• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

wheely maken met kale achterband

fazerboy

Die hard MF'er
Lid geworden
7 mrt 2002
Waarderingsscore
0
deze week ga dus mijn bandit 1200s inruilen tegen de vfr800

ben nog effe aan het genieten van het koppel door wat power-wheely's aan het maken

nu valt me op dat de motor naar links en rechts wil "vallen" terwijl ik een wheely maak waarvan het voorwiel toch een meter omhoog gaat

heeft iemand ook deze ervaring met een kale achterband ?

Rag je hem af voor de nieuwe eigenaar :9

Das idd een erg goed verkoop praatje; "ik heb hem al voor u afgeragd meneer!!"
Antwoord; Kijk eens aan wat een service!, met u is het prettig zaken doen, heeft u toevallig ook niet een setje versleten remblokken liggen :?

Das idd een erg goed verkoop praatje; "ik heb hem al voor u afgeragd meneer!!"
Antwoord; Kijk eens aan wat een service!, met u is het prettig zaken doen, heeft u toevallig ook niet een setje versleten remblokken liggen :?
Helaas versleten remblokken heb ik niet. Maar u hoeft ook niet bang te zijn voor olielekkage, olie zit er al een paar honderd kilometer niet meer in namelijk. Bespaart u weer een hoop vlekken in de garage :9 En hij maakt meteen het lekkere rauwe geluid van een Duc :9

hij is verders goed hoor ;)

tja, moet toch nog wel effe plezier hebben van de B12 O-)

Helaas versleten remblokken heb ik niet. Maar u hoeft ook niet bang te zijn voor olielekkage, olie zit er al een paar honderd kilometer niet meer in namelijk. Bespaart u weer een hoop vlekken in de garage :9 En hij maakt meteen het lekkere rauwe geluid van een Duc :9

Misschien kan ik u wel een plezier doen met het feit dat uw krukas er los in ligt, en ook met het feit dat uw accu lekt zal ik u matsen })

Misschien kan ik u wel een plezier doen met het feit dat uw krukas er los in ligt, en ook met het feit dat uw accu lekt zal ik u matsen })
Whoehahaha, zullen wij samen een motorzaak beginnen. De verkooppraatjes hebben we al ;)

Whoehahaha, zullen wij samen een motorzaak beginnen. De verkooppraatjes hebben we al ;)

Das dan afgesproken!!!! Wat zullen wij een klantenkring opbouwen :) Echt alleen maar tevreden klanten }) , maar ja wie wil er nou niet zo'n service :+ . We hebben iig al een klant!! Of niet Maarten ;)

ik ben sinds vandaag een nieuw setje banden (BT012), maar gisteren met m`n oude setje trok ik nog event een wheelie en ik kijk thuis naar m`n band, al het rubber totaan het canvas weg :? :+

moraal van het verhaal: als je je canvas nog niet ziet kun je blijven wheelien :P

als je achterband vierkant is versleten,dan is de kans groot dat je motor tijdens een wheelie af wil draaien. het sturen wordt erg moeilijk

Terug
Bovenaan Onderaan