Wie kent motor revue????

ken je de motor revue??

  • nee

    Stemmen: 5 22,7%
  • ja

    Stemmen: 2 9,1%
  • via het www ben ik wel geinterreseerd in het blad geworden

    Stemmen: 1 4,5%
  • ja ik vindt het een goed blad

    Stemmen: 9 40,9%
  • ja en ik vindt het niks

    Stemmen: 5 22,7%

  • Totaal aantal stemmers
    22

Milwaukee iron

Die hard MF'er
12 jan 2004
653
0
Mooi Drenthe
Hallo mede brikkers en klassiekers, wie kent het motorblad motor revue??

ik heb het nu een paar keer gelezen en denk dat er veel materiaal in staat waarover de meesten hier wel graag willen lezen!! *D

hier een link van het motorblad
http://www.motorrevue.nl/
 
Laatst bewerkt:
In een ander topic al gereageerd, hier ook effe! Nadat Moor Emotion ermee kapte is naar mijn idee Motor Revue sterk opgekomen. Ze hebben toen een redactioneel artikel gewijd aan het einde van Motor Emotion, een blad dat zich richtte op budgetbikes en verder vond dat motoren niet te veel naar design moesten ruiken. 'Plastiek' was hier niet het basismateriaal, full metal des te meer! Die harde lijn voert de hoofdredacteur Cok van den Heuvel in Motor Revue niet, zo te lezen. De man heeft al menig boek op zijn naam staan en weet veel van de geschiedenis van vooral Japanse motorfietsen.

Een goed motorblad en gemaakt door motormensen moeten we in ere houden. Daarbij mag hier ook gemeld worden dat Cok ook helemaal in de brommerts zit. 't Doet er geen enkel afbreuk aan! Leuk die aandacht ervoor!
CU :W
 
Is een leuk blad :} . Maar de digitale versie van Motor Emotion is ook heel geinig. Ik heb van een ME medewerker gehoord dat Cok wat meningsverschillen had en daarom eigen blad begonnen is. Maakt niet uit , ik heb met Cok en een paar lui van Motoremotion weleens gesproken en het zijn allemaal wel geschikte lui.
Mzzzls,Rob.
 
Ik hoorde van een hoop mensen in mijn omgeving dat ze het blad nog niet kenden. Dus dacht ik laat ik het eens aan de grote klok hangen, misschien dat een ander het ook wel leuk vindt. Ik lees de Big twin ook maar vindt dit eigenlijk een leuker blad. Het gaat tenminste over motoren waarvan je niet alleen kunt dromen maar ook kunt kopen.
 
Hoi Hulzie,
ben even weggeweest hier(nee,nee zat niet vast) en heb al een abo op motorrevue vanaf nummer 1,jaargang 1. Maarre mijn vraag is echter.....heb jij digitaal een Peters wph van een suzuki Gt380/550?

Greets, thinge
 
ROBLC.....

Digitale versie van Motor emotion? Waar en hoe te krijgen?

Aan alle andere lezers en lezeressen....................ik verzamel motortijdschriften en heb al veel, heel veel, maar motorpost, motorsport, motocross, motor emotion motorrad en PS en ook nog recentere zoals kickstart en promotor (wat een kloteblad) zijn nog lang niet compleet. Dubbele heb ik oa van alle jaargangen van Moto73 vanaf 1973 en Motor vanaf zeg maar 1970. Iemand ruilen? Ook alles van Suzuki aan boeken .......GRAAG. tweetakt spullen ook graag.
 
Kijk eens aan, een topic over Motor Revue! En ja, we bestaan nog steeds, en dat op de Nederlandse bladenmarkt.
 
Zal hij niet meer lezen, denk ik

Laatste bezoek:donderdag 17 januari 2008 14:12 (3 jaren, 11 maanden, 25 dagen, 2 uren en 24 minuten geleden)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan