Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deeltje 6 Zomer hé!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Valt wel mee ... als je in de OP het middelste knopje pakt van de 3 knopjes rechts-bovenin (Bekijk bericht) krijg je helemaal onderin een veld: "Bericht-Code" ....
Deze ff CTRL-A -> CTRL-C ... en je hebt de code op je klembord staan. Vervolgens in een nieuw topic CTRL-V ;)

Daarna kun je alles zélf aanpassen op een tijdstip dat het uitkomt.

Misschien wel netjes om Shaggy even in te lichten dat er een nieuw toic gemaakt wordt.... IMHO

Niks over de oude look, maar een nieuwe look kan ook leuk zijn ;)
 
Nee, niemand stoot me tegen het hood ( behalve Erik ;) ) ja ik lees alles mee iedere dag, heb weinig te vertellen op het moment, ja ben beetje bezig met de gezondheid ( Van de week uitslag gehad, geen ernstige zaken als Longemphyseem of COPD etc. Maar oorzaak nog niet bekend, dus proefondervindelijk verder om te kijken wat wel en niet werkt. pittige mediceinen maar dat gaat eigenlijk redelijk. )

Heb buiten dat nog een heerlijk kwaaltje dat al vanaf voor de MF MM speelt ( hadden sommigen wel gezien dat ik wat moeilijk liep, en nog moeilijker kon zitten. Kort maar krachtig gezecht ik heb een klein gezwel thv mijn stuitje zitten links in de bil. Buitengewoon pijnlijk en moet volgende maand naar ziekenhuis voor MRI en mogelijk meteen behandeling omdat de chirurg nog niet heefd kunnen bepalen wat het is. Dankzij de lange wachttijden in NL moet ik dus nog een maand aansukkelen.

Dit kleinigheidje zorgt voor zoveel ongemak dat ik zelfs niet goed kan motorrijden wat ik nog het ergste vindt. Zeker als ik zie dat jullie allemaal gaan rijden. Maar ja, het is niet anders, en we wachten af. Gaat het goed kom ik zeker asap rijden, maar het lukt niet altijd helaas.


Zo, verders. Vindt het prima dat iemand anders het topic wil overnemen. Geen enkel probleem. Wil gerust de foto's bewerken, maar moet nog het eea instaleren door het oohh zo leuke Windows OS.. Waaronder die meuk.


Nou, iedereen weer op de hoogte, ik blij, mijn anus blij, mijn longen blij, mijn sparringpartner vanavond ook tot ik z'n wenkbrouw opensloeg O-) , maar alle verders prima ok, mis jullie elke dag een beetje meer :j


Tsja..............sprakeloos............

hopen dat de tijd vlot voorbij zal gaan...
 
trouwens net op de ringbaan noord thv tankstation geloof ik een donkere/blauwe Yamaha FZ6 geloof ik, gespot met topkoffer.

Dit model en kleur met MF stickert *O* :

2008-Yamaha-FZ6d-small.jpg
 
Niks over de oude look, maar een nieuwe look kan ook leuk zijn ;)

Daar heb je sowieso een punt te pakken.... misschien dat Erik de code in z'n MF kladblok wil zetten en dan naar hartelust kan editten ;)

Die 2500 posts per topic is geen hard getal.... lijkt me sterk dat die DB van MF bij bijv. 2550 post zegt ... "Hó".
Er zijn andere fora die op dezelfde software-versie draaien (React ;) ...) die die limiet niet meer hanteren. In het verleden was dit wél een probleem in verband met het type DB en de code van de React software.

[edit]
@Shaggy: De TT kan de TS niet zelf aanpassen.... dus vraag me af hoelang je blij gaat zijn met zo'n TT ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
goeoeoeoeoedenavond msn'ers mede-topicbewoners :W

ik zeg: bloemenhelm *O*
wokken? *O*
flaterik als TS *O*
vonne's foto in de OP *O*
shaggy beterschap en sterkte *O*
ster ook succes *O*
arie alvast regenpak voor vrijdag klaarleggen *O*
eh...... na regen komt zonneschijn *O*
motorgek gaaf pakkie *O*

enne, ik ga nu naar dromenland, schaapjes tellen *O*

(al deze dansjes moeten natuurlijk bijdragen aan de verbetering van het weer :+ )

edit: dit was mijn 1701ste berichtje op mf, wooh! *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
iig in deze nog even men neus laten zien, blijf dan tenminste vaste gast :+

met het oog op (uit)eten


zag net nog iemand een opmerking maken over poserfoto's, moet dat???
das toch wheelien of kneedown maken?

van mij dus geen poserfoto :N

zal straks wel een nieuwe foto maken als de zwarte uitlaten eronder zitten, zal ik hem gelijk wassen.

zou dat schelen, 2 jaar gespaarde vliegen eraf ??
 
Welk lettertype is de tekst in die zwarte kaders bij die OP foto's? Dan flans ik er zelf wel ff eentje in elkaar voor mijn foto :).
 
~
iig in deze nog even men neus laten zien, blijf dan tenminste vaste gast :+

met het oog op (uit)eten


zag net nog iemand een opmerking maken over poserfoto's, moet dat???
das toch wheelien of kneedown maken?

van mij dus geen poserfoto :N

zal straks wel een nieuwe foto maken als de zwarte uitlaten eronder zitten, zal ik hem gelijk wassen.
zou dat schelen, 2 jaar gespaarde vliegen eraf ??{/quote]



In ieder geval plaats gemaakt voor vers wildgebraad :)
 
Laatst bewerkt:
iig in deze nog even men neus laten zien, blijf dan tenminste vaste gast :+

met het oog op (uit)eten


zag net nog iemand een opmerking maken over poserfoto's, moet dat???
das toch wheelien of kneedown maken?

van mij dus geen poserfoto :N

zal straks wel een nieuwe foto maken als de zwarte uitlaten eronder zitten, zal ik hem gelijk wassen.

zou dat schelen, 2 jaar gespaarde vliegen eraf ??


Gewoon camoufleren met schoensmeer.....................
 
Laatst bewerkt:
@GTSRidder: Ik heb hier nog wel een "fish-eye" .... hoeveel GTS'en wil je op je plaatje hebben. En als dat niet wil lukken.... Software om Pano's te maken heb ik óók nog wel ergens liggen ;) Hoe was je tripje naar Montenegro eigenlijk bevallen ?

Montenegro.... 6 dagen achter het stuur met een motortrailer achter het blik...
80 tot 90 kmh... 2000 kilometer kachelen...

Maar ja... Wel weer een GTS erbij..(gaat in opslag voor Dorith, voor over 1,5 jaar)

Tegenwoordig wel vanaf de Oostenrijkse grens totaan de kust (bij Split) een prima snelweg!! :}

Fish-eye?? Heb ik ook!! Pano?? Werk met Mac OS X, dus is aanwezig!!! _O- _O-
 
iig in deze nog even men neus laten zien, blijf dan tenminste vaste gast :+

met het oog op (uit)eten


zag net nog iemand een opmerking maken over poserfoto's, moet dat???
das toch wheelien of kneedown maken?

van mij dus geen poserfoto :N

zal straks wel een nieuwe foto maken als de zwarte uitlaten eronder zitten, zal ik hem gelijk wassen.

zou dat schelen, 2 jaar gespaarde vliegen eraf ??

:N
Gewoon een leuke foto voor in de OP
ik kan ook niet wheelien of een kneedown :+
 
Montenegro.... 6 dagen achter het stuur met een motortrailer achter het blik...
80 tot 90 kmh... 2000 kilometer kachelen...

Maar ja... Wel weer een GTS erbij..(gaat in opslag voor Dorith, voor over 1,5 jaar)

Tegenwoordig wel vanaf de Oostenrijkse grens totaan de kust (bij Split) een prima snelweg!! :}

Fish-eye?? Heb ik ook!! Pano?? Werk met Mac OS X, dus is aanwezig!!! _O- _O-

Je moet er maar zin in hebben, foto's?
 
Nee, niemand stoot me tegen het hood ( behalve Erik ;) ) ja ik lees alles mee iedere dag, heb weinig te vertellen op het moment, ja ben beetje bezig met de gezondheid ( Van de week uitslag gehad, geen ernstige zaken als Longemphyseem of COPD etc. Maar oorzaak nog niet bekend, dus proefondervindelijk verder om te kijken wat wel en niet werkt. pittige mediceinen maar dat gaat eigenlijk redelijk. )

Heb buiten dat nog een heerlijk kwaaltje dat al vanaf voor de MF MM speelt ( hadden sommigen wel gezien dat ik wat moeilijk liep, en nog moeilijker kon zitten. Kort maar krachtig gezecht ik heb een klein gezwel thv mijn stuitje zitten links in de bil. Buitengewoon pijnlijk en moet volgende maand naar ziekenhuis voor MRI en mogelijk meteen behandeling omdat de chirurg nog niet heefd kunnen bepalen wat het is. Dankzij de lange wachttijden in NL moet ik dus nog een maand aansukkelen.

Dit kleinigheidje zorgt voor zoveel ongemak dat ik zelfs niet goed kan motorrijden wat ik nog het ergste vindt. Zeker als ik zie dat jullie allemaal gaan rijden. Maar ja, het is niet anders, en we wachten af. Gaat het goed kom ik zeker asap rijden, maar het lukt niet altijd helaas.


Zo, verders. Vindt het prima dat iemand anders het topic wil overnemen. Geen enkel probleem. Wil gerust de foto's bewerken, maar moet nog het eea instaleren door het oohh zo leuke Windows OS.. Waaronder die meuk.


Nou, iedereen weer op de hoogte, ik blij, mijn anus blij, mijn longen blij, mijn sparringpartner vanavond ook tot ik z'n wenkbrouw opensloeg O-) , maar alle verders prima ok, mis jullie elke dag een beetje meer :j

Wat fijn dat je anus zo blij is :+ :+

Voor de rest hoop ik dat alles snel opgelost is en dat je binnenkort weer kunt motorrijden :] want dit is ook niks zo.

Wij missen jou ook hoor *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan