Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 7 Weer een nieuwe!

Status
Niet open voor verdere reacties.
zooooo ben de hele dag al bezig met die kut verzekering, word je ook niet egt blij van

maare in ieder geval de schade expert al geregeld, nu alvast maar wat voorverkenning gaan doen voor een pak en een helm ;):d dat is dan nog het enigste positieve eraan een nieuw pak hahahah

Mooi zuur dat je zo op je plaat gaat!!

k heb ook een paar schadegevalletjes meegemaakt. 1 tip laat je niet afschepen door die experts met een lullig bedrag. Altijd tegenin gaan ook al is het een mooi bedrag. Ik heb er tot 2 keer toe ook meer uit weten te slepen. Tegen je tussenpersoon zeggen dat je het een belachelijk bedrag vind en dat je wil dat de expert contact met je opneemt. Hij zal een discussie aan proberen te gaan dat je voor dat geld toch echt wel schadevrij bent gesteld. Ik heb toen tegen hem gezegd dat die dan maar eens net zo'n nette fiets voor je moet gaan zoeken voor dat geld. Jij betaald altijd dikke verzekeringspremies net zoals iedereen, dus als je dan eens een keer wat hebt mag je er best gebruik van maken.
 
Net terug van de Fazer rit leuke rit gehad over de Postbank enzo..
Toch weer 370 Km neergezet op mijn negentiende verjaardag *O*
En nu aan het BIER! *D *D *D

@ R-Twin kan het dat ik jouw gister gespot heb op de dijk bij Beneden-Leeuwen? ;)
 

Dank je *D

Net de pics van vandaag gekregen :)

40014784.jpg


40014790.jpg


40014794.jpg


40014799.jpg
 
Mooi zuur dat je zo op je plaat gaat!!

k heb ook een paar schadegevalletjes meegemaakt. 1 tip laat je niet afschepen door die experts met een lullig bedrag. Altijd tegenin gaan ook al is het een mooi bedrag. Ik heb er tot 2 keer toe ook meer uit weten te slepen. Tegen je tussenpersoon zeggen dat je het een belachelijk bedrag vind en dat je wil dat de expert contact met je opneemt. Hij zal een discussie aan proberen te gaan dat je voor dat geld toch echt wel schadevrij bent gesteld. Ik heb toen tegen hem gezegd dat die dan maar eens net zo'n nette fiets voor je moet gaan zoeken voor dat geld. Jij betaald altijd dikke verzekeringspremies net zoals iedereen, dus als je dan eens een keer wat hebt mag je er best gebruik van maken.

ja bedankt voor de tip wolf, maare dat gaat goed komen ben nog steeds boos op die snol dus betalen dat gaat ze, en dan ook egt alles:P

vanmiddag ff bij termaar geweest al mooie pakken en helmen gezien dus weet welweer wat ik wil maare eerst ff kijken wat voor motor ik ga kopen maar toch stiekem een beetje hopen dat de SV te redden is.
 
probeer telkens foto's erop te krijgen alleen dat ding maar zeuren dat het bestand te groot is nou lijkt me onlogisch heb de foto met me mobiel gemaakt:P
 
@ JW nog van harte proficiat.

@ Jack, geen excuses schop die bike van je maar onder zijn ballen en zeg maar dat ie zich niet zo moet aanstellen. Ik zet je erbij.
 
Allemaal bedankt *O*
Zo ik ga zo nog ff een rondje maken denk... :9
 
@ JW is wel pleuris warm nou moet ik zeggen. Ben gisteravond weg geweest en dat scheelde een hoop en toen ik in het donker naar huis reed was het echt een verademing.
 
He meneer Hymans


Gefeliciteerd nog , *O* *O*
En ja ik was het gister niet op de dijk , touwens de hele dag de motor niet aangeraakt :+ moest werken. :r
 
Laatst bewerkt:
@ JW is wel pleuris warm nou moet ik zeggen. Ben gisteravond weg geweest en dat scheelde een hoop en toen ik in het donker naar huis reed was het echt een verademing.

Nja ff gauw klein rondje en dan naar de Waal denk :9

He meneer Hymans


Gefeliciteerd nog , *O* *O*
En ja ik was het gister niet op de dijk , touwens de hele dag de motor niet aangeraakt :+ moest werken. :r

Bedankt *O*
Ow ok, naja kwam ook een Rode TLS over de dijk knallen... :]
 
Tis stil op het forum, zit nu in de tuin (na lekkr geBBQed te hebben ) met de laptop op schoot ff het topic te lezen , maar weinig te doen hiero. :+
 
Ritje Goedhartmotoren (Bodegraven) (binnendoor) :]
Wie wilt er mee :?

12.30 bij de Texaco

20060317180006780.gif


Tot nu toe
-Abcman
-Wolfmann
-Aaron
-?

Iedereen is welkom dus heb je zin om een km of 100 binnendoor naar Goedhart te maken stap op je bike en kom naar de texaco :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan