wie gaat er! msl maandag 12 09 11

Hey Rogier,

Klote man van je slippertje ;( , maar gelukkig niet veel schade zo te horen!
Echt balen dat ik in de nachtdienst zit. Had nog ff langs willen komen, maar begon net weer
te regenen toen ik weg wilde gaan. Probeer voor de 21e en anders wordt het volgend jaar dan maar weer of oktober moet nog mooi worden!
Ga je spreken :)


Yep mooi naatje maar ja ik heb niks en de fiets lappen we wel weer op .Dit jaar word niks meer fiets heb ik uit melkaar liggen voor onderhoud en de reperaties.Wel verschrikkelijke spierpijn maar dat gaat vanzelf weer weg .We faxen
 
Ik heb 1770 foto's en ongeveer 45 minuten film
eerlijk gezegd geen zin om te sorteren :P kijk wel of ik ze ergens online kan knallen

Broerke was 1e keer op het circuit samen met een maat allebei in groep 1 (moet) maar na 2 sessies hebben ze wel gevraagd om wat door te rijden want het schoot echt niet op. Daarna in de snelste groep van groep 1 en daar zijn ze uiteindelijk op 2:28.973 uitgekomen.
Volgende keer is al geboekt op 3 oktober en dan in groep 2.

Ze reden trouwens op een GSXR750 en BMW K1200RS.

ik was op de street rod. Maar op de terugweg echt langzaam moeten rijden en bijna van de lekbrug afgewaait nondeju wat een klotewind ! pas voorbij den bosch ging het eindelijk wel weer.
 
Laatst bewerkt:
spondontrx Mooi scherpe foto's
waar zijn ze mee geschoten als ik vragen mag ?

Mijn fotos staan (niet gesorteerd uitgezocht gecropped of kleurcorrectie toegepast enz. wel verkleind ivm upload) op picasa
deel 1
deel 2

Heb ze nu ook openbaar gemaakt :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan