Werkplaatshandboek Suzuki vx800 gezocht

jantwee

MF'er
18 feb 2011
50
10
Montferland
Hallo ik weet niet of dit het juiste forum is voor deze vraag, maar ben op zoek naar een werkplaatshandboek liefst in het Nederlands.
Groet Jan.
 
Op n andere pagina op dit forum werd onlangs n website genoemd waar veel wph-boeken te vinden zijn als pdf. Als k die pagina tegenkom zal k m linken, als je m dan zelf al niet gevonden hebt. Zoekfunctie!
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn FZ heb ik een Clymer-WPHB. (Engels)
Nadeel vind ik dat soms de foto's echt onduidelijk zijn, ook is de tekst niet altijd te begrijpen.

Daarom ben ik blij dat ik ooit een pdf van Reparaturanleitung (Duits) heb kunnen downloaden.
Meermaals blijkt het daar veel duidelijker beschreven.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voor mijn Blackbird heb ik een Haynes.
Die vind ik weer minder vwb volgorde/ structuur van het boek.
Je bladert je helemaal gek om alles te vinden, want de pagina's hebben geen blz-nummers.

Inmiddels heb ik op alle blz een nummer bijgeschreven.
Bij werkzaamheden schrijf ik er nu bij op welke blz je meetwaarden en aandraai-momenten kan vinden.
Ook soms moet eerst een ander onderdeel worden verwijderd. Ook die blz heb ik er dan bijgezet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het prettigst leesbaar is de Duitse handleiding.
Nadeel is dat deze weer niet erg uitgebreid is.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Conclusie: Ze hebben alle hun voor- maar ook nadeel.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Eviate, rij je nog op de vx800?
Zo ja , hoe bevalt deze. Ik vind het een lekkere motor voor binnendoor tourtjes en heel veel zie je ze niet meer.
Eerlijk? Ik vond de motor niet veel aan. Maar ik denk dat het hele cruiser idee me gewoon niet bevielz. Ben overgestapt op een naked (gsr 600). Dat bevalt me beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan