Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wheelies

hehe stond er dit bordje ?

please wheelie as the trafficlight turns green

ja klopt...daarom heb ik ook een bon gehad omdat ik niet wheeliend langs het verkeerslicht ging...en ik nog zeuren: jaa, maar er zit een camera op en die kan daar niet tegen enz... Maar mocht niet baten. Dus wheelie door groen is goedkooptste...
 
En wie herkent deze wheelie nog van ene meneer Biaggi

Is wel de meest spectaculaire die ik ooit gezien heb, echt knap dat ie hem weer op een goede manier op 2 wielen kreeg...!

 
En wie herkent deze wheelie nog van ene meneer Biaggi

Is wel de meest spectaculaire die ik ooit gezien heb, echt knap dat ie hem weer op een goede manier op 2 wielen kreeg...!

(Afbeelding)


dacht dat ie het zelf ook niet meer wist hoe of wat hij hem weer neer zette.

is idd de meest besproken wheelie ooit
 
Ja maar zo zie je maar weer wat de heren coureuers voor talent in de vingers hebben wij zouden zo,n wheelie in ieder geval nooit meer opvangen
 
ja klopt...daarom heb ik ook een bon gehad omdat ik niet wheeliend langs het verkeerslicht ging...en ik nog zeuren: jaa, maar er zit een camera op en die kan daar niet tegen enz... Maar mocht niet baten. Dus wheelie door groen is goedkooptste...


 
dacht dat ie het zelf ook niet meer wist hoe of wat hij hem weer neer zette.

is idd de meest besproken wheelie ooit

Wil niet weer de discussie beginnen, maar destijds heb ik altijd het idee gehad dat hij met geluk gewoon z´n achterrem met de voet heeft kunnen vinden en net op tijd heeft kunnen remmen op het achterwiel...

Maargoed geen oude koeien uit de sloot halen