Wie van de 3?

30 jan 2008
25
0
Hardenberg
Hallo,

ik heb momenteel 3 motoren en er mag er 1 weg.

Susuki GSX1100F van 1992 Paars/Grijs €1750,-
Susuki GSX750ES van 1985 Zwart/Rood (belasting vrij) €1250,-
KAWASAKI GPX750R van 1990 €1250,=

tel. 0615212194

mail. arnevanfaassen@hotmail.com

full
 
Hoe zit het met de kilometerstanden en onderhoud van de Kawa?
 
iets meer info is wenselijk. kmstanden, staat van onderhoud, bijzonderheden etc...
 
Laatst bewerkt:
De 1100f is voorzien van scott oiler kettingsmeer systeem, nieuwe achterremschijf en blokken 2 nieuwe banden, gereviseerde nokkenas kleppen gesteld en carbs gesynchroniseerd en grote beurt + kofferrek met krauser K2 Koffers. de kmst is 64000.

De 750ES is voorzien van topkoffer 2 nieuwe banden alle keringen en pakkingen zijn vervangen, nieuwe uitlaat en carbs schoongemaakt en synchroom gesteld, kleppen gesteld en grote beurt. kmst. ca. 60000

De Kawa heeft ook een klein beurtje gehad, met een nieuwe achterband. Linker voorvork kering is nog dicht maar aan vervanging toe....de koppelingcilinder, zou ook vervangen mogen worden.
 
kweenie, de 1100 ziet er op het eerste gezicht best goed uit voor de leeftijd, heeft niet overreven veel gereden, heb extra's en heb net onderhoud gehad, niet raar vind ik eigelijk

maar nee, geen intresse. wel een kickje!
 
Ik weet dat dit geen taalforum is en ik zal dan een zeikerd zijn maar kijk eens op de motoren of op de foto, hoe je de merken schrijft :N
 
Beste mensen zoals als gezeg(dt) dit is geen taal forum, en zou graag van iemand een serieus bod krijgen PS als je de japanse tekens vertaald is het su su ki maar dat terzeide.

Ik zal de zwarte GSX750ES in vraagprijs verlagen naar 999.- en de 1100F naar 1500,-

De kawa wordt niet meer verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Oooh, dus behalve in Japan hebben ze voor de rest overal de naam verkeerd op de motoren gezet. Hoe verzinnen ze het _O-
 
vind het maar een raar verhaal over dat vrij vertalen. En inderdaad "Beste mensen zoals als gezeg(dt)" Het is gesegt maar dat is dan weer vrij vertaald uit het Latijns, maar niet iedereen weet dat :D:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan