whoei! undertail voor mijn ZX-7R!

  • Onderwerp starter Anoniempje283
  • Startdatum
A

Anoniempje283

Guest
onder het motto van "waar is wat te doen" .. nou in mijn garage was wat te doen!
vandaag was het toch kl*te weer.. ff mooi lopen klussen in de garage :9 oohja.. en nog leuke kleine knippers d'r bij achter *D

full
 
das toevallig ,bij mij ook laatst een undertail plus knippers gemonteerd .... , btw ziet er bij jou ook toppie uit ...enne mooie motor trouwens..

57669
 
damn.. da's ook mooi met ingebouwde knipperlichten! helaas was er voor de ZX-7R niet zo'n mooie te krijgen.. '(

wat nog ook op mijn verlanglijstje staat is:

-Nieuwe spiegels (van zx-6 of zx-9)
-Kleinere knipperlichten voor
-Stalen remleidingen
-Dynojet kit, in combinatie met:
-Arrow race-systeem (carby)
 
da's toevallig, ik was gisteren ook bezig een undertail onder m'n zx7r te zetten. Ben nog niet helemaal klaar (moet nog een plaatje aluminium halen om de nummerplaat op te kunnen schroeven), maar het is al een hele verbetering!
full
 
damn.. da's ook mooi met ingebouwde knipperlichten! helaas was er voor de ZX-7R niet zo'n mooie te krijgen.. '(

wat nog ook op mijn verlanglijstje staat is:

-Nieuwe spiegels (van zx-6 of zx-9)
-Kleinere knipperlichten voor
-Stalen remleidingen
-Dynojet kit, in combinatie met:
-Arrow race-systeem (carby)
DSCF01120.jpg

Hoppa ingebouwde knipperlichten *D
 
D008.JPG

sorry heb op het moment niet echt een duidelijke foto..maja je kan het hier wel ongeveer zien..knipperlichten zie je gewoon...maar had mn plaat iets lager moeten hangen in plaats dat te doen heb ik hoekjes van mn plaat geknipt....niet echt tactisch denk ik als ik oom agent tegen kom....
 
(Afbeelding)
sorry heb op het moment niet echt een duidelijke foto..maja je kan het hier wel ongeveer zien..knipperlichten zie je gewoon...maar had mn plaat iets lager moeten hangen in plaats dat te doen heb ik hoekjes van mn plaat geknipt....niet echt tactisch denk ik als ik oom agent tegen kom....

lijkt me dat oom agent eerder moeite heeft met je muzzy (mooi ding trouwens, zal wel een lekker geluidje uit komen)
 
da's toevallig, ik was gisteren ook bezig een undertail onder m'n zx7r te zetten. Ben nog niet helemaal klaar (moet nog een plaatje aluminium halen om de nummerplaat op te kunnen schroeven), maar het is al een hele verbetering!
(Afbeelding)

Je kunt je plaat toch gewoon op dat steuntje schroeven?
Is het trouwens gelukt om die Akra er fatsoenlijk onder te hangen?
Zonder dat je kuip wegsmelt bedoel ik.
Post eens een piccie van de zijkant.
Demper hangt ook lekker hoog zo te zien. :} :} :}
 
Je kunt je plaat toch gewoon op dat steuntje schroeven?
Is het trouwens gelukt om die Akra er fatsoenlijk onder te hangen?
Zonder dat je kuip wegsmelt bedoel ik.
Post eens een piccie van de zijkant.
Demper hangt ook lekker hoog zo te zien. :} :} :}

ja, het is gelukt op de akra eronder te krijgen. een handige maat van me heeft een bracket gelast en wat met de kuip geschoven en nu past het. Nu zitten de voetsteunen in de weg anders zou de demper nog hoger kunnen. Misschien dat ik ooit verhoginkjes voor de voetsteunen koop en anders laat ik het zo. Ik vind het zo al goed genoeg.
Ik heb er net in de schuur een foto van geprobeerd te maken, maar het is er te krap om het er goed op te krijgen. Ik post binnenkort een betere foto.

full
 
hey McDennis, welk merk undertail is dat dan? van Ermax was er geen 1 te krijgen met ingebouwde knippers voor de zx7 ;(
 
wauw! die flashmounts zijn ook wel wijs! ziet er beter uit dan die knipper die ver uitsteken.. maar als ik zie hoe je die dingen moet monteren, ziet het er naar uit dat je aardig je zij kappen moet verkl*ten... B|
 
Ga volgende week eens op de beurs scheumen!
Wil ook heel graag zo'n Graphic Art Design undertail maar zijn nogal prijsig.
Bij TTL motoren kost ie gespoten €425......

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan