Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
moTorDMuis is zojuist vertrokken om Hoorn e.o. onveilig te maken.
Ze rijdt op een grijs/rode GPX600R :]
 
Nog geen stickertje hier, wel in bestelling (al 1 maand :+ )

Maar rij regelmatig van P'end naar A'dam over A7, A8, A10, afslag VU of RAI.

Of de Jaagweg, ligt een beetje aan hoe snel ik er wil zijn :+

Ik rij op een zwarte ZZR600. Blauw leren pak of zwart/wit Segura textiel pak. :W

Tot spots ;)
x1pc_jqddVOWRnkG4X64HSbmH1WyroeyFe5BdFgCC9GQrUViZpFQPZImf7bWnna_Voo7fmTzSwRt9ByOYhHvr5d6QTyTEy0lPLinOCd7lYHsO7XJT-EXiAHEIWDlIVd_MzQyzqMS2cCVv4
 
Mij kun je spotten op een lesmotor
19935122_500_500_0IZc.jpeg
Vandaag ook op de A7 ter hoogte van Wijdewormer, geloof ik.
Ik woon in Purmerend.
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Zaandam, maar ik werk 4 dagen per week in Purmerend (De Koog). Rijd vaak op de A7. Jullie kunnen me makkelijk spotten met mn koekblik Twingo met MF-stikkert :9
 
Ik woon in Zaandam, maar ik werk 4 dagen per week in Purmerend (De Koog). Rijd vaak op de A7. Jullie kunnen me makkelijk spotten met mn koekblik Twingo met MF-stikkert :9

Mij kun je ook spotten in een Twingo! Haha, zonder Mf stickert. Moet ik nog ff regelen. Is jouwe ook zwart?
 
Voor een ieder die over de Jaagweg naar Purmerend gaat vanmiddag, ik werd net gebeld dat ze daar zwaar aan t controleren zijn, vooral bij Het Schouw, stelletje miereneukers... Dus denk daar even als je over de doorgetrokken streep inhaalt...

Ik ben over 1,5 uur weer op de A7 te vinden :W
 
Voor een ieder die over de Jaagweg naar Purmerend gaat vanmiddag, ik werd net gebeld dat ze daar zwaar aan t controleren zijn, vooral bij Het Schouw, stelletje miereneukers... Dus denk daar even als je over de doorgetrokken streep inhaalt...

Ik ben over 1,5 uur weer op de A7 te vinden :W
Als je langs een blauwe scenic rijdt zwaai dan ff, daar zit ik mee weer in te ergeren aan de medekoekblikken.
 
Heb je enig idee hoe veel blauwe scenics er zijn :+

Bij deze :W ik alvast even naar je, als je me dan voorbij ziet komen, heb ik naar je gezwaaid ;)
 
Voor een ieder die over de Jaagweg naar Purmerend gaat vanmiddag, ik werd net gebeld dat ze daar zwaar aan t controleren zijn, vooral bij Het Schouw, stelletje miereneukers... Dus denk daar even als je over de doorgetrokken streep inhaalt...

Ik ben over 1,5 uur weer op de A7 te vinden :W


Jij richting P'end en ik terug Zaandam op de A7 :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan