wie gaat er naar de luchtmachtdagen Gilze-Rijen

duc 750 ssex ie

MF veteraan
19 okt 2004
9.520
10
Zwijndrecht (Zuid Holland)
Zo, de airplane race hebben we gehad, om nog even in hoger sferen te blijven hier dus het volgende hoogstandje met vliegtuigen, anders gezegd wie gaat er mee naar de luchtmachtdagen op vliegbasis Gilze-Rijen op 17 en 18 Juni 2005 (dat is dus al vrijdag en zaterdag a.s.)
alvast tot sinas.

thanks is gefixet
 
Laatst bewerkt:
Zo, de airplane race hebben we gehad, om nog even in hoger sferen te blijven hier dus het volgende hoogstandje met vliegtuigen, anders gezegd wie gaat er mee naar de luchtmachtdagen op vliegbasis Gilze-Rijen op 18 en 19 Juni 2005 (dat is dus al zaterdag en zondag a.s.)
alvast tot sinas.


ow ow ow! wel opletten he! vrijdag en zaterdag drop!

haha maar helaasz ik kan ik niet! moet hard werken die dagen! :N
 
Net op de luchtmachtbasis geweest. Hier wat foto's.

vliegveld02.jpg


vliegveld01.jpg


oldies01.jpg


helicopter01.jpg


fransbauer01.jpg


antonov01.jpg


Maar de foto die we het liefste hier op het motor-forum zien:

DSC00471.JPG
 
ik ga morgevroeg effe kijken.
Ik was van plan om op de motor te gaan. Is denk sneller met die drukte
en er zijn apart parkeerplaatsen voor motoren.
 
ik ga morgevroeg effe kijken.
Ik was van plan om op de motor te gaan. Is denk sneller met die drukte
en er zijn apart parkeerplaatsen voor motoren.

...vergeet niet om op de basis een uitrijmunt van twee Euro te kopen. (Voor een auto kost 't vier Euro)
 
hey ik was er gister ook geweest met de bike maar er stonden nie veel fietsen en al helemaal geen met MF sticker. ikke moes weer eens de enigste zijn hoor
maarjah was super daggie echt *O*

voor degene die vandaag gaan! DAMNZ jullie hebben goed weer
 
Zo, de airplane race hebben we gehad, om nog even in hoger sferen te blijven hier dus het volgende hoogstandje met vliegtuigen, anders gezegd wie gaat er mee naar de luchtmachtdagen op vliegbasis Gilze-Rijen op 17 en 18 Juni 2005 (dat is dus al vrijdag en zaterdag a.s.)
alvast tot sinas.

thanks is gefixet


Helaas..had er graag heen gewild, ga normaal ieder jaar maar kan dit jaar niet. Wel jammer, heb de motoGP hier in spanje net gemist, TT assen ga ik ook missen en ook de vliegdagen.. ;(

maar ga wel naar Brno in Tjechie....meer mensen die daar heen gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan