Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
neej lijkt er wel op :( kubo's




vanavond een GSX-R gezien die er in de verte snel uitzag :P ik ipv rechts er maar eens achteraan gegaan O-) het leek of ie em aan het warmrijden was :+ toen er een leuk boggie aankwam ging ie er naast hangen en Bwoaap erdoor, ikke *D hmmm leuk :] gaat ie daarna 50 rijden :? dat was ik na 2 minuten seconden al zat })
Mooi, kap ik daar ook weer mee :)

Waro is dat "Hmmm lekker weggetje", hier in de buurt :?
 
Laatst bewerkt:
deed het vroeger nog wel eens, maar het is nog minder gewoonte om er te kijken, dus krijg je zo'n negatieve kip/ei spiraal , als er toch niemand kijkt, tja, dan ga je er ook niet posten dat je iemand gezien hebt, en omdat niemand dat doet, ga je ook niet kijken of je wel gespot bent '(




ik druk iedere motor die ik tegenkom van de weg af :Y en nog posten ze niet dat ze mij gespot hebben :? vreemd hoor O-)
 
neej lijkt er wel op :( kubo's




vanavond een GSX-R gezien die er in de verte snel uitzag :P ik ipv rechts er maar eens achteraan gegaan O-) het leek of ie em aan het warmrijden was :+ toen er een leuk boggie aankwam ging ie er naast hangen en Bwoaap erdoor, ikke *D hmmm leuk :] gaat ie daarna 50 rijden :? dat was ik na 2 minuten seconden al zat })

er word de laatste tijd best veel gecontroleerd hier in de buurt, vandaag op weg terug van het voetbal ook weer een lazer (op) controle gespot, weet nu waar ze regelmatig staan, dus netjes rijden.
 
er word de laatste tijd best veel gecontroleerd hier in de buurt, vandaag op weg terug van het voetbal ook weer een lazer (op) controle gespot, weet nu waar ze regelmatig staan, dus netjes rijden.




wasda ? :? moest dringend mijn vering testen op verschillende snelheden/wegen, moet volgende week wel een duidelijk onderbouwd verhaal hebben :P
 
Laatst bewerkt:
Ja het begint net te kriebelen. :P

En ik heb de afspraak verzet. *O* :+ Zondag dus rijden!!! *O* *O*

Hoelaat was de bedoeling ?

En nog een vraag; gezien mijn aanvaring van vorig jaar heb ik nog steeds mn draai qua rijden niet terug gevonden en ben ik een stuk langzamer dan vorig jaar?
Ik wil niemand ophouden dus als jullie dit vervelend vinden, graag eerlijk zeggen want dat ga ik liever nog even apart rijden ipv jullie op te houden
 
Laatst bewerkt:
-O- ik kan zondag niet -O- lees net dat er een Fireblade meeting is die geplanned stond *D


who cares??

@ster, gewoon mee rijden, je houd niemand op (zeker niet als ik voorop moet :P ) en er word altijd gewacht

zal wel weer een uur of half 11 verzamelen zijn, 11 uur wegrijden hoe laat terug dat weet niemand :P
 
Laatst bewerkt:
Hoelaat was de bedoeling ?

En nog een vraag; gezien mijn aanvaring van vorig jaar heb ik nog steeds mn draai qua rijden niet terug gevonden en ben ik een stuk langzamer dan vorig jaar?
Ik wil niemand ophouden dus als jullie dit vervelend vinden, graag eerlijk zeggen want dat ga ik liever nog even apart rijden ipv jullie op te houden




maak je daar maar geen zorgen over ;) dan worden er gewoon wat meer pauze's ingelast :P waarin jij ons bij kan halen O-)






:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan