• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Wie heeft er al een nieuwe CBR600RR ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Iwan
  • Startdatum Startdatum

Iwan

Die hard MF'er
Lid geworden
6 aug 2002
Waarderingsscore
0
Iemand ? Worden ze al uitgeleverd ? Neem ff contact met me op svp :}

Kan hier wel bij in lijkt me: [topic=19675]CBR 600 RR dna of the RCV[/topic]

Slotje!!! :P

Kan hier wel bij in lijkt me: [topic=19675]CBR 600 RR dna of the RCV[/topic]
Slotje!!! :P

Is wel iets anders dan dat topic. En trouwens, waar bemoei jij je mee ?

[of-topic]Iwan, jij bent toch die redacteur van Moto 73. Dan heb ik een vraag. Moto 73 en Motor zijn nu van dezelfde uitgever, zitten volgens mij nu allebei in Almere en richten zich al jarenlang op hetzelfde publiek. Testen, reisverslagen en sportverslagen enzo. Is het nou de bedoeling dat die bladen naast elkaar blijven bestaan of gaan ze er op termijn eentje opheffen of gaan ze een van de twee bladen aanpassen voor een ander publiek? Bijvoorbeeld de ene meer gericht op de sport en de ander juist op toer. Ik kan me niet voorstellen dat dit een situatie is die lang blijft bestaan, twee bladen die bijna identiek zijn van 1 uitgever.[/of-topic]

Op maandag 10 maart 2003 15:58 schreef Ocampa het volgende:
[of-topic]Ik kan me niet voorstellen dat dit een situatie is die lang blijft bestaan, twee bladen die bijna identiek zijn van 1 uitgever.[/of-topic]

Is ook een wat lastig onderwerp waar ik hier als suffe werknemer weinig over zeggen kan/wil . Maar: alles zal duidelijk worden, heb ff geduld, Motor heeft al een nieuwe vormgeving en aangepaste inhoud...

Is ook een wat lastig onderwerp waar ik hier als suffe werknemer weinig over zeggen kan/wil . Maar: alles zal duidelijk worden, heb ff geduld, Motor heeft al een nieuwe vormgeving en aangepaste inhoud...
We krijgen dus Motor73? :P

Wat is er anders aan dan? :?

En als je geen zin hebt in reacties moet je geen topic openen :X

rabbit.gif
;)

Wat is er anders aan dan? :?
En als je geen zin hebt in reacties moet je geen topic openen :X

Heb ik eindelijk eens geen last met de mods *D ga jij je ermee bemoeien. En vroeger noemden we dat "slotje" roepen gewoon klikken. Dus mijn verzoek: reageer op het topic en ga niet (zonder te checken of het wel klopt wat je zegt) het werk van de mods overnemen...
Zie verder [topic=9799]Vrijheid, censuur en motorrijden op MF[/topic]. Let op het slotje |(

Sja, en als ik eerlijk moet zijn vin ik die vormgeving er niet op vooruit gegaan zijn.
Ik ben al jaren lid van Moto73 en kocht de MOTOR met regelmaat in de winkel, een tijdje heb ik erover gedacht om me op MOTOR te abboneren, maar daar zie ik nu denk ik wel vanaf....
....Moto73 is toch meer mijn blad denk ik....

---ontopic---
de 600rr is nog niet geleverd bij de dealers. alleen tenkate heeft er een staan, maar die heeft dan ook geholpen om er een laser uitlaat bij te ontwikellen, (en hij is zijn motoren natuurlijk race klaar aan het maken) deze motor stond ook op de beurs.
naar verluidt zullen de nieuwe rr'en pas eind maart worden geleverd, dus nog een week of 3. een maat van me zit er met smart op te wachten.....!

je kan hem natuurlijk ook nog winnen :]

zie [topic=14779]Verloting Honda cbr 600 2003 Racing Team Vriezenve[/topic]

De eerste cbr 600 rr`s worden 7 april geleverd.
volgens mijn dealer dan he.
die van mij kan maandag 28 april geleverd worden, nog een dikke vette maand dus ;(

Ik begrijp dat je er weinig over zeggen mag. Kun je misschien aangeven wat het verschil qua inhoud van Motor is, vroeger en nu? Dat mag toch wel? Dan kan ik daar voor mezelf misschien conseclusies (om maar ff met Cruiff te spreken) uit trekken.

Ik begrijp dat je er weinig over zeggen mag. Kun je misschien aangeven wat het verschil qua inhoud van Motor is, vroeger en nu? Dat mag toch wel? Dan kan ik daar voor mezelf misschien conseclusies (om maar ff met Cruiff te spreken) uit trekken.

Het mag vast wel maar ik kan niet voor een ander spreken. Ik vind het ook wat moeilijk, ik ben ook maar een radertje in het grote geheel en weet niet helemaal tot achter de komma wat er beslist wordt door alle knappe koppen. Het zou al gauw erop gaan lijken dat die-en-die heeft dat-en-dat gezegd en nu doen jullie toch zus-en-zo. Als je het nog begrijpt.

Misschien moeten we het hier maar bij laten wb de off-topic, of een nieuw topic openen. Ik weet weer wat meer over de RR en hoop meer info te krijgen als iemand er daadwerkelijk een heeft of weet te staan...

ik weet er een te staan, zoals ik al zei: in de showroom van Tenkate bij Apeldoorn. compleet met laser uitlaat systeem!!

ik heb hem al kunnen bewonderen!

ik weet er een te staan, zoals ik al zei: in de showroom van Tenkate bij Apeldoorn. compleet met laser uitlaat systeem!!

ik heb hem al kunnen bewonderen!
ja dat klop. bij tenkate staat hij er al vanaf de kerst.
maar de eerst mogen voor de verkoop pas 7 april geleverd worden. :?

Ik heb begrepen dat er al uitgeleverd zou zijn. Iemand ?

(sorry, is wel functioneel omhoogschoppen !)

[topic=21442]EIN-DE-LIJK!! me cbr600rr staat bij de dealer[/topic]

sorry jongens.
ik heb hem al 8-)

Wil je een Nederlandse CBR testen Iwan ipv een Belgische? :9

Terug
Bovenaan Onderaan