wie ben ik?!

Frouk

MF veteraan
28 dec 2004
1.211
0
Hoorn
Hoi!

Heb ondertussen wat posts gedaan op dit forum dus nou zal ik me toch maar eens ff netjes voorstellen.
Ik heet dus Frouk en woon in Hoorn. Ben bijna klaar met lessen (laatste examen nog deze maand) en dan zo snel mogelijk een motor kopen. Ik heb de Bandit bovenaan mijn verlanglijstje staan. Wie weet win ik die Bandit wel bij de Moto73 (hahahaha dream on, Frouk)

Ik wilde al motorrijden vanaf mijn 15e maar telkens kwam het er niet van (eerst autorijbewijs gehaald, toen te weinig geld of te weinig tijd). Maar nu dan toch eindelijk!
Ik heb er altijd van gedroomd om de Route 66 op de motor te rijden en die droom komt nu dan toch dichterbij. Hopelijk krijg ik mijn hubbie zo ver dat we dat volgend jaar gaan doen samen!

Verder vind ik het heel leuk om te lezen hoe jullie het motorrijden ervaren en staan er veel handige tips op het forum. :}
 
full

Ik neem aan dat je vrouw bent (BOB)
Wie weet tot ziens op een of andere meeting... met je eigen motor *D
 
Welkom en de Route 66 he? Misschien kan het nog sneller als je Hubbie lekker thuus laat en tijdelijk ff aanpapt met iemand die dichter bij dat vuurtje zit ;)

156378
 
hm... van de 3 reacties hierboven zie ik geen plaatjes... alleen een mooi wit blokje met kruisje.
Komen die plaatjes niet door de censuur?!
En een plaatje van mij komt nog wel... moet 'ns een stoere foto in motorpak laten maken :) Dan kan ie mooi bij die verzameling foto's van dames van het MF.
 
Terug
Bovenaan Onderaan