Wie rijdt er in Leiden en omgeving? deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Z mogguh :Z

monaco aan de maas.. hmm keb gister nog gedacht om daar ook heen te gaan, maarja dat zullen wel veel mensen met mij doen.. Dus dan word het mega druk daar, en dan vind ik het al snel minder leuk -O-

[me]inSaNo gaat eerst een lekkere bak koffie maken :z [/me]
 
Ben (nog) thuis. Ik denk niet dat ik ga.

Wat kost zo'n paddock pas dan?

Ga zo ff shoppen in Noordwijk en misschien nog een stukje toeren als het weer een beetje goed blijft.
 
Het is lekker winderig buiten.. :X
De boom voor mn appartement schud vrolijk heen en weer.. *O*
Ik blijf denk ik lekker thuis.. :Y
 
paddoc pas was 25 euro, zit ook nog steeds thuis, heeft nu niet veel zin meer om te gaan denk ik, kan je misschien nog net de minardi van Doornbos zien
 
Ik heb ook wel zin om een stukje te rijden, heb nog niet echt veel km's gemaakt met mn 'nieuwe' tank, dus ben benieuwd hoe dat blijft zitten :P
Zou alleen we leuk zijn als er nog wat meer meegaan.

--edit--
Fokking kerkklokken hier... word je ook gek van.. :(
Gaat er nog iemand rijden dan? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook wel zin om een stukje te rijden, heb nog niet echt veel km's gemaakt met mn 'nieuwe' tank, dus ben benieuwd hoe dat blijft zitten :P
Zou alleen we leuk zijn als er nog wat meer meegaan.

--edit--
Fokking kerkklokken hier... word je ook gek van.. :(
Gaat er nog iemand rijden dan? :P

Heb jij telefoonnummers van mensen hier?? Misschien dat we dan in korte tijd een paar mensen erbij hebben??
 
Keb et nummer van sjoerd (Asteroid9) maar ik betwijfel of die er snel is.. die zit nu in ierland :P

Verder heb ik geen nummers, en ik denk dat de opkomst mager zal zijn, aangezien het 'bijna' etenstijd is voor de meesten..

Misschien vanaaf een rondje doen? 19:30 bij mac l'dorp ofzo?
 
Keb et nummer van sjoerd (Asteroid9) maar ik betwijfel of die er snel is.. die zit nu in ierland :P

Verder heb ik geen nummers, en ik denk dat de opkomst mager zal zijn, aangezien het 'bijna' etenstijd is voor de meesten..

Misschien vanaaf een rondje doen? 19:30 bij mac l'dorp ofzo?

Ik heb om 20.00 een afspraak, dus voor mij zal dat niet lukken :N

Het is nu ook niet droog meer, tenzij je een beetje regen niet erg vindt... Hoewel, het zijn maar een paar druppeltjes :)
 
ik moest even wat uit me blik halen, en het begon hier toch te stortregenen.. -O-
denk dat ik maar fijn thuis blijf, ik zal de aankomende week genoeg km's in de regen moeten maken denk ik.. (met moto naar werk) dus..

kl*te land, kl*te weer.. :X
 
Ik denk dat ik ook maar thuis blijf.... Ik ben afgelopen vrijdag al helemaal zeiknat geregend :( .

Hopenlijk heb ik van de week 's avonds nog tijd om een stuk te rijden :Y
 
Ik denk dat ik ook maar thuis blijf.... Ik ben afgelopen vrijdag al helemaal zeiknat geregend :( .
[me]inSaNo ook :(
[/me]


Hopenlijk heb ik van de week 's avonds nog tijd om een stuk te rijden :Y
A.S. Woensdag, de avondtour :+
[me]inSaNo hoopt op droogwegdek.. :] [/me]

--edit--
Hier klaart het aardig op, gaat er nog iemand rijden? :]
Snelle reactie zou leuk zijn, ik ben met 15 minuutjes weg denk ik :P
 
Laatst bewerkt:
ik ben er weer
de fighter is nog steeds niet gemaakt
na het in puin lopen van m'n versnellingsbak heb ik een ander blok gevonden
maar daar bleek ook de bak slecht van te zijn
nadat deze gemaakt was is er toch nog wat mis met de koppeling
hij staat nu bij motorhuis seppe
waar ik het tweede blok heb gekocht
sorry voor mijn afwezigheid maar het heeft me veel moeite en slaapeloze nachten gekost.
maar binnenkort rijden we weer
greetz
 
o ja
pas heeft in de tussentijd nieuwe bandjes gehad van mijn maatje
hoe bevallen ze ?


ik hoop er woensdag bij te zijn
maar dat ligt aan seppe
 
Heey, lang niet gezien man.. Had gehoord dat je blok kapoet was.. Hopelijk issie snel weer gefixxed :)
 
o ja
pas heeft in de tussentijd nieuwe bandjes gehad van mijn maatje
hoe bevallen ze ?


ik hoop er woensdag bij te zijn
maar dat ligt aan seppe

Bandje doet het prima, maar na 1000km al een schroef erin :(

Hij heeft 'm wel geplakt, maar moest een verklaring tekenen dat ze niet aansprakelijk waren als het eruit zo schieten
 
Hij heeft 'm wel geplakt, maar moest een verklaring tekenen dat ze niet aansprakelijk waren als het eruit zo schieten

Goed vertrouwen in je eigen werk zeg.. B|
Ik las in een ander topic dat ze iemand's band geplakt hadden vanuit binnen, en dat scheen beter te zijn dan zo'n prop.. misschien onthouden voor de volgende schroef?
 
Mogguh...

Gister lekker stukkie gereden :] Hebben 1 flink natte bui gehad en af en toe een paar druppels, maar was wel ff *O*

Van de week wordt het een stuk droger iig *D
 
Bandje doet het prima, maar na 1000km al een schroef erin :(

Hij heeft 'm wel geplakt, maar moest een verklaring tekenen dat ze niet aansprakelijk waren als het eruit zo schieten

hij heeft er niet zo'n goed gevoel bij als je er een paddestoel inzet
wordt ook afgeraden door bridgestone
 
hij heeft er niet zo'n goed gevoel bij als je er een paddestoel inzet
wordt ook afgeraden door bridgestone
Ik zou gelijk een nieuwe eronder gooien, had zelf na ongeveer 1000km ook een grote spijker in me achterband, maar gewoon een nieuwe band er onder gegooid.
 
Wij doen het gewoon helemaal niet.

Dat vind ik dan een veel betere denkwijze.. als je als zaak weet dat het niet veilig is, doe het dan gewoon niet. Dat komt beter en geloofwaardiger over dan iemand zo'n noclaim ding laten tekenen..

Zeg, had je trouwens de pics gezien van me nieuwe tank die erop zit?
hij doet ut goed :]
 
ik kom zelf ook uiit leiden en volgens mij gaan jullie woensdag om 19:00 bij de mac stukje rijden of alleen een get to gether??

anakin drives srad 750
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan