Welkom In Het Levendige Duin & Bollenstreek Topic Deel 28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke was best cool, me vader had kaartjes geregeld.

Formule 3 is erg leuk. Totdat meneer Vettel even gas geeft met een demo F1, wat een bruut geluid zeg.

x2_18b457c


x2_18b3e71


4674919469_b7fdaf3105_b.jpg


Owja en Frank had besloten even te landen.
4675752398_d8f29c0997_b.jpg


(niet allemaal mijn foto's)

Maar de baan ligt er prima bij voor as dinsdag, hoop wel dat jullie het droog houden.
 
Laatst bewerkt:
Maar de baan ligt er prima bij voor as dinsdag, hoop wel dat jullie het droog houden.

Geweldig he het geluid van zo'n F1. Aantal jaar geleden meegemaakt dat ze naar een aantal ronden vlak voor je neus de motor opblaast tijdens een donut maken.
Werd de F1 door mankracht naar de pitsstraat geduwd en op nog geen meter waar ik stond geparkeerd.

Wordt dinsdag uitkijken voor al het rubber op de baan, dus niet te veel afwijken van de ideale lijnen.
En hopelijk droog weer ja......
 
Geweldig he het geluid van zo'n F1. Aantal jaar geleden meegemaakt dat ze naar een aantal ronden vlak voor je neus de motor opblaast tijdens een donut maken.
Werd de F1 door mankracht naar de pitsstraat geduwd en op nog geen meter waar ik stond geparkeerd.

Wordt dinsdag uitkijken voor al het rubber op de baan, dus niet te veel afwijken van de ideale lijnen.
En hopelijk droog weer ja......
Voorspelling voor dinsdag ziet er goed uit, 's avonds wat regen.
http://www.meteox.nl/world-weather-fc.aspx?c=Netherlands&latlng=4.52|52.38&type=5&allstations=n
 
@ Rozz nog gefeliciteerd! *D

Dit weekend lekker in de achterhoek wezen rond scheuren, wat een verademing tegenover de randstad. Kreeg alleen met de hitte last van de bekende Honda kwaal, spanningsregelaar :(

Kon nog wel thuis komen maar de connectoren zijn niet meer wat ze geweest zijn....Had nog als voorzorg een SR met koelribben gemonteerd,

Dinsdag circuit dag dus dat word stressen geblazen :N

DSCF0732%20%28Medium%29.jpg

DSCF0733%20%28Medium%29.jpg
 
@ Rozz nog gefeliciteerd! *D

Dit weekend lekker in de achterhoek wezen rond scheuren, wat een verademing tegenover de randstad. Kreeg alleen met de hitte last van de bekende Honda kwaal, spanningsregelaar :(

Kon nog wel thuis komen maar de connectoren zijn niet meer wat ze geweest zijn....Had nog als voorzorg een SR met koelribben gemonteerd,

Dinsdag circuit dag dus dat word stressen geblazen :N

[afbeelding]
[afbeelding]

Das balen, haal gelijk eentje extra als reserve als dit een onderdeel is wat regelmatig defect is.
 
Mogguh :W

Balen Jolan, maar tja je ziet het echt heel vaak terug komen in Techniek gedeelte hier. Honda vooral heeft er last van, je komt bijna elke maand wel een paar topics hierover tegen.
 
Morning!


off to the hospital again. Time for another check of my arm. Hope they tell me i can loose the metaljunk in another week or so. Would make everything much easier without it.

Have a nice day peops!!
 
Morning!


off to the hospital again. Time for another check of my arm. Hope they tell me i can loose the metaljunk in another week or so. Would make everything much easier without it.

Have a nice day peops!!

Hier word ook geduimt!

Gisteravond bij thuiskomst druk geklust om mijn oude SR te monteren en die lijkt het goed te doen. Voorwiel had ook behoorlijke onbalans dus die vanmorgen opnieuw (dit keer goed) laten uitbalanceren.

Voorspellingen voor morgen zijn niet best, het kan dus alleen maar meevallen :Y
 
Laatst bewerkt:
Mogguh allemaal :W

Oke was best cool, me vader had kaartjes geregeld.

Formule 3 is erg leuk. Totdat meneer Vettel even gas geeft met een demo F1, wat een bruut geluid zeg.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Owja en Frank had besloten even te landen.
[afbeelding]

(niet allemaal mijn foto's)

Maar de baan ligt er prima bij voor as dinsdag, hoop wel dat jullie het droog houden.

WTF een vliegtuig op CPZ :o
Toevallig een kist van Air Maroc? :+


Zal idd uitkijken zijn morgen met al dat rubber op de baan, ach we zien het wel :Y


@ Rozz nog gefeliciteerd! *D

Dit weekend lekker in de achterhoek wezen rond scheuren, wat een verademing tegenover de randstad. Kreeg alleen met de hitte last van de bekende Honda kwaal, spanningsregelaar :(

Kon nog wel thuis komen maar de connectoren zijn niet meer wat ze geweest zijn....Had nog als voorzorg een SR met koelribben gemonteerd,

Dinsdag circuit dag dus dat word stressen geblazen :N

[afbeelding]
[afbeelding]

Suc6, hopelijk is alles morgen weer up and running :Y (ik had je btw nog gemaild)
 
Goedemorgen passiedelers.

Ik heb een vraag; Wie weet of het een dure grap is om je motor over te spuiten?
Ik heb namelijk best veel schuif- en valschade dat het niet meer mooi is.

Groetjes!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan