West-Friesland

wf-rit

  • 2mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12uur

    Stemmen: 1 14,3%
  • mac-hoorn

    Stemmen: 6 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje er zijn nog west-friezen die rijden :D Ik zelf kom uit het hoekje genaamd Enkhuizen. Jammer dat ik vandaag een andere toer heb gereden maar natuurlijk kunnen we wel eens rijden. np

Vooral de dijk is mijn favo circuit :D en natuurlijk wieringermeer


damn, wordt er eentje wakker hiero :+
ik en hebbes komen ook uit enkhuizen :)



zijn er nog meer foto's trouwens?? :P
 
Jeetje er zijn nog west-friezen die rijden :D Ik zelf kom uit het hoekje genaamd Enkhuizen. Jammer dat ik vandaag een andere toer heb gereden maar natuurlijk kunnen we wel eens rijden. np

Vooral de dijk is mijn favo circuit :D en natuurlijk wieringermeer

Denk jaj dean???Dus tot de volgende keer.
(geen kneedown???was meer "zo hard mogelijk rechtop door een bocht". :+ )
 
Dus theoretisch had je je rbw al kunnen hebben????? :P :P :P
En wat zou je het liefst willen rijden dan??En let nu goed op wat je zegt,wil je nog een keer achterop B|


Nou, ik vind die thundercat's toch wel érg mooie motoren, waar rij jij ook alweer op? O-) :+ :+ :+

maruh, ff serieus: Ik heb een hoop andere hobby's (basgitaar,kayakvakantie's... :P ) en daardoor heb ik het even moeten uitstellen, MAAR na gister weet ik zeker dat ik dit seizoen nog een keertje mee wil touren, maar dan op eigen vervoer :)
Gaat wel lukken hopelijk, hopelijk zullen mijn liquide middelen een beetje beter worden, dan komt het wel goed. Is een beetje spam door de vingers te zien? :P Glance-design.nl. Als iemand nog een site, folder, poster, weetikveelwat nodig heeft of iemand/een-bedrijf weet die daar naar op zoek is, hoor ik het graag! (met het motto "help jasper de motor op" :P )

En tja, ik heb altijd al een zwak gehad voor uhh, snelle motoren :] Dus uiteindelijk zal er hier toch echt wel een (super)sport voor de deur komen te staan 8-)
 
He Thun,vandaag wat te doen?Of zit je al op je "werk"?

nope zit nu op mijn stage, vanavond moet ik pas naar mijn werk, dus ben om 23:00 thuis, als het meezit B|

(al is die winkel het beste bewijs voor de wet van Murphy dat ik tot nu toe tegen ben gekomen, dus het zal wel niet meezitten :X )
 
Neu,ff m'n meisie weg brengen naar d'r werk.(hemelsbreed 750m :X )
Enne Jaz,ben je vandaag thuis,ik ga straks ff naar Enkhuizen,en een bakkie koffie gaat er altijd wel in.(ben erg goed in mezelf uitnodigen O-) )


haha, ik ben nu nog thuis, maar moet over een half uurtje naar school B| en daarna ga ik met maten hoorn in, waarschijnlijk. Nix geen smoesjes ofzo, je (en de rest natuurlijk) bent altijd welkom hiero *D
Misschien kom ik je nog tegen, ik zal m'n ogen open houden :) (thunder of truck?)
 
Denk jaj dean???Dus tot de volgende keer.
(geen kneedown???was meer "zo hard mogelijk rechtop door een bocht". :+ )

hahaha kijk mij kan je het niet verwijten heb maar 500km ervaring nu ;) Maar die voor me rijden, tja das een ander verhaal.

Maar we gingen wel hard rechtop door de bocht heheheheh. En wat hebben de heren uit Enkhuizen voor motor?
 
Nou, ik vind die thundercat's toch wel érg mooie motoren, waar rij jij ook alweer op? O-) :+ :+ :+

maruh, ff serieus: Ik heb een hoop andere hobby's (basgitaar,kayakvakantie's... :P ) en daardoor heb ik het even moeten uitstellen, MAAR na gister weet ik zeker dat ik dit seizoen nog een keertje mee wil touren, maar dan op eigen vervoer :)
Gaat wel lukken hopelijk, hopelijk zullen mijn liquide middelen een beetje beter worden, dan komt het wel goed. Is een beetje spam door de vingers te zien? :P Glance-design.nl. Als iemand nog een site, folder, poster, weetikveelwat nodig heeft of iemand/een-bedrijf weet die daar naar op zoek is, hoor ik het graag! (met het motto "help jasper de motor op" :P )

En tja, ik heb altijd al een zwak gehad voor uhh, snelle motoren :] Dus uiteindelijk zal er hier toch echt wel een (super)sport voor de deur komen te staan 8-)

jajaja dus een thundercat he hmmmmmm ik heb geen duozitje meer volgende keer :+
 
[me]Thunderer denkt dat Guz denkt dat we hier allemaal achter de ploeg lopen te zwoegen en de hele dag in vreemde dialectjes praten O-) [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan