• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Wie heeft ervaring met dit stukje "gratis" softwar

robertomille

Die hard MF'er
Lid geworden
2 apr 2003
Waarderingsscore
0
Wie heeft ervaring met dit stukje "gratis" software voor de power commander USB?
Op de site van powercommander.com staat een wel een artikel uit een motorblad, maar verder weinig info...

Mijn mapsettings zijn op dit moment: M210-505 / 2003 Kawasaki Z1000 European spec
Akrapovic 4 into 1 full exhaust system
Stock or aftermarket air filter.

Wie gebruikt deze optie?? :]

Als je een standaard gedownloade map erin hebt zitten, zou ik daar ÉÉRST maar eens iets aan laten doen, daarna kun je je altijd nog druk maken over het acceleratiepompje..........

Is ook mijn bedoeling, ik heb gisteren mijn akra systeem erop gezet en de "akramap" erin geladen. Mijn vorige configuratie heb ik op de bank bij Nolen motoren laten afstellen. Ik moet van de week dus nog op een bank...

Ja sorry dat ik ze nog niet ben wezen ophalen... Heb van de week 10 dagen in griekenland gezeten... Ik heb jou mobile nr. Kom ze morgen echt halen... Schaam schaam...

p.s. je hebt mail...

Kende het wel maar heb het op advies van het dynocentre uitgezet en niet meer aangezet.
Kan opzich geen kwaad je motor loopt alleen iets rijker dus er kan niets kapot maar echt winst ? Zit misschien tussen de oren.

Terug
Bovenaan Onderaan