Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan hier wel bij in lijkt me: [topic=19675]CBR 600 RR dna of the RCV[/topic]
Slotje!!!![]()
Is wel iets anders dan dat topic. En trouwens, waar bemoei jij je mee ?

Op maandag 10 maart 2003 15:58 schreef Ocampa het volgende:
[of-topic]Ik kan me niet voorstellen dat dit een situatie is die lang blijft bestaan, twee bladen die bijna identiek zijn van 1 uitgever.[/of-topic]
We krijgen dus Motor73?Is ook een wat lastig onderwerp waar ik hier als suffe werknemer weinig over zeggen kan/wil . Maar: alles zal duidelijk worden, heb ff geduld, Motor heeft al een nieuwe vormgeving en aangepaste inhoud...

Wat is er anders aan dan?![]()
En als je geen zin hebt in reacties moet je geen topic openen![]()

Wat is er anders aan dan?![]()
En als je geen zin hebt in reacties moet je geen topic openen![]()
ga jij je ermee bemoeien. En vroeger noemden we dat "slotje" roepen gewoon klikken. Dus mijn verzoek: reageer op het topic en ga niet (zonder te checken of het wel klopt wat je zegt) het werk van de mods overnemen...
Is ook een wat lastig onderwerp waar ik hier als suffe werknemer weinig over zeggen kan/wil . Maar: alles zal duidelijk worden, heb ff geduld, Motor heeft al een nieuwe vormgeving en aangepaste inhoud...
Is ook een wat lastig onderwerp waar ik hier als suffe werknemer weinig over zeggen kan/wil . Maar: alles zal duidelijk worden, heb ff geduld, Motor heeft al een nieuwe vormgeving en aangepaste inhoud...
Ik begrijp dat je er weinig over zeggen mag. Kun je misschien aangeven wat het verschil qua inhoud van Motor is, vroeger en nu? Dat mag toch wel? Dan kan ik daar voor mezelf misschien conseclusies (om maar ff met Cruiff te spreken) uit trekken.
ja dat klop. bij tenkate staat hij er al vanaf de kerst.ik weet er een te staan, zoals ik al zei: in de showroom van Tenkate bij Apeldoorn. compleet met laser uitlaat systeem!!
ik heb hem al kunnen bewonderen!

Wil je een Nederlandse CBR testen Iwan ipv een Belgische?![]()