Wieke-Tingels Kart-bots &... natuurlijk Koffie Meeting

aanwezig met de motor bij mooi weer *D
en aanwezig bij slecht weer met de auto of geen goeste om de moto te pakken :+
 
Ik zal ook aanwezig zijn *O* .
Wordt er met een groepje gereden naar daar? Want anders zal het met de auto worden.

En als er een groepje rijd, is er dan ergens een punt waar er makkelijk afgesproken wordt in de omgeving van Sint-Niklaas (heb hier ergens parking Willebroek zien passeren)?
 
Ik zal ook aanwezig zijn *O* .
Wordt er met een groepje gereden naar daar? Want anders zal het met de auto worden.

En als er een groepje rijd, is er dan ergens een punt waar er makkelijk afgesproken wordt in de omgeving van Sint-Niklaas (heb hier ergens parking Willebroek zien passeren)?

Ik wil gerust efkes langs hier passeren zenne om u op te halen.

Afspreken aan 't zwembad rond kwart na negen? Dan hebben we tijd genoeg om op 't gemak tot bij Rotax te bollen.

@Rotax; Wilt ge mij uw adres en email es pm-en? Adres om te weten waar we naartoe moeten en email om de route door te mailen zodat we die misschien bij u op Shel zijne gps kunnen zetten.
@Sheldon: vergeet da kabelke dan nie hé ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil gerust efkes langs hier passeren zenne om u op te halen.

Afspreken aan 't zwembad rond kwart na negen? Dan hebben we tijd genoeg om op 't gemak tot bij Rotax te bollen.

@Rotax; Wilt ge mij uw adres en email es pm-en? Adres om te weten waar we naartoe moeten en email om de route door te mailen zodat we die misschien bij u op Shel zijne gps kunnen zetten.
@Sheldon: vergeet da kabelke dan nie hé ;)

:^
 
Ik wil gerust efkes langs hier passeren zenne om u op te halen.

Afspreken aan 't zwembad rond kwart na negen? Dan hebben we tijd genoeg om op 't gemak tot bij Rotax te bollen.

@Rotax; Wilt ge mij uw adres en email es pm-en? Adres om te weten waar we naartoe moeten en email om de route door te mailen zodat we die misschien bij u op Shel zijne gps kunnen zetten.
@Sheldon: vergeet da kabelke dan nie hé ;)


Geen probleem, zondag om kwart na 9 aan het zwembad, merci :)
 
Kleine wijziging in de plannen.
De vriendin wilt ook mee.

Als dat geen probleem is dat die meekomt, zal ik dus met de auto gaan.
Dus dan moet CV ook niet op mij wachten aan het zwembad.
 
Kleine wijziging in de plannen.
De vriendin wilt ook mee.

Als dat geen probleem is dat die meekomt, zal ik dus met de auto gaan.
Dus dan moet CV ook niet op mij wachten aan het zwembad.


tss tsss, nie goe bezig hé _O-
Past die haar kont niet op de moto misschien? :+

Geen probleem, bol ik wel ineens naar de Rotax.
 
tss tsss, nie goe bezig hé _O-
Past die haar kont niet op de moto misschien? :+

Geen probleem, bol ik wel ineens naar de Rotax.

Het zal nog net gaan, hoewel, met mij erop zal ze toch moeten dringen :+.

Als je nog met een L rijdt, mag je niemand vervoeren e. En ik twijfel of ze anders bij mij wel achterop zou durven kruipen })
 
Het zal nog net gaan, hoewel, met mij erop zal ze toch moeten dringen :+.

Als je nog met een L rijdt, mag je niemand vervoeren e. En ik twijfel of ze anders bij mij wel achterop zou durven kruipen })

Ze mag misschien wel met mij meerijden, maar een foto op voorhand is dan wel een vereiste. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan