In dat filmpje klinkt het net alsof die niet op alle cilinders loopt.
Geinig ding, ben ook met zoiets bezig. Ga je de tellers enz nog aanpassen?
De VF1100S heeft volgens mij (lang) niet zo'n goede wegligging als de late VF750C. Het frame is nl nogal van kauwgom gemaakt. (en de OEM vering is ehhhhhh uitdagend, maar aangezien je die toch wil vervangen)Ik ben op zoek naar een mooie Honda Sabre V65, mocht je iets tegenkomen hoor ik het graag. Liefst met koffers en grote kuip. Lijkt me een geweldige hilarische toermotor, gooi er dan ook meteen nieuwe Hagon vering onder en keihard lachend op supersportnerdie jacht. En voor de boodschappen natuurlijk.
[afbeelding]
De VF1100S heeft volgens mij (lang) niet zo'n goede wegligging als de late VF750C. Het frame is nl nogal van kauwgom gemaakt. (en de OEM vering is ehhhhhh uitdagend, maar aangezien je die toch wil vervangen)
Het VF topic bij brikken en klassiekers is misschien een betere plaats voor je vraag, daar zitten wellicht meer Sabre eigenaren
Volledig met kuip en kofferset zie je ze bijna nooit. Iemand uit het VF topic heeft er wel één waar een kuip op zat.
Bikemaster zijn VF1100 Sabre
Ik heb een Sabre V45 uit 85', voor zover ik weet een totaal andere motor dan een V65 aangezien nagenoeg geen enkel onderdeel overzetbaar is. Beetje lomp geval, maar ik vind het best een leuk ding.
Ik ken de aandachtpunten verder niet, maar het is blijven motoren van 30+ jaar oud. Dus je zal hem volledig moeten nazien, remmen reviseren enz..
Is het te doen om de antiduik te demonteren/uitschakelen?
Niet klakkeloos dingen gaan vervangen.Hij trilt bij het remmen en ik heb al andere remschijven geprobeerd.
Balhoofd is ook goed
Kijken of dat helpt
Dure gedachten danIk dacht in eerste instantie dat er kromme schijven in zaten.
BandDe remblokjes zijn ook aardig aan het eind maar dat lijkt me toch geen oorzaak.
Iemand een tip/idee?