Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Doe ook eens wat voor het publiek langs de weg als je naar Assen rijdt!!
Maar pas wel op want als de politie kijkt, kost het wel veel euro's
Doe ook eens wat voor het publiek langs de weg als je naar Assen rijdt!!
Maar pas wel op want als de politie kijkt, kost het wel veel euro's
veel plezier op Assen

En dat is ons dus gebeurt vrijdagmiddag,achtervolgd door een undercover.En weer een nieuw topic openen omdat de politie je van de weg gehaald heeft.
.M`n pa en ik allebei een geel briefje
.M`n pa en ik allebei een geel briefje Goed idee, gun het publiek ook eens wat op de openbare weg...ga op je zak (misschien komen er sommigen wel op je "lege" hoofd spuwen...)
Overdrijf niet zo man!Op zaterdag 28 juni 2003 17:46 schreef Scania 124G het volgende:Nog nooit zo'n vorm van gespleten persoonlijkheid gezien...
In de eerste zin de grote showman en de zin daarna de grootste angstaas, om van te![]()
had mischien wel gekund maar we stonden op de videoband dus ik denkAha, de sprinkhaan nu ook onder toezicht voor de komende 5 jaar. Welkom bij de club. 44 te hard gemiddeld, dan heb je waarschijnlijk nog wel harder gepiekt. Geen wheelies gemaakt?
Kon je niet wegkomen, twee motoren, één auto?

Nog nooit zo'n vorm van gespleten persoonlijkheid gezien...
In de eerste zin de grote showman en de zin daarna de grootste angstaas, om van te![]()
Goed idee, gun het publiek ook eens wat op de openbare weg...ga op je zak (misschien komen er sommigen wel op je "lege" hoofd spuwen...)
Op zaterdag 28 juni 2003 17:46 schreef Scania 124G het volgende:Nog nooit zo'n vorm van gespleten persoonlijkheid gezien...
.
.

Een copper komt langs me staan (net nadat ik op een rontonde de voetsteunen wat korter gemaakt had ) en zegt : Wat is er met je kentekenplaat gebeurt.
Ik kijk heel verbaast achterom en zeg : hij zit er toch nog op.
hij: hij is slecht te lezen .
ik : Is tie vuil dan .![]()
hij: nee hij is helemaal dof :
ik : ohh
hij:ik denk dat ze je zelf niet kunnen flitsen![]()
ik: ohh
hij : ik zou er eerdaags maar een andere opkopen
en hij rijd weer door .
zou het een M-F agentje zijn geweest .![]()
(ben altijd benieuwd hoe een plaat onflistbaar is te maken)