wie weet de fabrikant van deze KTM combi (leer en textiel)??

michielvl

MF veteraan
28 nov 2008
5.406
10
Hoi,

Weet iemand de fabrikant (toeleverancier) van onderstaande KTM-combi?
Ik vind het een mooi pak en het lijkt mij praktisch door de combi van leer en textiel, de uitneembare waterdichte laag en vooral de ventilatieritsen. Ik hoef alleen niet zo nodig een pak van hetzelfde merk als mijn motor..... Dus ik zoek zo'n pak maar dan van een kledingmerk, niet van het merk van mijn motor!
De magnetische sluiting van de kraag zegt mij: Rukka, maar Rukka heeft niets vergelijkbaars.


Graag antwoord!


3pw12111x.jpg


3pw12121x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik begrijp dat het van KTM is, maar ik wil dit pak zonder KTM erop.
ik zal de OP even aanpassen....
 
textiel heb ik nooit zo op gelet, maar ledere kleding van ktm vindt ik altijd veel weg hebben van evolution.
 
KTM (en de meeste andere fabrikanten) laten niet alleen maar een merkje op een standaard jas zetten, dus exact dezelfde jas vinden gaat je denk ik niet lukken..
 
Ik denk dat KTM dat pak heeft laten ontwerpen en maken naar hun ontwerp/specificaties.
Die zul je dan echt neit zonder het KTM merk kunnen krijgen denk ik. Wellicht dat de KTM dealer er een kan regelen zonder KTM logo erop?
 
Wie weet, is wel een plan eigenlijk. Ik zal es proberen.
En de merken die hier genoemd zijn bekijken op internet.
dank.
 
vx-torna.jpg


?


ik snap je probleem eerlijk gezegt niet
je wilt geen jas waar KTM op staat, dus zoek je stad en land af naar dezelfde jas
waar een ander heel groot merk opstaat?
 
Het is het wel logisch.
Ik vind het een beetje 'would-be' om een kledingmerk gelijk aan dat van de motor te hebben. Daarnaast: als ik over 2 jaar op een Triumph zit, ziet het er een beetje raar uit.

Haha, tornmesje!
 
Het staat er toch niet met hele grote letters op, zie het probleem niet om met KTM logo op de jas rond te rijden op een ander merk motor.
 
Als je het echt een mooi pak vind en het zou echt fijn zitten zou ik de het KTM gewoon voor lief nemen en als je je er echt aan stoort kun je nog als je het pak in je handen hebt kijken wat de oplossingen zijn.
 
Ja, dat is ook wat ik ga doen als ik geen alternatiev van een ander merk vind!
 
Ha Michielvl :)

Jij had toch zo'n adresje waar je je (motor)pak kon laten vermaken/repareren?
Wellicht kunnen zij op een mooie manier de merkjes verwijderen of vervangen door wat je wenst.
 
Ha Michielvl :)

Jij had toch zo'n adresje waar je je (motor)pak kon laten vermaken/repareren?
Wellicht kunnen zij op een mooie manier de merkjes verwijderen of vervangen door wat je wenst.


Edit: als ik zo eens naar die foto's kijk lijkt het mij haast onmogelijk ze te verwijderen. Vooral die riem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan