Wie kent VerkoopUwMoto.be

Ik ken ze niet, en kan dus ook niet weten of ze te betrouwen zijn of niet. Blijkbaar kent niemand ze tot nu toe...

Ik zou toch oppassen vooraleer ik mijn adres gegevens op zo een site zou invullen. Hun bod op jou motor is maar 24 uur geldig. Je moet hem dus binnen de 24 uur aan hun verkopen (doen opdringerige verkopers ook altijd). En daarbij mogen zij hun bod steeds aanpassen moest jij iets zijn vergeten te vermelden op het formulier, of wanneer zij dit nodig achtten... Ondertussen weten ze wel waar je motor staat, in welke staat hij is en hoe je stalling eruit ziet etc... Dus als je hem eventueel niet aan hun verkoopt omdat hun bod verlaagd wordt... 'tja ik zeg niets...

't valt mij nu juist op dat het een .be site is maar het contactnr is een +31 6- nummer. Terwijl de .nl site niet bestaat.

Dus toch maar even verder gezocht... 't Gaat over: Harry's Motorshop uit terneuzen. Misschien is er wel iemand die hen kent?
 
Laatst bewerkt:
dit staat er op motordealer.info

"Vorig jaar mei kocht ik mijn eerste motor. Een collega raadde mij aan advies over de aankoop in te winnen bij Harry. Ik kende bij deze zaak niemand. Ik kon particulier 2 Honda's kopen. Ik kreeg zeer uitgebreid advies. Exact werd mij uitgelegd als ik voor een bepaalde machine ging kijken waar ik op moest letten. Er werd geen enkele druk uitgeoefend om een motor te kopen bij Harry. Ik heb z' n adviezen opgevolgd en heb de Honda gekocht (CBX 750). Daarna verschillende keren geweest voor reparatie. Ben telkens zeer vakkundig geholpen. Nu zijn zijn reparatieprijzen bekend, maar alle waar is naar zijn geld. Nogmaals een prima vakbekwame dealer, behulpzaam en zeer correct!"

duss zij kopen motoren in belgie en voeren ze weer in? dus om nog wat dr aan te verdienen zullen ze een laag bod doen.
 
Ik heb me er op ingeschreven maar mijn chassis nr en adres gegevens blanco gelaten we zullen zien he.Ik heb hem hier ook te koop gezet,wat vinden jullie ervan (prijs)?

chris
 
Staat ingeschreven bij de Kvk, dus is niet zomaar een particulier handelaartje. Gevolg is waarschijnlijk wel dat je een redelijk laag bod krijgt omdat ze er zelf ook nog wat op moeten verdienen en je niets terugkoopt bij hen.

Ben benieuwd wat voor een bod je terugkrijgt.
 
Laatst bewerkt:
Heb me daar zondag op ingeschreven en vandaag Dinsdag nog niks van hun gehoord.
Ze zouden volgens de site binnen de 24u reageren ;)

chris
 
Terug
Bovenaan Onderaan