Wie gaat er met het Forum mee naar de TT?

Sorry Paul maar dat is toch de grootste kolder die ik tot nu toe gehoord heb.....
Extra bed hebben wij hier liggen en slaapzakken zijn ook wel ergens te regelen. En die neem ik dan gewoon mee in onze tuftuf en je bedje staat dan helemaal gespreid als je vrijdag aankomt.
Bier is genoeg te krijgen in de kampwinkel.
Dus geef maar gewoon toe dat je niet met mij in een tent wil slapen :j

Dikke kus Ingrid.
 
Paul ik heb wel een slaapzak te leen hoor !!
En bier heb ik ook mee (kan je ook krijgen)

Dus wat wordt het zaterdag of met ingrid de tent in.

Weet het antwoord al denk ik, lafaard
 
kan iemand mij nu please vertellen welke campings er zijn, welke camping het leukst is (meeste feest hele nacht door) en of daar vrijdachochtend nog een plekje te krijgen is...
 
Wil je "redelijk" kunnen slapen, ga dan naar Witterzomer: http://www.witterzomer.nl/

Wil je helemaal niet slapen en alleen maar bier, rook herrie en verbrand rubber ga dan naar de tijdelijke boeren camping Jan en Bertha.
Trouwens op de weg van Witten naar het circuit ( ongeveer 2 km) zitten allemaal tijdelijke campings waar je je tent kunt neerplaatsen.
Het is daar net zo'n slagveld, een filmbeeld uit een Mad Max film. Alles rookt, stinkt brand etc.

Denk dat als je er nooit geweest bent, je er je ogen uit kijkt. Alhoewel het wel al een stuk rustiger is als 10 a 15 jaar terug.
 
Laatst bewerkt:
Wil je helemaal niet slapen en alleen maar bier, rook herrie en verbrand rubber ga dan naar de tijdelijke boeren camping Jan en Bertha.
Trouwens op de weg van Witten naar het circuit ( ongeveer 2 km) zitten allemaal tijdelijke campings waar je je tent kunt neerplaatsen.
Het is daar net zo'n slagveld, een filbeel uit een Mad Max film. Alles rookt, stinkt brand etc.


Doen jullie wel een beetje zachtjes, ik woon namelijk praktisch om de hoek.....en moet vrijdags nog wel even aan het werk!


Trouwens zaterdagmiddag teruglopen via Witten is helemaal lachen....de campinggasten zijn dan niet meer van het zwerfvuil te onderscheiden.....
 
thniks gsxr1000,

jan en bertha zal het dus wel worden voor ons })

nog een vraagje, hoe kom ik daar? en is daar nog plaats als we vrijdagmorgen aankomen???
 
Hoe je daar komt ??

Wat zou je zeggen van op de motor !!

Door Witte rijden en dan voor het viaduct rechtaf richting het circuit.
Deze weg volgen en dan krijg je aan je rechterhand een schietterein .
Aan de linkerhand zijn de slagvelden van de TT gangers. Kan niet missen.

Maar slapen kan je echt wel vergeten hoor.
Zoals GSXR1000 al zei "het is net een Mad Max film"
 
Het wordt voor mij waarschijnlijk toch weer vrijdag. Mijn oom denkt/hoopt toch heen te kunnen. De mensen waar hij mee gaat willen niet meer, en gaan hun kaarten verkopen.

Maar dikke €'s neerleggen voor een hoofdtribune-kaart gaat me wel wat ver.
 
Ik zit er over te denken om met een paar anderen zaterdag ochtend vroeg naar Assen te gaan en bijtijds weer terug, want dat hebben we een BBQ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan