Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
5 pagina's openen in tabs houdt in dat het systeem eventjes blijft hangen B| en dat is bij Mozilla Firefox niet het geval, en het beheren van Favorieten is veel beter geregeld in Mozilla :Y


aan de andere kant zien foto's er in IE7 wel mooier( duidelijker) uit 8-)


De tabs bovenin beeld bedoel je ? Als ik er 7 open heb ik nog geen probleem.
 
Heb trouwens een seatcover gescoord [afbeelding]

en ughe ughe int_expl. 7 :z


Fotos !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wel mooi z on seatcover; die wil ik ook voor de Fazer nog zien te scoren, en ik zag dat ze ook leuke onderkuipjes hadden *D

Maar eerst andere banden (de huidige zijn vierkant) en andere handvatten want die ik nu heb zijn glad, van 1 of ander hard plastic.

En nog een tankpad en, en, en...............................dr is veel leuks voor de Fazer zag ik :+
 
:W


Is ze weer ;)

@ Gawaine: ben ik er ff niet, meteen een nieuw topic openen he :+ ,

ow en die icoondief, mwah...beter m'n ouwe icoon, dan m'n huidige of nog erger, thuiskomen en ontdekken dat je motor niet meer in de garage staat......

@ Worldbeater: alvorens ik het circuit opga, ga ik eerst maar es via de A73 of de A67 ff in Dld. ff uitproberen hoe hard ie kan 8-) ......alhoewel mss dat wel niet verstandig is.


@ Ster: gefeliciteerd met je Fazer!. Sijn we foortaan samen in midnight black 8-)

Je hoeft geen trouwauto nou, je trouwt gewoon op je Fazer :)


@ Plutomille: jij ook feli he, blitze bike :)



:W



iedereen goed de kerstdagen doorgekomen ?


:Y

Ben 2e Kerstdag naar Kalsbeek Motoren in Zwolle geweest *O*. Wat een mega-assortiment aan kleding en helmen hebben die. Ziet er aan de buitenkant niet uit, maar binnen is het echt groot.

kinders en man achtergelaten in het subtropische zwemparadijs natuurlijk O-)

Heb trouwens een seatcover gescoord [afbeelding]

en ughe ughe int_expl. 7 :z

Ey, gaaf zeg *O*
 
Net wat pics geschoten 8-)

Was lekker weer om te rijden *O* dus ik wat binnendoor weggetjes genomen
naar de dijk, is het een en al blubber, kan ik hem weer gaan wassen :9


PICT1661.jpg


PICT1662.jpg


PICT1663.JPG


PICT1664.jpg


PICT1665.jpg


PICT1671.jpg
 
welkom terug B|

sleutel lag dus helemaal niet op de afgesproken plaats, ben ik helemaal voor niets naar Helmond gereden
'


Ik had de sleutel aan je opgestuurd O-)......

Nice pics Gawaine......heeft een overgebleven Kerst-Flappie die foto van jou en je motor genomen :P

@ Mercy: zo'n fotoshootmetwarmechocolademelkmeet is leuk, mogen Raus en ik zeker voor de choco zorgen ;)
 
'


Ik had de sleutel aan je opgestuurd O-)......

Nice pics Gawaine......heeft een overgebleven Kerst-Flappie die foto van jou en je motor genomen :P

Nee, instellen op automatisch, op een heiningpaaltje zetten en dan rennennnnn :+


@ Mercy: zo'n fotoshootmetwarmechocolademelkmeet is leuk, mogen Raus en ik zeker voor de choco zorgen ;)


Moeten wij zeker tot half maart op jullie wachten :+
 
Laatst bewerkt:
Nee, instellen op automatisch, op een heiningpaaltje zetten en dan rennennnnn :+

Gevaarlijk......stel je glijd net voor je motor uit over de modder :X ......

wel een actiefoto....dat dan weer wel ;)



Moeten wij zeker tot half maart op jullie wachten :+


Als 't ff kan...... :)



Wat is zo vroeg? :+ niet voor 10 uur sochtends :+
OW, je bedoelde vroeg in het seizoen?!? Als de pekel maar weg is!! *O*
Als er ook koffie is ben ik van de partij!! O-)

Na 15 maart :+

voor jou dan een fotoshootmetwarmekoffiemeet :+
 
'


Ik had de sleutel aan je opgestuurd O-)......

Nice pics Gawaine......heeft een overgebleven Kerst-Flappie die foto van jou en je motor genomen :P

@ Mercy: zo'n fotoshootmetwarmechocolademelkmeet is leuk, mogen Raus en ik zeker voor de choco zorgen ;)

technisch gesproken mogen jullie niet eens mee :P (tenminste, de motoren niet dan he)

die fotos zijn genomen op 14 januari :)
 
15 maart :?



Volgend weekend :W :+

;)


Wat glimt er toch zo op al je piccies...... :P,

verrek 't is je seatcover, ziet er wel strak uit zo :)



technisch gesproken mogen jullie niet eens mee :P (tenminste, de motoren niet dan he)

die fotos zijn genomen op 14 januari :)

Theoretisch gesproken niet......maar in de praktijk kunnen we erbij zijn :), mèt warme choco ;)

Er was toch van jou ook zo'n plaaike?


ze komen met de bezemwagen :+

:+
 
Laatst bewerkt:
Wegmisbruikers :P

Rijdt die gast zich klem op een industrieterrein 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan