Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, soms moet je uitkijken met wat je via eBay besteld...

Een kennis van me bestelde daar onlangs een navigatiesysteem voor alle werelddelen, dat leek hem wel handig om zoiets ook op zijn motor te monteren.

Hij keek toch wat verbaasd toen hij hem binnenkreeg...





full
 
Mogelijk een gsx-r600 of R6 :)
@AlexR6: wat moet jij voor die pekelfiets (R6) hebben :P

Staat in mijn topic.
Yamaha R6 2007 Raven black

Maar pekelfiets?? Ding van mij weet niet eens wat kou is en regen. _O-
Mooi weer rijders fietsje is het!

Maar komt dinsdag al iemand kijken en die had zeer serieuze interesse dus denk dat hij wel verkocht word. Is ook gewoon een prachtfiets om te zien en te rijden.
Maar denk dat ik een R6 2005 of een 2006 gewoon voor op het circuit erbij pak en die FZ6 Sp naked voor lekker op straat te spelen. })

@blue-eyes: Hij had ook de pocket versie moeten bestellen. (leest alleen wat moeilijker) _O-
 
Laatst bewerkt:
Alex,

ik zag in je topic dat je nu een Akra Hexacone op je R6 hebt. Vraagje: heb jij last van beschadigingen op de demper onder de ophangbeugel :?

Ik snap niet dat Akra niet een bevestiging zoals Remus of BOS gebruikt.....
 
Alex,

ik zag in je topic dat je nu een Akra Hexacone op je R6 hebt. Vraagje: heb jij last van beschadigingen op de demper onder de ophangbeugel :?

Ik snap niet dat Akra niet een bevestiging zoals Remus of BOS gebruikt.....


Hey Frank,

Nee, ik heb daar gaan last van, maar ik heb er ook een rubber onder gemaakt.
Voor het trillen en inderdaad om het krassen tegen te gaan.
Vond het ook al een rare beugel en ook nog eens zonder bescherming zo koud op de uitlaat.

En het is een Hexagonal uitlaat en niet Hexacone. :+
 
Laatst bewerkt:
Hey Frank,

Nee, ik heb daar gaan last van, maar ik heb er ook een rubber onder gemaakt.
Voor het trillen en inderdaad om het krassen tegen te gaan.
Vond het ook al een rare beugel en ook nog eens zonder bescherming zo koud op de uitlaat.

En het is een Hexagonal uitlaat en niet Hexacone. :+
Rubber op een hete uitlaat :? Vertel eens, is vast niet een rubbertje uit je nachtkastje :+.

Ja, ik zag het maar had geen zin meer om te wijzigen. Hexacone is van Remus. Ik vind die net iets minder dan de Akra Hexagonal, maar de Remus heeft wel een fatsoenlijk ophangsysteem ;) .
 
Rubber op een hete uitlaat :? Vertel eens, is vast niet een rubbertje uit je nachtkastje :+.

Ja, ik zag het maar had geen zin meer om te wijzigen. Hexacone is van Remus. Ik vind die net iets minder dan de Akra Hexagonal, maar de Remus heeft wel een fatsoenlijk ophangsysteem ;) .

Nee is van dat harde rubber, weet ik veel hoe die zooi heet.
Maar is hitte bestendig spul want werkt goed. :Y

Die andere rubbers laat ik in mijn nachtkastje. :P
 
Laatst bewerkt:
@ Vlammend; als je toch naar Termaat gaat, vraag dan ook of het op een concept ook kan aub.

& @ blue_eyes; mooie pekelfiets :o :+ waar de nwe navigatie op zit.

Zo ff de uitlaat monteren, was ietwat stuk, nmaar vanmiddag mag hij weer aan het werk, ff lekker slibberen.
 
Allereerst voor iedereen de besate wensen en een goed en veilig motorjaar. :] :]

Ik heb de eerste 1000km er weeer opzitten, ben gister terug uit Frankrijk gekomen.

En helaas niet op de bike. De bike staat er erg koud bij.


[pictures=motorstek,1228]
 
Ik heb vanochtend de FZR laten staan en de auto van mn broertje geleend... Eigenlijk voor het eerst deze winter dat ik echt niet de motor op wilde stappen!
 
Nou hij doet het weer, maar ik moet eerlijk toegeven dat het erg glad is vandaag.

Veel rommel nog op de weg, en ijs eronder.

Vandaag dus maar niet over de dijk, maar over de snelweg B|
 
Hallo mensen,

Ik zal me ff snel voorstellen Ik ben daan woonend in Nijmegen rijd al 2 jaar rond op mijn xt'tje. Nu heb ik een andere motor op het oog die tevens ook in Nijmegen staat. mijn vraag aan jullie of de geschiedenis hiervan bekend is kennen jullie toevallig de eigenaar??

alvast bedankt,

Groeten Daan

link: http://link.marktplaats.nl/211714972
 
@ Vlammend; als je toch naar Termaat gaat, vraag dan ook of het op een concept ook kan aub.

Als ik er tegen die tijd aan denk. Kan ik dat natuurlijk vragen, beter lijkt mij gewoon te bellen. Want mij gaan ze vragen stellen die ik dan niety kan beantwoorden.

overigens ter info, draadje over een concept c2 waar een pinlock vizier bij besteld is. Gebruiker had wat kleine probleempjes.
Schubert Concept C2 en het pinlock vizier
 
Hallo mensen,

Ik zal me ff snel voorstellen Ik ben daan woonend in Nijmegen rijd al 2 jaar rond op mijn xt'tje. Nu heb ik een andere motor op het oog die tevens ook in Nijmegen staat. mijn vraag aan jullie of de geschiedenis hiervan bekend is kennen jullie toevallig de eigenaar??

alvast bedankt,

Groeten Daan

link: http://link.marktplaats.nl/211714972

Welkom Daan,

Leuke fiets, ken hem alleen niet.
Maar wel een flinke km stand. :X
 
Voor de mensen die naar de motorbeurs willen.
Ja Alexander en Mike dit kan nog zon leuk dagje worden als in Koln, lkkr de hele dag weer foto's schieten :9 _O-

Hier ff wat gegevens invullen en je krijgt gratis kaarten, je moet natuurlijk wel een motorrijbewijs hebben :)

http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?ch=TER&id=69996
 
Laatst bewerkt:
Dacht vanochtend wel even over Duitsland te rijden. Ik had het kunnen weten strooien/sneeuwschuiven komt nog steeds niet voor bij die Duitsers.

Wat een bende is echt geen doen met mijn auto. Wilde omdraaien na 500 meter en toen stond ik vast _O- traction control uit en met een aanloopje kon ik net loskomen maar dus niet meer draaien ben dus met 30km pu doorgereden. Was blij toen ik weer in NL was.
 
Laatst bewerkt:
ik zi het al ik was niet de enige
vandaag met fietsje door nijmegen getrokken
maar geloof me uurtje op de fiets is ook niet alles
verheug me al op morgenvroeg -10
motor laat ik wel staan -O-
 
:P als je geen eskimo ben heb je niets meer op je bike te zoeken.
Ben je wel een eskimo dan pak je een slee met honden :P
 
Laatst bewerkt:
Voor de mensen die naar de motorbeurs willen.
Ja Alexander en Mike dit kan nog zon leuk dagje worden als in Koln, lkkr de hele dag weer foto's schieten :9 _O-

Hier ff wat gegevens invullen en je krijgt gratis kaarten, je moet natuurlijk wel een motorrijbewijs hebben :)

http://www.bovag.nl/smartsite.shtml?ch=TER&id=69996
Gefeliciteerd met het behalen van uw motorrijbewijs :? Zijn ze wel een beetje laat mee met die felicitatie :+ .... Geldt dit misschien alleen voor mensen die net hun rbw hebben gehaald?
 
Welkom Daan !
Leuke motor, succes met je keuze !
De motor heeft ± 6.250km's per jaar gereden. Opzich niet gek veel.

@JW: Hey is dat niet alleen voor mensen die pas net hun motorrijbewijs hebben ?
Wat gebeurd er we gewoon onze gegevens invullen ? Worden we dan met open armen ontvangen bij Termaat ? :P
En waarom staat er onderaan: Let op: Rijbewijs controle bij toegang MOTORbeurs Utrecht
Ben benieuwd na je antwoord :Y :P

@Berry: _O-
:^
 
Gratis kaart MOTORbeurs Utrecht

Bent u in 2008 (of januari 2009) geslaagd voor uw motorrijbewijs bij een BOVAG-rijschool en benaderd door uw rijschool om een gratis entreekaart voor de MOTORbeurs Utrecht te bestellen? Klik dan hier voor het inschrijfformulier.

Heb m'n motorrijbewijs in 1977 gehaald dus pies net naast de pot Jan Willem :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan