Wie rijdt er in Weert en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
regen jas aan .en ik heb toch een windvanger op mijn nieuwe motor,en winterbanden liggen eral op.DUS GAS EROP :] :]
full
 
Ik heb heel veel met mijn ouders mee gereden. Ik heb veel vrienden maar geen 1 die motor rijdt. Mijn vader rijdt een Goldwing 1500. Mijn moeder zit gewoon achterop. Ben een paar keer met Crazy Girly mee gereden. Het lijkt me leuk om met een groep mee te rijden die een beetje in mijn leeftijd zitten.

Hey Tigerbabe......

Je mag mij toch eens uitleggen wat leeftijd of hoe oud je bent met motorrijden

te maken heeft....je zegt hierboven dat het je leuk lijkt om te rijden met moto-

rijders die een beetje in jou leeftijd zitten....ik kan mij daar zelf niks of

heel weinig bij voorstellen....toch. :9 :9 :9



Hey raceNemo....het wordt weer tijd voor een R1 tje....als ik de tekst van Tiger-

babe lees.....Whaaaaaahahaha......
 
Hey Tigerbabe......

Je mag mij toch eens uitlikken wat leeftijd of hoe oud je bent met motorrijden

te maken heeft....je zegt hierboven dat het je leuk lijkt om te rijden met moto-

rijders die een beetje in jou leeftijd zitten....ik kan mij daar zelf niks of

heel weinig bij voorstellen....toch. :9 :9 :9



Hey raceNemo....het wordt weer tijd voor een R1 tje....als ik de tekst van Tiger-

babe lees.....Whaaaaaahahaha......


waar blijft die RR :?
 
Laatst bewerkt:

He Vmax hier is eindelijk die RR.

Met motorrijden heeft dat niets te maken, wel met de praat die
je te horen krijgt als je ergens op een terrasje zit. Daarbij altijd met je ouders rond rijden begint wel eens te vervelen. Zij rijden echt op tour niveau. Krijg je zo pijn van aan je polsen. Dit wil echter niet zeggen dat als er iemand tussen zit die ouder is als mij dat ik er niet mee zou praten of zo.
Hey Tigerbabe......

Je mag mij toch eens uitleggen wat leeftijd of hoe oud je bent met motorrijden

te maken heeft....je zegt hierboven dat het je leuk lijkt om te rijden met moto-

rijders die een beetje in jou leeftijd zitten....ik kan mij daar zelf niks of

heel weinig bij voorstellen....toch. :9 :9 :9



Hey raceNemo....het wordt weer tijd voor een R1 tje....als ik de tekst van Tiger-

babe lees.....Whaaaaaahahaha......
:]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan