wie kent deze kuip?

Dutch

MF veteraan
5 mrt 2003
8.697
1.014
Boxmeer
Deze dus:
full


Komt van een CB650, maar in hoeverre origineel kan ik niet zeggen. M'n broer heeft de CB ooit als opknapper gekregen, het opknappen is niet zo veel van gekomen en de CB is pas geleden naar een nieuw baasje vertrokken. Die had geen zin in de kuip.

Als er hier iemand is die er wel trek in heeft ff melden. Mag zo meegenomen worden (tenzij jullie er om gaan vechten, dan mag de spaarpot van de kinderen meeprofiteren 8-) ).

Greetz, Dutch
 
mad max 1 opzetten, is volgens mij dezelfde kuip als die van die copper.

(geloof kawa of bmw , jaren 70/80 750+cc).
 
Ik heb er helemaal geen fun mee, ligt alleen maar in de weg. Dus als iemand interesse in de kuip heeft graag afhalen. Ben bang dat ie anders over een paar weken de container in gaat en dat zou ook weer zonde zijn.

Heeft wat ellenbogenvet nodig, maar de algemene staat is zeker vrij redelijk tot goed.

Los groetos, Dutch
 
hihi, mn topic wordt al gelinkt zie ik...

zou het passen op een cb400f?

denk dat die ook te groot is hoor O-)
 
Als je wat maten nodig hebt wil ik er wel even een duimstok naast houden. Zeg maar van welk punt naar welke punt (kan ff duren, ligt gelukkig bij m'n ouwelui en niet in ons schuurtje :+ )
 
uhmz, diameter van de koplamp is wel handig...

de kuip die ik heb, is veel te groot B|
 
ik ben zelf pas morgen weer bij mn cb'tje in de buurt, dus kan dan ook pas dingen opmeten...

heb je er trouwens ook beugels en een ruitje bij?
 
Als toevoeging op de algehele staat van het hierboven vermelde kuipje:

't Glaasje is kaduuk, zeg maar storage-schade. bevestiging met een of twee strippen aan de koplamp (heb nog een lampje te koop staan op marktplaats/speurders) en met een vierkante buis die aan een kant in aan het frame en aan de andere kant aan de kuip zit.
 
hihi, mn topic wordt al gelinkt zie ik...

zou het passen op een cb400f?

denk dat die ook te groot is hoor O-)

Werd vaak op 750ers gebruikt, alhoewel er ook wel enkele met een cb500 mee rondkoetsten .
 
Als toevoeging op de algehele staat van het hierboven vermelde kuipje:

't Glaasje is kaduuk, zeg maar storage-schade. bevestiging met een of twee strippen aan de koplamp (heb nog een lampje te koop staan op marktplaats/speurders) en met een vierkante buis die aan een kant in aan het frame en aan de andere kant aan de kuip zit.

Hé broer, jij ook hier :)

De strips aan de voorkant en de buizen achter zijn op de 3e foto op de mp advertentie (zie boven) redelijk goed zichtbaar.

@Triaatje: aan m'n hetepost inbox te zien heb je m'n profiel gevonden. Wat denk je broer, meegeven die handel?

@Cathje: heb ff naar profiel van jouw en Triaatje gekeken. Nu wil die niet meer loslaten dan dat ie man is, maar in z'n mail schrijft ie dat de afstand te doen is. Vanuit jouw is het een behoorlijk end en de kuip is ietsie te groot om per post te versturen ben ik bang (ik heb al de meest vreemde dingen gepost, maar dit gaat denk ik toch net een tikkie te ver).

Cheers, Dutch
 
Laatst bewerkt:
Heb ook zo'n kuip, in 't zwart. Helemaal compleet, komt van m'n K7 af. Ligt ook vreselijk in de weg. En 'n kofferset (2 x zij-, 1 x top).
Alles óók gratis af te halen.....
 
Hé broer, jij ook hier :)

De strips aan de voorkant en de buizen achter zijn op de 3e foto op de mp advertentie (zie boven) redelijk goed zichtbaar.

@Triaatje: aan m'n hetepost inbox te zien heb je m'n profiel gevonden. Wat denk je broer, meegeven die handel?

@Cathje: heb ff naar profiel van jouw en Triaatje gekeken. Nu wil die niet meer loslaten dan dat ie man is, maar in z'n mail schrijft ie dat de afstand te doen is. Vanuit jouw is het een behoorlijk end en de kuip is ietsie te groot om per post te versturen ben ik bang (ik heb al de meest vreemde dingen gepost, maar dit gaat denk ik toch net een tikkie te ver).

Cheers, Dutch


geeft niks... is toch te groot voor mn fietsje :+
 
ow, iedereen gaat gratis dingen weggeven *O*

misschien een nieuw topic openen: "Gratis brikkenspul af te halen"
 
Terug
Bovenaan Onderaan