Wie verkoopt Chic Design kuipjes in NL? Bestellen in Japan?

MR-Haarlem

Rookie
24 apr 2017
8
0
Ik ben op zoek naar een Chic Design kuipje voor mijn CB 1100.
Deze is te koop in Japan maar ik kan geen importeur in Nederland of elders in Europa vinden....

Weet iemand toevallig wie dit verkoopt?

Of heeft iemand ervaring met motoraccessoires bestellen bij Samurider in Japan?
full
 
Snap wel dat je dat kuipje wilt bestellen, ziet er hartstikke goed uit!

Misschien makkelijker via Australie? Die importeren veel uit Japan. Misschien wat makkelijker te zoeken dan Japanse websites.
 
Snap wel dat je dat kuipje wilt bestellen, ziet er hartstikke goed uit!

Misschien makkelijker via Australie? Die importeren veel uit Japan. Misschien wat makkelijker te zoeken dan Japanse websites.


Mmmm, misschien niet eens zo gek bedacht.... De route Australie-UK is een logische dus misschien vind ik wel iemand in Engeland die het importeert. In Londen woont een zwager dus dat zou handig zijn.

De moeite waard om te proberen, thnx.
 
Volgens mij is het de Chic Design Road Comet versie 2. Prijzig ding.

[afbeelding]

Via Samurider is het bijna 500 euro plus invoerrechten. Is dat prijzig? Ik vind het wel een hoop geld maar als ik zie wat accessoires kosten, dan schrik ik nergens meer van.
Voor zover ik weet, is dit wel kwaliteit. En daar betaal je voor.

En ik vind het op de foto's echt supermooi :9~
 
:Y
Ik ben als BMW rijder regelmatig terugkerend gebruiker van Wunderlich voor mijn R1150R.
Die weten ook van prijzen.

Back on topic.
 
Laatst bewerkt:
:Y
Ik ben als BMW rijder regelmatig terugkerend gebruiker van Wunderlich voor mijn R1150R.
Die weten ook van prijzen.

Back on topic.

Wunderlich is mooi!

Ik heb een NineT met Wunderlich kuipje overwogen (staat/stond te koop bij Axel Bike Shop) maar mijn portemonnee en mijn poortdeur zeiden "nee!".
Mijn vrouw overigens bijna ook ("je wordt toch geen hipster met zo'n kabouterbaard???") maar liet de wijsheid aan mij over.

Het is dus een CB1100 geworden maar nu nog de kuip...
 
Terug
Bovenaan Onderaan