Wheely bij snelheids controle

Hoekske

MF veteraan
7 feb 2003
7.943
0
Sint Willebrord
Ben gisteren aangehouden bij een snelheids controle in st Willebrord. Het politie trutje stond met haar gun verstopt achter een boom (heeft zeker aan paaldansen gedaan) Ik was dus druk bezig met het oefenen van wheely's en stoppies. Toen meneer de motor agent aan me vroeg wat ik aan het doen was heb ik hem maar gezegt dat ik mijn remmen aan het testen was en dat ze het goed doen, en dat ik dus in ieder geval niet te hard heb gereden. Hij zij dat ze het niet goed hebben kunnen meten. Slim he, als je dus stoppies aan het maken bent.
Kon dus weer vrolijk verder oefenen.
 
Muahahahahah

Straks kom je er nog lekker af met artikel 5 })

Ongecontroleerd rijgedrag op de openbare weg.
 
ik weet niet precies welke charmes je hebt losgelaten op de agente en de motoragent :? . Maar voor stoppies en wheelies ga je in regio gelderland-zuid zwaar, maar dan ook echt zwaar op de bon als ze je snappen.. Ik ken mensen waar hun rijbewijs tijdelijk van ingenomen werd wegens gevaarlijk rijgedrag

geluksvogel
 
ik weet niet precies welke charmes je hebt losgelaten op de agente en de motoragent :? . Maar voor stoppies en wheelies ga je in regio gelderland-zuid zwaar, maar dan ook echt zwaar op de bon als ze je snappen.. Ik ken mensen waar hun rijbewijs tijdelijk van ingenomen werd wegens gevaarlijk rijgedrag

geluksvogel
Me verry lucky.
 
ik weet niet precies welke charmes je hebt losgelaten op de agente en de motoragent :? . Maar voor stoppies en wheelies ga je in regio gelderland-zuid zwaar, maar dan ook echt zwaar op de bon als ze je snappen.. Ik ken mensen waar hun rijbewijs tijdelijk van ingenomen werd wegens gevaarlijk rijgedrag

geluksvogel
:?

Wat is er gevaarlijk aan een wheelie of stoppie op leeg stuk weg of verlaten industrieterrein?
 
Wat is er gevaarlijk aan een wheelie of stoppie op leeg stuk weg of verlaten industrieterrein?
Was dit op een leeg stuk weg dan???

En even zonder B.S., wie heeft zijn aandacht nog bij de omgeving ipv op zijn voertuigcontrole tijdens een wheely??? WIE???? Iedereen die daar eerlijk op antwoord zal bevestigen dat je toch echt ook een deel aandacht bij je wheely zult hebben.
Sorry hoor, maar een wheely hoort niet thuis gewoon op een openbare weg tussen overig verkeer. En daar ging het in de topics de afgelopen dagen over.
 
Ben gisteren aangehouden bij een snelheids controle in st Willebrord. Het politie trutje stond met haar gun verstopt achter een boom (heeft zeker aan paaldansen gedaan) Ik was dus druk bezig met het oefenen van wheely's en stoppies. Toen meneer de motor agent aan me vroeg wat ik aan het doen was heb ik hem maar gezegt dat ik mijn remmen aan het testen was en dat ze het goed doen, en dat ik dus in ieder geval niet te hard heb gereden. Hij zij dat ze het niet goed hebben kunnen meten. Slim he, als je dus stoppies aan het maken bent.
Kon dus weer vrolijk verder oefenen.

He storrum, kom je ook van 't eike..?..
 
Was dit op een leeg stuk weg dan???

En even zonder B.S., wie heeft zijn aandacht nog bij de omgeving ipv op zijn voertuigcontrole tijdens een wheely??? WIE???? Iedereen die daar eerlijk op antwoord zal bevestigen dat je toch echt ook een deel aandacht bij je wheely zult hebben.
Sorry hoor, maar een wheely hoort niet thuis gewoon op een openbare weg tussen overig verkeer. En daar ging het in de topics de afgelopen dagen over.
Vriend van me deed gisterenmorgen keurig netjes zijn richtingaanwijzer aan, rijdend op één wiel. :P
 
Was dit op een leeg stuk weg dan???

En even zonder B.S., wie heeft zijn aandacht nog bij de omgeving ipv op zijn voertuigcontrole tijdens een wheely??? WIE???? Iedereen die daar eerlijk op antwoord zal bevestigen dat je toch echt ook een deel aandacht bij je wheely zult hebben.
Sorry hoor, maar een wheely hoort niet thuis gewoon op een openbare weg tussen overig verkeer. En daar ging het in de topics de afgelopen dagen over.

Ik kan me gewoon op ut verkeer focussen tijdens een wheely...En als ik van baan verwissel kijk ik ook netjes achterom, en zet ook netjes mn knipperlicht aan...En ja, dit is allemaal tijdens de wheely...
 
Was dit op een leeg stuk weg dan???

En even zonder B.S., wie heeft zijn aandacht nog bij de omgeving ipv op zijn voertuigcontrole tijdens een wheely??? WIE???? Iedereen die daar eerlijk op antwoord zal bevestigen dat je toch echt ook een deel aandacht bij je wheely zult hebben.
Sorry hoor, maar een wheely hoort niet thuis gewoon op een openbare weg tussen overig verkeer. En daar ging het in de topics de afgelopen dagen over.
Wat heb je voor een icoontje?????
Tijdens een wheely staat mijn blik recht vooruit, anders had ik die superwoman ook niet achter die boom zien staan. Als je je fiets een beetje aanvoelt kun je gewoon op de omgeving letten.
 
Op dinsdag 15 april 2003 19:35 schreef Baksteen het volgende:Sorry hoor, maar een wheely hoort niet thuis gewoon op een openbare weg tussen overig verkeer. En daar ging het in de topics de afgelopen dagen over.

...zegt de man met dit
15255
icoontje bij z'n naam. |(


Als ik me niet vergis, een wheelieënde, door belastingen betaalde motor op de openbare weg? })
 
Terug
Bovenaan Onderaan