Nee beetje glijschade.. en tis natuurlijk een "haar" maar ik typ soms snel..
En die van jou heb ik in 5 min opgelapt.....not...
jedemenge wat een wrak zeg... ben maar blij dat je zelf niet erop zat..... dat was zeer pijnlijk geweest....
kheb overigens dezelfde rf.. moet nog een roostertje voor rechtsboven bijbestellen, dies nl wel best kapot gegaande rest moet met schuren wel te repareren zijn hoop ik...
grootste kostenpost was de nieuwe helm mja.. ik wilde haar sowieso een nieuw uiterlijk geven met nieuwe spiegels, ruitje, uitlaat, knipperlichten in de spiegels etc.. dus dit verplicht me gwoon het ook echt te doenik ben alleen aant wachten op een financiele meevaller.. en die duurt iets langer dan verwacht
Hey toevallig dat ik het zie he....
en ik hoop dat je dit niet zo'n lullig vraagje vind... maar dat plaatje waarmee die uitlaat vast zit.... is die te koop ofzo? want ik heb een bandit plaatje bij de uitlaat gekregen.. dus dat past net niet... en volgens mij is dat gewoon dezelfde BOS carbon uitlaat toch..?
Neem aan dat je het tegen mij hebt?
oui oui
ik was beetje te lui om terug te gaan naar vorige pagina en te quoten
you evil bast*rd
kweet.. kzal der voor moeten branden in het vagevuurzucht..
dat strookt niet met je sigof ga je daar je achterband afleveren
hehe als dat zou kunnen!
nu snapk waarom mijn buurman allemaal banden achterom heeft opgestapeld
de poort naar de hel zit in zijn achtertuingrenst zeker direct aan de brandgang
(het is hier al vrijdag)
Hee hallo allemaal
ff een vraagje
Een paar pagina's terug hebben we het gehad over het verbruik van onze super machine's
Nu is mijn vraag hoe kan het dat die van mijn steeds meer gaat verbruiken
145 km en dan gaat het lampje van fuel al branden
Weinig trek in om te toeren van tankstation naar tankstation
Zou het aan de rijstijl liggen of is de afstelling niet goed
Ben dat betreft nogal a technisch
Ik ben een rustige rijdster (in het begin dan meestal)
Als alles warm en soepel loopt wil ik wel wat meer doortrekken Zo,n mooi geluid he een Bos uitlaatje
ps: Vriend rijd er af en toe ook op als hij sportief wil rijden (wie heeft die luxe)
die heeft zelf een Honda Pan European 1100st
Hee hallo allemaal
ff een vraagje
Een paar pagina's terug hebben we het gehad over het verbruik van onze super machine's
Nu is mijn vraag hoe kan het dat die van mijn steeds meer gaat verbruiken
145 km en dan gaat het lampje van fuel al branden
Weinig trek in om te toeren van tankstation naar tankstation
Zou het aan de rijstijl liggen of is de afstelling niet goed
Ben dat betreft nogal a technisch
Ik ben een rustige rijdster (in het begin dan meestal)
Als alles warm en soepel loopt wil ik wel wat meer doortrekken Zo,n mooi geluid he een Bos uitlaatje
ps: Vriend rijd er af en toe ook op als hij sportief wil rijden (wie heeft die luxe)
die heeft zelf een Honda Pan European 1100st
oui oui
ik was beetje te lui om terug te gaan naar vorige pagina en te quoten
Bij mij begint ie pas na 200km te branden, en dan hebk dus nog die 5 liter reserve over?
dus 280 haalt die van mij wel... maarja.... geen flauw idee waar dat aan kan liggen..
heeft hij een tijd stil gestaan?(ergo kan er veel verdampt zijn?) tank je hem elke x helemaal vol (gaat nl niet als hij schuin staat)?
das het enige wat ik me zo ff bedenken kan...
en natuurlijk hoe rijdt je vriend?
De 600 heeft sowieso een kleinere tank als een 900, maar niet zoveel kleiner
Laat de afstelling van de carbs checken en of de gasnaald buizen niet versleten zijn....
nieuwe suzuki rf 900 rijder meld zich hier. (niet van mij eigen)
maar op leenbasis van mijn broer.
Ik heb sinds vorige week mijn rijbewijs en mag nu lekker gaan toeren op het de rf van broeder.
Scheelt natuurlijk nogal wat met de cb 500 van het lessen.
Maar wat een heerlijk machine om op te rijden.
ik dacht laat het even weten
Er staat 33668 km op de teller kan het dan wezen dat er al dingen versleten zijn
Ben zo'n leek in dat soort dingen
Ga zelf wel de tank leeg rijden en dan is kijken of het aan de rijstijlen ligt
en wat custum al vroeg hij heeft een tijdje stil gestaan misschien is dat het wel
Hee hallo allemaal
ff een vraagje
Een paar pagina's terug hebben we het gehad over het verbruik van onze super machine's
Nu is mijn vraag hoe kan het dat die van mijn steeds meer gaat verbruiken
145 km en dan gaat het lampje van fuel al branden
Weinig trek in om te toeren van tankstation naar tankstation
Zou het aan de rijstijl liggen of is de afstelling niet goed
Ben dat betreft nogal a technisch
Ik ben een rustige rijdster (in het begin dan meestal)
Als alles warm en soepel loopt wil ik wel wat meer doortrekken Zo,n mooi geluid he een Bos uitlaatje
ps: Vriend rijd er af en toe ook op als hij sportief wil rijden (wie heeft die luxe)
die heeft zelf een Honda Pan European 1100st
Haha,liever lui dan moe zeker
Heb je een uitlaat nodig dan?
Naar mijn weten is er nog niks te koop.......de motor zou idd wel onderdelen hebben die er goed uitzien.
Het valt mij mee dat die uitlaat er niet afgebroken is.
Geloof dat Aad nog een standaard uitlaat heeft van de RF........en die er nu op zit is idd een BOS uitlaat.
Zit ook nog een DB-Killer in sinds mei van dit jaar, dat moest van het circuit van Zolder......echt onzin want ik hoor geen verschil met DB-killer of zonder......en wel ff 30euro betalen
hij/zij heeft wel een tijdje stil gestaan
En als ik in de garage kom ruikt het wel naar bezine,niet altijd .
Wel draai ik altijd de bezinekraan dicht
Werd gezegd dat dat beter was voor de carbs
Denk dat me vriend wel wat steviger door rijd
Nu heb ik wel getankt dat die schuin stond
Hoeveel liter zal dat schelen???
Zal vriendje lief maar een tijdje straf geven, dat hij er voorlopig niet op mag rijden