Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die motorrijder spoort dus ook niet! 
.....

of hij stuurt net de weg op.....
en die andere foto's zijn niet recht van achter
...

Yeah right......
Ik zat er recht achter, heb daar goed op gelet...![]()
Net als bij die lijn... daar reed hij echt de hele tijd keurig naast, omdat het een drukke afrit is, waar het verkeer zonder sorteervakken toch voorsorteert...![]()

Je moet wel scheef zitten op dat ding he, dan is het weer gecompenseerdEhh, behoorlijke klapper gemaakt ooit?
Het lijkt trouwens wel of die kerel ook scheef op zijn motor zit...Die motorrijder spoort dus ook niet!
![]()
. Die kerel weet misschien gewoon niet beter 
waarom staan die uitlaten ook scheef dan? en zie je van z'n linkerbeen meer als van z'n rechtse?
of het is gewoon de hele motor die knoertkrom is.. maar dan lijkt mij niet dat je erop gaat rijden![]()

Wat denk je waarom ik vraag of het normaal is...![]()
Dat ding was mijns inziens idd zo krom als wat...![]()

tja je vraagt 't je af he![]()
wielen kunnen wel iets uit lijn staan geloof ik... maar niet zo erg als op die foto, of die foto is scheef... denk niet dat we 't ooit zullen weten

rolgens remakill wel, dus dan zou je toch zeggen dat de motor krom isIk weet niet wat die vent doet op die laatste foto, beetje rare plaats op de weg, maar daar zit z´n voorwiel wel op de streep en het achterwiel niet.
Hield ie een beetje koers?

een banaan is nog rechter geloof ik. Yeah right......
Ik zat er recht achter, heb daar goed op gelet...![]()
Ik heb meestal niet een fototoestel of iets dergelijks zo bij de hand als ik aan het rijden ben....ook goed op het verkeer geletIk heb meestal niet een fototoestel of iets dergelijks zo bij de hand als ik aan het rijden ben....

~