Wie vanavond Klaverblad Apeldoorn????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zondag ook lekker geklaverd maar de blauwe petjes zaten al te wachten.
Een prent gekregen waarvan ik nog bericht krijg van de officier van justitie.
Op het bonnetje stond :z ich zodanig gedragen dat gevaar op de weg word veroorzaakt
of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer wordt verhinderd of kan worden
gehinderd.
Maar het gekke is dat het niet verboden is om te klaveren zolang je je maar aan
de snelheid houdt.
Dus als jullie de politie de volgende keer zien,afstand houden en een beetje
rustig aan,dan kunnen ze je weinig maken,de bloedhonden!!!!
 
he jan leuke foto's van mij. Toch lijkt het net alsof ik maar 50 ga ofzo. Ik ga gelukkig wel iets harden maar toch. Loco heeft echt een mooie motor nu. En een tof geluid. Het rondje apeldoorn was ook wel lekker maar een beetje kort. De buitenlander kwam inderdaad uit canada. Mooi nummerbordje heb er een paar foto's van genomen want dit zie je niet zo vaak. Groetjes de 25kw racer :+
 
ik heb er een paar terug gehad die hotmail hebben,ook van jou jarno en van surfbabyarjen of zo.
ligt niet aan mijn mail box hoor,mischien ff leeghalen??
 
Toffe foto's Jan! Racer nu alweer verkocht??

Het valt mij op dat veel mensen op de vluchtstrook rijden. Wat is de reden daarvoor?
Is het daar schoner? Of misschien omdat je dan meer marge hebt als je gaat glijden?

Nooit iemand een boete gehad voor het rijden op de vluchtstrook?
 
ik rij eigenlijk nooit over de vluchtstrook. Echt veel schoner is het er niet want de vrachtwagens pakken ook heel vaak de binnenbocht. Ik denk ook dat je langzamer gaat via de binnenbocht omdat de cirkel kleiner word
 
hier nog een gsx-r

full
 
Hey Jan thanks voor de mooie plaatjes.
ps:wat kan die gozer op die nieuwe cbr600rr
rijden zeg niet te geloven gaaf man ik
blijf gewoon oefenen!!!!!! :}
 
Ja geloof dat jij dat was echt super :]
ik krijg de knie nie aan de grond maar vind die
houding ook niet prettig hang liever met
mijn bovenlichaam naar buiten.
Tot de volgende keer!
 
GRAF! Ik heb zondag dus moeten missen! Ik had er graag bij geweest, ziet er echt uit alsof jullie een leuk feestje hebben gehad. Behalve die duc rijder dan....
Ik ben nu heeeeeel hard aan het bidden dat het zondag mooi en warm weer wordt!

Hadden jullie trouwens geen problemen met koude banden? en ik zie op de foto's best veel mensen vol op die witte strepen rijden. Ik heb altijd geleerd dat die dinge f*cking glad zijn.... maar als ik die foto's zo zie kun je er vol overheen?

Ik hoop er de volgende keer bij te zijn
Groeten
Martijn

p.s. wat een bizar mooie foto's weer green flash! (de andere ook hoor :)
 
ik moet nu mijn camera eerst door een fotograaf laten instellen voor dat ik weer foto,s ga maken ,ik wordt er schijtziek van :( dat het nog steeds niet goed lukt,er zitten wel 100 verschillende standen op .

mischien komt er een kennis van jarno [fotograaf] dit weekend mijn camera instellen op actie foto,s :9 en dan gaan we waarschijnlijk testen op het klaverblad ook die fotograaf gaat dan met zijn camera foto,s nemen van de gene die er dan komen rijden.
als dit allemaal doorgaat dan laat ik het bijtijds weten omtrent de tijd dat wij daar zijn ,en dan moeten er van 2 kanten eindelijk eens echte scherpe foto,s komen. :]
 
he Jan foto's maken is best makkelijk maar inderdaad om de gooie instelleingen te krijgen is klote. Ik had eerst mijn sluitertijd verandert. Maar toen moest ik ook het diafragma veranderen anders werden de foto's te donker. Nu zet ik hem telkens maar gewoon in de sport stand dat is het makkelijkste. Nu moet ik alleen nog op zoek naar goed licht :?
 
Beste klaverbladvrienden,

Vaak genoeg ben ik al ingehaald in één van de klaverbladkrullen, maar wat ik nou niet begrijp is dat sommigen van jullie de vluchtstrook nemen om deze rijdende chicane :) (en anderen) de passeren.

Om in lengterichting over een witte lijn te rijden lijkt mij niet zo'n aanrader. Hebben jullie geen last van gebrek aan grip op zo'n lijn, of is dit alleen maar glad in de regen?

Graag een paar tips om het angsthazengedrag wat te temperen.

mzzl
 
He Loco bedankt voor het compliment maar ik wil echt profesionele foto,s als deze camera dat niet kan koop ik een nog betere ,maar deze camera moet dit kunnen.
ik vindt dit fotograferen harstikke leuk,alleen heb ik nergens geduld voor :? :? :? :?
ik laat hem zoals gezegd wel ff afstellen door een fotograaf. :? :? :? :? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan