Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic Deel 25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal niets gekocht dan? Dat lukt mij vaak niet bij een dealer :P


dat lukt mij vaak ook niet. toevallig heb ik vandaag met meer geld de dealer verlaten dan dat ik erin kwam :P

kettingkast teruggebracht en netjes me centen terug gekregen.

daarna even rond gaan kijken en toen heb me pa me naar de auto gesleurd voordat ik wat uit kon geven :')
 
Mij wel hoor! wat moet ik in vredesnaam kopen dan? Heb alles, kleding, helm.....motor hoef ik ook niet op te pimpen, die vind ik heel mooi zo. Jemig, ben gewoon een tevreden mens *O*
De reden dat ik bijna altijd me iets terug kom is dat ik ook met een doel iets te kopen er naar toe ga. Meestal zijn dit onderdelen |(
 
Effe weer lachen om de koekblikken met nú de eerste aflevering van een nieuw seizoen Blik op de Weg op Ned1.
 
Effe weer lachen om de koekblikken met nú de eerste aflevering van een nieuw seizoen Blik op de Weg op Ned1.

De recorder loopt :) BODW is echt zo veel beter dan WMB :r

kabouter.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben aan het kijken voor nieuwe banden, iemand nog tips waar ik die het beste kan bestellen? Is wel eens vaker genoemd, maar weet het niet meer.... :X
 
Ben aan het kijken voor nieuwe banden, iemand nog tips waar ik die het beste kan bestellen? Is wel eens vaker genoemd, maar weet het niet meer.... :X
Moet je ff M&M of Gixxer Zweed vragen die bestellen wel eens online banden.
Waar zou ik niet weten.....
 
Laatst bewerkt:
Ben aan het kijken voor nieuwe banden, iemand nog tips waar ik die het beste kan bestellen? Is wel eens vaker genoemd, maar weet het niet meer.... :X

Mopedreifen.de ;)
Moet je alleen zelf even je wielen demonteren om daarna je banden bij HH-motoren of Hyperpro erom te laten leggen.


Voor als Matrix m'n post in het vorige deel niet had gelezen:
Nog interesse in een R6 '00 blok? Nokkenas moet gereviseerd worden. Je had toendertijd interesse toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan