Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan het begin is idd wel een goeie...

Andere Nijmegenaren het eens met Vivaldi als goeie?

Zelfs niet Nijmegenaren waren het ermee eens... :+

full
 
Hey Jordy,

Volgens mij heb ik je gespot op je MT-03 vanmiddag rond 14.00 uur op de A73.
Zwart wit Jack en er kwamen rake klappen uit de Akra's.

Ik was die gast in die antraciete BMW touring die weer eens erg veel haast had, khad nog wel tijd om even te zwaaien, geen tijd om te kijken of er iemad terug zwaaide. :)
 
Laatst bewerkt:
Sorry jongens voor de late reacties maar me pc is gecrashed :P
Gisteravond en net een rondje gedaan met Rob (putzenecker)
Is echt goed te doen :]

@Jochem ik zat ook op de eerste ring. Vak Dd rij 14 en stoel 34 geloof ik :9
 
Hoi allemaal, ik kom uit Duiven (omgeving Arnhem), maar rij bijna elke doordeweekse dag door nijmegen aangezien ik daar aan de HAN studeer :) Ben ik hier welkom of accepteren jullie geen tuig uit omg. Arnhem? :9

:W
 
Hallo,

Mijn naam is John en kom uit veghel,ben morgen een dag vrij en wilde een mooie route gaan rijden.Zijn er mensen die een mooie route mee willen rijden?
Ik hoor het wel,

Groeten John
 
Hey luitjes!

Ik ga eind april een route rijden met het Aprilia Forum en wil gaan beginnen aan de rit vanaf de Waalkade.

Hebben jullie een advies waar ik op een zondag vanaf een uur of 10.00 goed terecht zou kunnen? Graag wel iets aan het begin van de Waalkade ivm het parkeren van de motoren.
Hoeft verder niets bijzonders te zijn wat te drinken en eventueel een broodje dan ben ik al tevreden.

Wat raden jullie aan?
Cool,
Als het mooi weer is wil ik wel mee :D
op de waalkade zitten diverse leuke tentjes.
Heb persoonlijk niet echt een voorkeur.
 
Oke dan, ACAB :+

Ik rijdt via de stad door naar dukenburg en sta onder aan bij de brug te wachten voor het rode.
Stond vooraan en dacht hem wel even los te kunne trekken })
De graafsebrug omhoog met in ieder geval een 2 op de teller :X
Komt mij deze tegemoet, welke direct op zijn rem trapt, in het midden over de berm schiet :X
Vast goed voor de onderkant van de auto :N


Natuurlijk zag ik dit alles en voordat hij goed en welop mijn rijbaan zat, reed ik 50 exact _O-
Hij heeft me nog een stukje achterna gezeten, en toen had ie wel in de gaten dat ie gespot was :W ging ie rechtdoor waar ik af sloeg :W

Ik durfde hem maar niet uit te zwaaien, anders werd ie misschien wel zo pist dat ik een artikel 5 kreeg :$

Dus wees gewaarschuwt voor deze leon :W
 
Laatst bewerkt:
Oke dan, ACAB :+

Ik rijdt via de stad door naar dukenburg en sta onder aan bij de brug te wachten voor het rode.
Stond vooraan en dacht hem wel even los te kunne trekken })
De graafsebrug omhoog met in ieder geval een 2 op de teller :X
Komt mij deze tegemoet, welke direct op zijn rem trapt, in het midden over de berm schiet :X
Vast goed voor de onderkant van de auto :N
[~[url="http://img124.imageshack.us/img124/9243/acabd.jpg"]afbeelding~][/URL]

Natuurlijk zag ik dit alles en voordat hij goed en welop mijn rijbaan zat, reed ik 50 exact _O-
Hij heeft me nog een stukje achterna gezeten, en toen had ie wel in de gaten dat ie gespot was :W ging ie rechtdoor waar ik af sloeg :W

Ik durfde hem maar niet uit te zwaaien, anders werd ie misschien wel zo pist dat ik een artikel 5 kreeg :$

Dus wees gewaarschuwt voor deze leon :W


Hoe heb je deze foto dan alsnog kunnen maken??? :?
 
Oke dan, ACAB :+

Ik rijdt via de stad door naar dukenburg en sta onder aan bij de brug te wachten voor het rode.
Stond vooraan en dacht hem wel even los te kunne trekken })
De graafsebrug omhoog met in ieder geval een 2 op de teller :X
Komt mij deze tegemoet, welke direct op zijn rem trapt, in het midden over de berm schiet :X
Vast goed voor de onderkant van de auto :N
[~[url="http://img124.imageshack.us/img124/9243/acabd.jpg"]afbeelding~][/URL]

Natuurlijk zag ik dit alles en voordat hij goed en welop mijn rijbaan zat, reed ik 50 exact _O-
Hij heeft me nog een stukje achterna gezeten, en toen had ie wel in de gaten dat ie gespot was :W ging ie rechtdoor waar ik af sloeg :W

Ik durfde hem maar niet uit te zwaaien, anders werd ie misschien wel zo pist dat ik een artikel 5 kreeg :$

Dus wees gewaarschuwt voor deze leon :W


_O- _O- _O-
 
Hey luitjes!

Ik ga eind april een route rijden met het Aprilia Forum en wil gaan beginnen aan de rit vanaf de Waalkade.

Hebben jullie een advies waar ik op een zondag vanaf een uur of 10.00 goed terecht zou kunnen? Graag wel iets aan het begin van de Waalkade ivm het parkeren van de motoren.
Hoeft verder niets bijzonders te zijn wat te drinken en eventueel een broodje dan ben ik al tevreden.

Wat raden jullie aan?

Jou kom je ook overal tegen................. ;)
 
Zag net twee Suzuki's staan op de dijk... links richting Bemmel als je van de Waalbrug komt

Iemand van hier toevallig?


Wat een topweer jongens!!!!


:W
 
Hey Jordy,

Volgens mij heb ik je gespot op je MT-03 vanmiddag rond 14.00 uur op de A73.
Zwart wit Jack en er kwamen rake klappen uit de Akra's.

Ik was die gast in die antraciete BMW touring die weer eens erg veel haast had, khad nog wel tijd om even te zwaaien, geen tijd om te kijken of er iemad terug zwaaide. :)

kan er maar 1 zijn geweest! :W
 
Gisteren toen ik uit school kwam me textiel broek uitgedaan en me leren broek aangeschoten, en nog een rondje gemaakt :]
En me eerste KD gemaakt *O* *D

Morgen lkkr een snipperdag genomen, iemand ook tijd en zin om mee te gaan rijden? :)
 
Laatst bewerkt:
Gisteren toen ik uit school kwam me textiel broek uitgedaan en me leren broek aangeschoten, en nog een rondje gemaakt :]
En me eerste KD gemaakt *O* *D

Morgen lkkr een snipperdag genomen, iemand ook tijd en zin om mee te gaan rijden? :)

ik wil misschien wel mee gaan. ligt eraan hoe laat je gaat. ik moet wel weer om 14.30 uur thuis. moet auto ophalen bij garage dan grrrrr
 
Weet nog niet hoe laat, eerste keer dat ik ketting en tandwielen vervang en heb geen kettingpons dus kan nog geen prognose qua tijd stellen :?

Maar als ik nog een mannelijke :] tocht ga maken laat ik het wel ff weten

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan