Gelijk werk van gemaakt, netjes!!
En dan is de eerste foto nog met grootlicht
Waar heb je de ballast kunnen 'verstoppen'?
Ben even helemaal van de wap af. Na mijn avontuur een paar weken terug heb ik een nieuwe accu en een nieuwe spanningsregelaar. Accu netjes opgeladen, spanningsregelaar en accu aangesloten. Vol goed moed draai ik de contactsleutel om en jawel ik heb spanning, alle lampjes branden. Vervolgens druk ik de startknop in en, oh drama, er gebeurt helemaal niets... niet eens een tik uit de startmotor.
voor de zekerheid nog even de hoofdzekering bekeken maar die is nog ontzettend heel.
Met FD gebeld, waarschijnlijk is de startknop kapot... kan ik daar weer aan gaan klooien.
kijk je killswitch eens na, had ik laatst ook
Nope, dat spreek ik tegen.Met de killswitch onderbroken moet de startmotor nog steeds rond gaan.
kijk je killswitch eens na, had ik laatst ook
ga ik naar kijken!
Staat een harde originele uitlaat op marktplaats in Roosendaal voor 130... niet mooi maar wel goed volgens mij. Voor als iemand op zoek is...
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Als ik het goed heb, kun je de startknop en het startrelai omzeilen door het startrelai door te verbinden/kort te sluiten.
De 2 pennen/aansluitingen bovenop doorverbinden met een geisoleerde schroevendraaier.
Als de startmotor dan niet draait, ligt het aan de startmotor.
de starmotor deed het eventjes, toen niet meer. vervolgens moest ik erg hard mijn best doen om de schroevendraaier er weer af te krijgen, die zat practisch vast gelast
maar ik ben weer een stap verder bij de oplossing...
Ik dacht dat het duidelijk was dat ik het zelf nog nooit geprobeerd had
En als je daar de boel mee sloopt dan had iemand wel aan de bel getrokken, van dat kan niet, startrelais kortsluiten.
Als ik het goed begrijp heeft het geen schade opgeleverd, behalve dan de schroevendraaier?(of is het startrelais overleden?)
Ik heb altijd begrepen dat het alleen een vonkenregentje oplevert.
zijn het de originele dempers/uitlaten? Dan kun je die gewoon bij de dealer bestellen.hallo magna's
ben nieuw hier en ik hoop dat ik er plaatsje bij kan?
heb een 2 tal maanden een super magna uit vaders garage genomen
en deze wat opgeknapt alleen vind ik niet de juiste hitteschilds voor de pijpen
waarvan de bovenste langer is dan de onderste
iemand dat misschien raad weet hiermee?
greetz lorenzo[afbeelding]
Dus anders dan OEM / origineel? Dan hoef je bij cmsnl ook niet te zoekenhey martell
het zijn dezelfde type als de originele 'sankei'
alleen dat de originele de onderste hoger komt dan de bovenste
heb het al gevraagd bij de dealer en zelfs in Amerika waar hij vandaan komt
ook bij chopperonderdelen.nl geprobeerd
maar niemand kan voor de bovenste zorgen
ik ga er toch vanuit als deze geproduceerd geweest is de hitteschild toch ook moet bestaan?
ik ga dadelijk eens zien bij cmsnl.com