Were back! Endurorijders omgeving Ter Apel, deel 4

vanaaf even na pottendijk , zaterdag borger dld , wel jammer hadden vandaag best kunnen rijden maar goed was gisteren nog zo veel werk en geen vrijwilligers dus jammer ! volgend keer beter

2 leugens in 1 reactie, mag jij wel liegen mark?

vanavond geen mark op pottendijk, en jij zei dinsdag dat julie niet met de baan bezig gingen maar hoorde vanavond dat het best wel even kon om gootjes te graven.

schaam je mark, ik zie het dit keer door de vingers maar ik wil geen leugens meer van jouw horen :N
 
morgen gaan mark en ik naar borger [d] wie noch meer. heb opa net even gebeldt en zei dat we wel wat water mee mochten nemen zo droog is de baan. dus dat wordt knalle op dat mooi baantje :] *O*
 
ik ga misschien ook wel even naar borger.
heb de yz weer klaar net nog effe enduro ritje gemaakt, loopt weer super

@paul waarom zou veendam zondags dicht zijn dan?
 
Laatst bewerkt:
ik ga misschien ook wel even naar borger.
heb de yz weer klaar net nog effe enduro ritje gemaakt, loopt weer super

@paul waarom zou veendam zondags dicht zijn dan?

Omdat het zondag pinksteren is dacht ik. Ga jij ook heen dan zondag, zoals t nu lijkt gaan waldo en ik wel en endurobert ook :X
 
nee kga morgen nergens heen -O-

kreeg weer een vreemde tik in het blok :?

ben jij aan de rees kees.
ben jij aan de rees kees.

ben jij aan de rees kees.
je eet teveel chinees.
:P
 
Laatst bewerkt:
klopt heb het ook zelf gedaan.

maar het vreemde is ik heb er vrijdag nog enduro ritje mee gemaakt en toen liep hij goed.
heb de hele middag op borger gereden en hij liep perfect. aleen net voor ik wou stoppenaan einde van de middag begon hij weer. ik ging een bocht in trek koppeling in en laat koppeling los geef gas niks aan de hand en net toen ik de bocht uit was begon hij zomaar te tikken van uit het niets.
toen gestopt naar huis, me pa wil thuis even horen wat voor tik het was dus ik start hem loopt in een keer na een halve minuut gedraait te hebben geef ik nog eens gas en zo als de tik was gekomen was hij ook ineenkeer weg. en nou geeft hij geen tik meer maar blokje loopt nog wel.

beetje vreemd als je het mij vraagt
 
Toch even in de koppeling zoeken..
Jij gebruikt je koppeling veelvuldig, dus lijkt me het eerste om naar te kijken.
 
Djeeezz...

Dacht al het een en ander gezien te hebben...
Onvoorstelbaar dat je daar levend uit komt...
icon_schrik.gif
 

Volgens mij drie jongens met heeeeeeel veel engeltjes aan boord..


alle 3 goede bekenden van mij... hebben echt veel geluk gehad. mijn klasgenoot van 18 jaar heeft het meeste geluk gehad. jongen van 16 jaar minder twee benen gebroken, jongen van 20 jaar( bestuurder) gaat het ook goed mee.

Ik schrok me echt dood. er is helemaal niks van die auto over..
 
Laatst bewerkt:
Boby de Lange
Jelle Bos
Sander De Vries

Heb ook al wel wat gehoord van wat ze hebben maar weet niet als dat 100% waar is
 
Ik hoorde net van sander dat hij alleen last van zijn rug had en hij was weer thuis, en dat bobby alleen zijn scheenbeen gebroken heeft. Wat die andere jongen heeft weet ik niet heb wel iets gehoord maar of t waar is weet k niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan