Wereldrecordpoging Suzuki op 1 oktober!!!

Johan heeft ook zeer genoten van de dag, al heb ik het gevoel door een enorme
grote neger genomen te zijn .....
Volgende keer hoop ik een beter zadel te hebben :)
 
Hoeveel Suzuki's waren er er gister nu precies?? En we zagen in Zogge trouwens wel een grijze CB 550...bekend??
 
Handig ... wij in Bergen op Zoom rond rijden, maar de Wouwse tol niet kunnen vinden ...
Op de terugweg zijn we er wel langs gereden :Y
lol

Ben weer droog ... lelijke bui op onze kop gehad zeg ... jemig
zal zo de foto's ff uploaden

Gaaf event!
En de recordpoging is geslaagd!!!!!

zijn jullie gestopt bij een benzinepomp aan het begin van de snelweg in Boz? volgens mij heb ik jullie daar zien staan..hebben nog zwaaicontact gehad..
 
Hoeveel Suzuki's waren er er gister nu precies?? En we zagen in Zogge trouwens wel een grijze CB 550...bekend??

Er waren 915 Suzuki's geteld waardoor het record van Honda(884 motoren) gesneuveld is.
Enkel jammer dat er door een fout in de organisatie een aanzienlijk aantal Suzuki's verkeerdelijk terug Zogge binnengereden na de rondrit waardoor zij bij de 2de telling als ongeldig werden beschouwd door de deurwaarder.
 
Er waren 915 Suzuki's geteld waardoor het record van Honda(884 motoren) gesneuveld is.
Enkel jammer dat er door een fout in de organisatie een aanzienlijk aantal Suzuki's verkeerdelijk terug Zogge binnengereden na de rondrit waardoor zij bij de 2de telling als ongeldig werden beschouwd door de deurwaarder.

daar was hoop onduidelijkheid over jah..wel zonde... |(
 
Ik kon gister helaas niet ;( .

We zijn van 11 tot 21:30 bezig geweest om een laser hotcam 4 in 2 systeem inelkaar te zetten pas te maken en te monteren.

Het duurde even maar het resultaat is :} :} :}
 
zijn jullie gestopt bij een benzinepomp aan het begin van de snelweg in Boz? volgens mij heb ik jullie daar zien staan..hebben nog zwaaicontact gehad..

Ja!
Was jij dat op de gixxer? :)
We dachten al dat jij ook zou gaan :)


Er waren 915 Suzuki's geteld waardoor het record van Honda(884 motoren) gesneuveld is.
Enkel jammer dat er door een fout in de organisatie een aanzienlijk aantal Suzuki's verkeerdelijk terug Zogge binnengereden na de rondrit waardoor zij bij de 2de telling als ongeldig werden beschouwd door de deurwaarder.

Dus? ... telt het nu niet? -O-
 
Het record is volledig geldig hoor, in de meeste Belgische kranten stond er vandaag een artikel over, de 915 Suzukirijders,die goed gereden zijn, zijn 100% geldig geteld,maar door de verwarring en de mindere organisatie zijn er verschillende te vroeg vertrokken en zijn er tevens enkele honderden verkeerd gereden door de pijltjes van de Zoggerit te volgen, een rit die gelijktijdig plaatsvond met de wereldrecordpoging. Ook zijn verschillende Suzukiboys niet vertrokken wegens te lange wachttijd.
In goede omstandigheden kwa organisatie hadden het er makkelijk ruim boven de 1000 geweest :Y
 
Het record is volledig geldig hoor, in de meeste Belgische kranten stond er vandaag een artikel over, de 915 Suzukirijders,die goed gereden zijn, zijn 100% geldig geteld,maar door de verwarring en de mindere organisatie zijn er verschillende te vroeg vertrokken en zijn er tevens enkele honderden verkeerd gereden door de pijltjes van de Zoggerit te volgen, een rit die gelijktijdig plaatsvond met de wereldrecordpoging. Ook zijn verschillende Suzukiboys niet vertrokken wegens te lange wachttijd.
In goede omstandigheden kwa organisatie hadden het er makkelijk ruim boven de 1000 geweest :Y


Dit nodigt dus uit om het eigen record volgend jaar opnieuw te verbreken/verbeteren. :]
 
Het record is volledig geldig hoor, in de meeste Belgische kranten stond er vandaag een artikel over, de 915 Suzukirijders,die goed gereden zijn, zijn 100% geldig geteld,maar door de verwarring en de mindere organisatie zijn er verschillende te vroeg vertrokken en zijn er tevens enkele honderden verkeerd gereden door de pijltjes van de Zoggerit te volgen, een rit die gelijktijdig plaatsvond met de wereldrecordpoging. Ook zijn verschillende Suzukiboys niet vertrokken wegens te lange wachttijd.
In goede omstandigheden kwa organisatie hadden het er makkelijk ruim boven de 1000 geweest :Y


Dit nodigt dus uit om het eigen record volgend jaar opnieuw te verbreken/verbeteren. :]

Ik moet ook toegeven dat ik de organisatie ook niet echt super vond... en het aanbod van eten ook beperkt (hotdogs of hotdogs)
 
Wij hebben ooit ook een record poging gedaan. Maar dan allemaal dezelfde merk en type . De Yamaha V-max. Hebben we met z'n alle in Schevenigen rond gereden.
Ik natuurlijk ook. Anders was het 1 minder geweest. _O-
Er waren ook nog waaghalzen die boven op de Pier zijn gereden. :Y
Staat in het GBR.
Gewonnen natuurlijk. *O*
 
Wij hebben ooit ook een record poging gedaan. Maar dan allemaal dezelfde merk en type . De Yamaha V-max. Hebben we met z'n alle in Schevenigen rond gereden.
Ik natuurlijk ook. Anders was het 1 minder geweest. _O-
Er waren ook nog waaghalzen die boven op de Pier zijn gereden. :Y
Staat in het GBR.
Gewonnen natuurlijk. *O*

Ik was erbij, helaas aan de verkeerde kant van de inschrijfbalie. -O-

http://www.openbikepartsdays.be

In de gaten houden, kan niet wachten op nog meer foto's :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan