Wildstar foto topic

hey

ik ben Harrie ben 22 kom uit het westland
weet niet of ik de jongste wildstar rijder ben op het forum maar maakt uit niks uit :P ben ook zeer blij met me wildstar :D
full
 
jah ben wel bekent met de wsfh.nl heb me al aangemeld op het forum maar ken der niet inloggen maar denk wel dat ik lid ga worden :)
Ik heb eerst een Yamaha V Star 650 Classic gehad als eerste motor. Erg veel plezier mee gereden naar duitsland en nederland in het rond :) had me toen ook aangemeld bij de Dutch Dragstar Club maar nooit naar een ride out geweest.
Maar ik nog geen jaar de V star in me bezit gehad maar wou wat zwaarders en de 1100 leek me wel wat maar de Wildstar die heb ik altijd al mooi gevonden en het motorblok ziet er gewoon bruut uit. en tja als je dan een zware koopt koop dan ook wat goeds ook :D heb hem nu 3 ,5 maanden maar toch al bijna 6000 km erop zitten en dat is alleen nog in nederland:P

maar het lijkt me wel gaaf om met een groep wildstars te rijden
 
zeker zeker:D vind de Midnight star 1900 ook wel erg dik :) ben ook wezen kijken voor een Warrior ook wel erg mooi dik vind ik maar de wildstar heeft gewoon van zichzelf een dikke uitstraling. en zeker met white walls eronder voor het mooie klassieke uiterlijk :D. maar er gaat zeker in de toekomst nog wel het 1 en ander versleuteld worden:)
 
Ben ook begonnen op een drag-star classic 650. Maar wilde iets wat een beetje rustiger reed op de snelweg met minder toeren.
Toen de 1300 Midnight-star gereden maar daar kon ik m'n draai niet echt lekker op vinden.
Nu op een HD road king en dat bevalt goed.
 
1133454438_5_eIsG.jpeg


Het is een heerlijke machine....nu ik de foto's van Grotzog zie weet ik het zeker..Ik wil ook whitewall banden!
Ik heb al een half open uitlaat eronder en na de zomer toch maar Vance&Hines eronder denk ik ....
 
ja de white walls staan er zeker goed op vooral bij een zwarte wildstar :D heb getwijfeld om ze eronder te doen maar achteraf zo had die gewoon uit de fabriek moeten komen maakt hem gewoon af :) bij mij zitten de orginele uitlaten er nog wel onder maar opgeboort naar half open denk ik. maar er komt zker een mooi geluid uit :D
 
He, Intruderke, ga je nu ook nog een nieuwe Nickname aanschaffen???
Dit is mijn Wild(Road)star, die ik voor het gemak maar Shining Star genoemd heb. Ik heb er zelf wat onderdelen voor gemaakt en daarmee voor de fun een prijs gewonnen ooit op een Belgische beurs.

IMG_2830b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vooral veel Bling,Bling was het motto. Veel onderdelen vervangen door gepolijst RVS. nieuwe valbeugels met geintergreerde passenger floorboards, alle kabelgeleiders, kentekenplaathouder, covers voor de voorrem en achterrem, steun voor de navigatie, plaat tussen de framebuizen, afdekplaat onderste kroonplaat en de gaten van de bougies afgedekt. Kortom, een drukke winter gehad in 2008-2009. En daarna veel genieten van je werk, veel kilometers maken met de WSFH, DE club voor Star-bezitters.
Hieronder een link naar het picasa-album, hoef ik niet alle foto's op het forum te zetten.

https://picasaweb.google.com/109437455056930192749/Roadstar#



IMG_2831b.jpg


En even over de kleur, van afstand of zonder zon lijkt hij aardig zwart, maar met de zon er op en dan vanuit diverse richtingen zijn er meer kleuren zichtbaar.

IMG_2834b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Motor getaxeerd en inmiddels voorzien van een Spyball alarm. Signaallampje mooi in het balhoofd. Ziet er super uit






 
Laatst bewerkt:
hier nog een mooie foto vind ik zelf :) juli in Duitsland geweest bij cochem daar is het toch wel erg vet met de wildstar :D
full
 
Help help... Heb een wildstar gekocht, motor wat aan het strippen, nu heb ik mn benzinetank er even afgehaald en de lichten en de richt aanwijzers, benzinetank terug eropgezet, nu start hij niet meer??? Weet iemand raad, is er ergens een veiligheid dat hij niet start eonder benzinetank ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan