 
Laatst bewerkt:
Spannend allemaal, he ;)

Mij overkwam me precies het zelfde op mn eerste ritje met mn bandit '96. Lekker aan het tuffen en ineens...pruttel pruttel... wtf....Benzine op. Gelukkig hulp van een medemotorrijder die mij wist te vertellen dat dat kraantje ergens voor dient _O- .

Mocht je vragen hebben over je Bandit, dan weten ze op dit topic je vaak wel te helpen. Unruled in "Het nog grotere Bandit topic part XIII"


Ligt aan de bandit hoor :X ...had hetzelfde verhaal, alleen moest er eerst een man van de anwb aan te pas komen om me dit te vertellen :$ :$ :$ :$
 
Ligt aan de bandit hoor :X ...had hetzelfde verhaal, alleen moest er eerst een man van de anwb aan te pas komen om me dit te vertellen :$ :$ :$ :$

Ik had een keer dat net na het tanken de motor in één keer helemaal doodviel. Niet meer starten, niks, zelfs niet meer overslaan. Vader op laten draven, met z'n tweeën bijna die hele motor uit elkaar getrokken bleek dat de dodemansknop om stond. |(
 
Ik had een keer dat net na het tanken de motor in één keer helemaal doodviel. Niet meer starten, niks, zelfs niet meer overslaan. Vader op laten draven, met z'n tweeën bijna die hele motor uit elkaar getrokken bleek dat de dodemansknop om stond. |(

Nou ja?? jij bent gewoon erger dan ik! _O-
wegrijden met remschijfslot was ook een hobby van me...
 
Matrex, fijne dag vandaag!

spongebobbirthday.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan