• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

wilbers 640 achterschokdemper

bad_mojo

MF'er
Lid geworden
9 aug 2011
Waarderingsscore
0
Ik verkoop mijn achterschokdemper van Wilbers.
Hij heeft 1 jaartje op een Yamaha Fazer1000 gestaan. Ik denk dat hij op verschillende yamaha modellen zal passen.
Fazer is verkocht en ik dacht de shock bij te houden voor de volgende, maar daar zat al een verbeterde op, dus mag deze weg.
preload afstelbaar
rebound afstelbaar

afgesteld op +/-95 kg
1 jaartje gebruikt (+/- 5000km)

prijs : 400 euro 350 euro

full

full

Laatst bewerkt:
Dat snap ik, maar je reageert niet op mijn bod :P

Waar is hij te bekijken trouwens?

Niet iedereen heeft verstand van wat alles waard is en mag kosten. Als je gewoon zegt dat het te weinig is kan hij zn bod aanpassen. Ja, of je wil je spullen niet kwijt..

Niet iedereen heeft verstand van wat alles waard is en mag kosten. Als je gewoon zegt dat het te weinig is kan hij zn bod aanpassen. Ja, of je wil je spullen niet kwijt..

Helemaal met je eens en hij heeft weer een kickie. O-)

Mja, of je doet zelf wat research. Als je een beetje goed zoekt vind je wel een nieuwe op ebay voor 550€. Dan is 300€ wel een reële waarde. Het is immers geen 641 maar een 640.

Klopt,maar ik zou als verkoper iig de hoh lengte d,r bij zetten en de kg capaciteit....

Ik zoek zelf nog een goede veer voor de S n.l. O-)

Dus jij vindt het normaal om een veel te laag bod te doen op spullen waarvan je niet weet wat het waard is en waar je geen verstand van hebt..??

Ach 90% van alle marktplaats bezoekers doet het ook, dus misschien ben ik wel vreemd in deze

Laatst bewerkt:
Dus jij vindt het normaal om een veel te laag bod te doen op spullen waarvan je niet weet wat het waard is en waar je geen verstand van hebt..??

Ach 90% van alle marktplaats bezoekers doet het ook, dus misschien ben ik wel vreemd in deze

nee man :N
....jij snapt het juist wel

Het werkt meestal zo:

1. vervelen,
2. internetten,
3. (belachlijk) bod doen op iets wat je helemaal niet nodig hebt,
4. (belachlijk) bod doen op iets waar je totaal geen verstand van hebt,
5. afkraken,
6. vragen waarom er geen reactie komt,
7. om nog meer foto's vragen,
8. andere nutteloze vragen stellen,
9. niets meer van je laten horen
10. en weer verder met 1.

NB: kan overigens in willekeurige volgorde

Kickje voor deze mooi shocker :W

Laatst bewerkt:
Ai, commotie rond mijn shock, nooit gedacht,...

toch bedankt voor de schopjes.

om toch op een paar vragen te antwoorden:

- 100euro is idd te weinig, mijn excuses voor het niet reageren, maar ik ging er inderdaad vanuit dat het een 'lucky-shot' bod was.

- de veercapaciteit dacht ik te hadden beantwoord in de advertentie.Hij staat geregeld voor 95kg. Zoals je kan zien op de foto is hj zowel naar boven als naar beneden nog bij te regelen.
Als ik een gokje mag wagen zal hij kunnen dienen tussen 80 en 110kg, maar dat is zoals gezegd een gokje.

- hij is te bekijken op +/-15min van Antwerpen (Kruibeke voor de google-aars)

- De afstand tussen het center van de gaten is 31cm

- Ja ik wil hem echt kwijt

- Zoals aangehaald door anderen, is dit wel goed spul, dus gaat hij niet voor een kauwgom en een appel verkocht worden. een bod doen mag altijd.

jammer,ik zoek hoh 33

trapje dan maar, of liever een shockje :)

De list prijs van een 640 is € 507,39 (499 euro + btw verhoging). Dat ie op 95 kg staat is alleen bij de Fazer van belang, bij een motor met ander eigen gewicht en/of andere overbrengingsverhouding kan ie juist weer te zwaar of te licht zijn.

Behalve de lengte en stugheid is ook de bevestiging van belang. Mijn tip: vraag een mod of ie de titel wil aanpassen met de motor erin. En dan is het een kwestie van geduld, veel mensen weten helaas niet hoeveel verbetering een goede schokdemper kan brengen.

misschien wel een goeie tip, enkel...
Ik weet dat hij op verschillenden motoren past (voornamelijk yamaha). Als ik in de titel ga vernomen dat hij enkel voor een Fazer 1000 kan dienen, gaan veel mensen het topic al niet meer openen.

Ik heb al reclame gemaakt bij de fazer jongens hier op het forum, met niet veel succes.

Als ik u nieuw prijzen zie, ben ik wel een beetje geschuurd toen ik hem kocht. Ik heb hem bij Hein gericke gekocht, die dan weer rechtstreeks bij Wilbers kopen (dacht ik).
Ik vrees een beetje dat dat een stommiteit is geweest, want ik kan u vertellen dat ik hem wel meer dan 507.39eur heb betaald (hoeveel btw moeten jullie? bij ons 21%)

Op zich doet dat laatste natuurlijk niet ter zake bij verkoop tweedehands.

Ik heb in elk geval wel weer iets bijgeleerd...

merci

Als je nou eens opzoekt op wat voor meer motoren die past dan verkoopt dat veel beter.
Als hij b.v.op een Speed Triple(wat ik niet denk) past neem ik hem direct over. :Y

je pm staat uit

[TOPIC=349025/]sv1000 voorvork compleet 2007[/TOPIC]

Terug
Bovenaan Onderaan